Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ فرید رحمتی، معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان گفت: طی دی ماه و بهمن ماه امسال، میزبان بیش از ٢٥٠ هنرمند شاخص کشوری در قالب جشنواره‌های بین المللی تئاتر، موسیقی و هنر‌های تجسمی فجر خواهیم بود.

وی افزود: در گام اول و از دهم تا بیستم دی ماه آتی، جزء ٥ استانی خواهیم بود که میزبان آثار راه یافته به جشنواره‌ی بین المللی تئاتر فجر هستند و برخی از نمایش‌های شرکت کننده در این رویداد، علاوه بر اجرا در تهران، در تالار شهید آوینی مجتمع فرهنگی هنری ارشاد خرم آباد نیز به روی صحنه می‌روند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان تصریح کرد: در دهه‌ی پایانی دی ماه شاهد حضور گروه‌ها و هنرمندان شرکت کننده در جشنواره‌ی بین المللی موسیقی فجر، در استان خواهیم بود که طی ١٠ شب در خرم آباد به اجرای برنامه خواهند پرداخت.

رحمتی در ادامه از برگزاری جشنواره‌ی بین المللی هنر‌های تجسمی فجر طی بهمن ماه سال جاری در استان خبر داد و تصریح کرد: آثار راه یافته به این جشنواره در قالب نمایشگاه‌های محتلف در معرض دید علاقه‌مندان به رشته‌های مختلف تجسمی در استان قرار خواهد گرفت.

وی در پایان خاطر نشان ساخت: علاقه‌مندان به تئاتر و موسیقی برای دیدن آثار حاضر در این جشنواره‌های فجر استانی، باید نسبت به تهیه‌ی بلیط اقدام کنند که شیوه‌ی خرید آن در آینده‌ی نزدیک اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/د

لرســتان میزبان سه رویداد بین المللی هنری در دو ماه پیش رو

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۱۵۴۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهاباد میزبان دو رویداد مهم ورزشی کشور در ماه جاری

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز مهاباد؛ مسابقات انتخابی تیم ملی پرس سینه کشور برای شرکت در رقابتهای قهرمانی آسیایی و مسابقات فوتبال لیگ برتر نوجوانان کشور این دو رویداد ورزشی هستند که اردیبهشت ماه جاری در مهاباد برگزار می شوند.

فرماندار ویژه شهرستان مهاباد در نخستین جلسه شورای ورزش و جوانان این شهرستان گفت: مهاباد بعنوان میزبان این مسابقات کشوری انتخاب شده و با همکاری تمام دستگاههای اجرایی زمینه برگزاری مسابقات قهرمانی پرس سینه و فوتبال لیگ برتر نوجوانان کشور فراهم شده و از همه ظرفیتهای شهرستان برای میزبانی شایسته استفاده خواهد شد.

حسن عباسی افزود: مسابقات پرس سینه کشور از ۲۲ تا 31 اردیبهشت ماه جاری با حضور قهرمانان ملی برگزار می شود و تدارکات لازم برای اسکان، جابه جایی و پذیرایی از ورزشکاران پیش بینی شده است.

عباسی تصریح کرد: همچنین برگزاری مسابقات فوتبال لیگ برتر نوجوانان کشور هم از روز ۱۶ تا 22 اردیبهشت در این شهر برگزار خواهد شد و برنامه‌ریزی لازم برای این رویداد ورزشی نیز انجام شده است.

عباسی، در خصوص نرخ گذاری سالن های ورزشی هم گفت: قیمت گذاری فضاهای ورزشی مصوب شده و در اختیار مالکان قرارگرفته و از طرفی وقت هایی برای هیئت های ورزشی نوجوانان و جوانان و افراد بی بضاعت پیش بینی شده است.

دیگر خبرها

  • اردبیل فردا میزبان دومین جشنواره بین‌المللی عشایر است
  • مهاباد میزبان دو رویداد مهم ورزشی کشور در ماه جاری
  • حضور فرهنگی هنری ایران در بوسنی و هرزگوین
  • حوزه هنری با نمایش «آلاء» به جشنواره مونودرام کارتاژ تونس می‌رود
  • جعفرآباد مغان میزبان دومین جشنواره بین‌المللی کوچ عشایر از فردا
  • بوشهر میزبان جشنواره موسیقی خلیج‌ فارس
  • راهیابی ۲ اثر نمایشی از چهارمحال و بختیاری به جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد
  • رویداد تئاتر صاحبدلان در شاهین شهر برگزار می‌شود
  • ۲ اثر به جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد راه یافت
  • معرفی آثار برتر جشنواره تئاتر و سرود دانش آموزان فیروزه