Web Analytics Made Easy - Statcounter


یک وزیر انگلیسی با انتقاد از سیاست‌های عربستان در قبال یمن گفت که این کشور نباید از گرسنگی مردم یمن به عنوان یک سلاح استفاده کند.

به گزارش گروه بین‌الملل امتداد نیوز به نقل از گاردین، پنی موردانت، وزیر توسعه بین الملل بریتانیا تاکید کرد که عربستان بهانه‌ای برای متوقف کردن ارسال کمکهای بشردوستانه به یمن نداشته و درعین حال هشدار داد که استفاده از قحطی به عنوان یک سلاح نقض قوانین بشردوستانه به شمار می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موردانت در سفر به جیبوتی و عربستان وعده کمک غذایی برای ۳٫۴ میلیون یمنی در ماه، ۱۰۶ هزار تن گندم و سوخت لازم برای فعالیت بیمارستانها و تصفیه خانه ها برای تامین آب آشامیدنی را داد.

وی با بیان اینکه بریتانیا نگرانی‌های امنیتی ائتلاف تحت رهبری عربستان در نظارت به منظور ممانعت از ورود تجهیزات نظامی به یمن را درک می‌کند گفت که این مسئله بهانه‌ای برای جلوگیری از ورود کشتی‌های بازرسی شده نیست.

وی دراین ارتباط گفت: کاملا مشخص است که اگر از گرسنگی به عنوان یک سلاح استفاده کنید این به معنی نقض قوانین بشردوستانه بین الملل است. و آنچه من در دیدارم شاهدم آن بودم این بود که جلوی ارسال کمکها گرفته می‌شود.

وی ادامه داد:‌من کاملا به اهمیت روابط با عربستان واقفم اما ما با صحبت نکردن درباره واقعیات به این رابطه کمکی نمی‌کنیم. اگر به دنبال نقض قوانین بشردوستانه باشیم این مسئله باعث بروز مشکل در این روابط خواهد شد.

انتهای پیام/

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۱۹۴۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدام بشردوستانه سرمربی ملوان در انزلی

به گزارش "ورزش سه"، بندرانزلی و استان گیلان جزء مناطقی است که نیاز بیشتری برای اهدای خون از سوی مردم در آن دیده می‌شود و مسئولان شهری نیز بارها از مردم به این دلیل درخواست کرده‌اند.

امروز مهدی تارتار سرمربی تیم ملوان با حضور در مرکز اهدای خون انزلی، این اقدام خیرخواهانه را انجام داد و از هواداران ملوان نیز خواست تا به کمپین اهدای خون ملحق شوند.

او همچنین از جامعه ورزشی ایران نیز درخواست کرد تا در صورت امکان چنین کاری را انجام بدهند.

دیگر خبرها

  • رسانه‌ عبری: بایدن ارسال سلاح به اسرائیل را به تعویق انداخت
  • فلسطین؛ الگوی آزادی خواهی ملت های مسلمان
  • وزیر کشور: بازگشت ۱.۵ میلیون اتباع خارجی به کشور‌های خود/ اتباع جدید نمی‌پذیریم
  • اقدام بشردوستانه سرمربی ملوان در انزلی
  • اعلام وضعیت انسانی اضطراری در سودان / مردم از گرسنگی علف می خورند/ گزارش های تکان دهنده از تعرض جنسی به آوارگان
  • امیرعبداللهیان و فیصل بن فرحان در بانجول دیدار کردند: تسهیل صدور روادید تجاری و برقراری پرواز مستقیم
  • اصلاح قوانین اسلحه و مهمات برای جلوگیری از وقوع جرم است
  • توافق ایران و عربستان در زمینه تسهیل صدور روادید تجاری و برقراری پرواز مستقیم بین دوکشور
  • اسرائیل قوانین آمریکا را در غزه نقض می‌کند
  • نامه ۸۶ قانونگذار دموکرات به بایدن: اسراییل قوانین ما را نقض می‌کند