Web Analytics Made Easy - Statcounter


معاون صدای رسانه ملی درباره مهمترین برنامه خود در رادیو بیان کرد که توجه به نیروی انسانی از اصلی ترین اقدامات وی خواهد بود.

حمید شاه آبادی معاون صدای رسانه ملی در گفتگو با امتداد نیوز درباره اقداماتی که در این چند ماه حضورش در رادیو انجام داده است و برنامه هایی که دارد، بیان کرد: ما روز چهارشنبه ۲۹ آذر ماه اولین نشست خود را با کارکنان رادیو برگزار می کنیم و در حال حاضر فکر می کنم مهمترین مساله ای که باید به آن توجه کنیم قدرت سرمایه نیروی انسانی مجموعه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: من نمی خواهم بگویم که نسبت به این حوزه غفلت صورت گرفته و یا نقدی به گذشته داشته باشم ولی فکر می کنم سرمایه های انسانی رادیو بالاترین دارایی این مجموعه است. براین اساس اگر بخواهم مهمترین اقدام خود را در برنامه هایم بیان کنم توجه، آموزش و ارتقای نیروی انسانی خواهد بود و بهره مندی رسانه از این ظرفیت مهم به عنوان یک محور در دستور کار است.

معاون صدای رسانه ملی همچنین با اشاره به چابک سازی و ادغام شبکه ها که پیش از وی در رادیو انجام شد، توضیح داد: آنچه که به اسم چابک سازی در یک بازه زمانی صورت گرفت یک اقدام اشتباه استراتژیک در سازمان بود که فقط به عنوان کوچک سازی انجام شد. ما با هرگونه چابک سازی در رسانه کاملا موافق هستیم اما در سال ۹۳ رادیو دستخوش کوچک سازی غیرکارشناسی شد که طبیعتا این کار آفات و لطمه های بسیاری را به همراه داشت.

وی در پایان با اشاره به تاسیس شبکه های جدید در رادیو گفت: بخش هایی از این کوچک سازی قابل دفاع و اجتناب ناپذیر بود و درباره شبکه های جدید و رادیوهای فصلی بعدا به طور مفصل تر بحث خواهیم کرد.

true برچسب ها : حمید شاه آبادی رادیو معاونت صدا true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۱۹۶۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معلم انسانی‌ترین و گرمترین عنصر نظام آموزشی است

معاون وزیر آموزش و پرورش گفت: معلم مهم‌ترین و به عبارتی گرمترین و انسانی‌ترین عنصر در نظام آموزشی کشور است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، حجت‌الاسلام علی لطیفی امروز _یکشنبه شانزدهم اردیبهشت_ در مراسم بزرگداشت مقام معلم که در سالن اجتماعات دانشگاه فرهنگیان قزوین برگزار شد، اظهار کرد: امیدوارم همه ما توانسته باشیم تا آنچه بر عهده ما گذاشته شده، به شایستگی انجام دهیم و معلمان خوبی برای اعتلای کشور باشیم.

وی با اشاره به اهمیت جایگاه معلمان در تربیت آینده‌‎سازان مملکت، افزود: مقام و جایگاه معلمی در کشور به گونه‌ای است که آن را با هیچ مقام و جایگاهی نمی‌توان تغییر داد. پایه شخصیتی و هویتی دانش‌آموزان در مدارس شکل می‌گیرد که نشان از اهمیت شغل معلمی است.

معاون وزیر آموزش و پرورش با اشاره به دیدار روزهای اخیر رهبر انقلاب با معلمان عنوان کرد: مقام معظم رهبری در دیدار اخیر خود با فرهنگیان به نکته مهمی اشاره فرمودند مبنی بر اینکه مهم‌ترین سرمایه هر کشور، نیروی انسانی است که به دست معلمان پرورش پیدا می‌کند.

لطیفی با بیان اینکه معلم مهم‌ترین عنصر و به عبارتی گرم‌ترین و انسانی‌ترین عنصر در نظام آموزش و پرورش است، گفت: ما اگر در نظام تعلیم و تربیت مؤلفه‌های مختلفی از جمله محیط یادگیری و کلاس درس و کتب درسی داشته باشیم در بین همه عناصر، مؤلفه مهمی که می‌تواند حاصل جمع همه مؤلفه‌های دیگر باشد، معلم است.

وی ادامه داد: تربیت امری انسانی است و این امر در درجه اول توسط معلم رقم می‌خورد؛ زیرا معلمان در مواجهه با دانش‌آموزان حال و هوای آنان را درک کرده و متوجه می‌شود که چگونه باید با آنان رفتار کرده یا مطالب درسی را به آنان بیاموزند.

معاون وزیر آموزش و پرورش با یادآوری اینکه تربیت با نوشتن یک کتاب یا ساختن مدرسه اتفاق نمی‌افتد، گفت: بلکه این مهم با تلاش معلمان باانگیزه، شاداب و پرهیزکار و بانشاطی حاصل می‌شود که دانش‌آموزانی باهویت، بانشاط، عالم و دانشمند پرورش می‌دهند. اگر از تحول در آموزش و پرورش صحبت می‌کنیم، نقطه کانون این تحول قطعاً معلمان هستند.

کد خبر 750871

دیگر خبرها

  • ۴۰ هزار میلیارد تومان به بدنه آموزش و پرورش اعتبار تزریق شده است
  • معلم مولد نیروی انسانی و گران‌ترین ثروت است
  • کمبود نیروی انسانی و بودجه پیشگیری در حوزه مدیریت بحران
  • عمو مسعود باشکوه بدرقه شد
  • کلنگ خوابگاه متأهلی در دانشگاه کاشان به زمین زده شد
  • معلم انسانی‌ترین و گرمترین عنصر نظام آموزشی است
  • بررسی برنامه‌سازی قرآنی در صدا و سیما از منظر هنری و علوم انسانی
  • نمایش نیروی هوایی آمریکا برای ساخت ۲۴ ساعته پهپاد
  • گردهمایی همسنگران نیروی انسانی لشکر ۱۷ علی ابن ابی طالب
  • گردهمایی همسنگران نیروی انسانی لشکر ۱۷ علی ابن ابیطالب