Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - مجله تايم که هرسال شخصيت سال خود را انتخاب مي کند، اينبار به جاي يک نفر، چند نفر را انتخاب کرده و آنها را «سکوت شکنان» ناميد.
به گزارش جام نيوز، مجله تايم که هرسال شخصيت سال خود را انتخاب مي کند، اينبار به جاي يک نفر، چند نفر را انتخاب کرده و آنها را «سکوت شکنان» ناميده است.
اشاره تايم از سکوت شکنان، به کساني است که سال 2017 عليه آزار و اذيت جنسي لب به سخن گشودند و با اين کار به عنوان صداي نهضت #Me Too در شبکه اجتماعي به اطلاع رساني درباره آزاردهندگان جنسي پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


تصوير اين نسخه از مجله شامل يک بازيگر سينما، خواننده پاپ، و يکي از مهندسين شرکت حمل و نقل اينترنتي اوبر است.
طي سال گذشته، بعد از طرح شدن ادعاي زناني مبني بر آزار جنسي از سوي کارفرمايان و افراد صاحب نفوذ، اين هشتگ به مرور فراگير شد و باعث شد تا عده زيادي عليه اغلب اين مردان اظهارات تکان دهنده اي بيان کنند.
بعد از اين بود که افرادي مانند هاروي واينستين، کوين اسپيسي در عالم سينما و چارلي رز و مت لاور در دنياي رسانه به خاطر آنچه آزار و اذيت جنسي عنوان شده بود، مشاغل خود را از دست دادند. حتي چند سناتور و عضو کنگره آمريکا نيز با اتهامات زناني تحت فشار براي کناره گيري قرار گرفتند.

يورونيوز هم در انعکاس اين رويداد نوشت: ادوارد فلسنتال، سردبير تايم در مورد جنبش «من هم همين طور» گفت: «اين سريع‌ترين جنبش اجتماعي در دهه‌هاي اخير بود. در ابتدا با حرکت انفرادي چند صد زن و نيز مرداني آغاز شد که هر کدام روايت خود را [از آزار جنسي] بازگو کردند.»

کوين اسپيسي، جرج بوش پدر، چارلي رز، بن افلک، هاروي وانيستين و دهها نام برجسته ديگر کساني هستند که با رسوايي مواجه شده اند.
روزنامه نيويورک تايمز آمريکا در 5 اکتبر امسال طي گزارشي دست به افشاگري زد. در اين گزارش مشخص شد هاروي واينستين، يکي از مشهورترين تهيه‌کنندگان هاليوود و با نفوذترين چهره‌هاي صنعت سينما در آمريکا به مدت سي سال به آزار جنسي زنان پرداخته است.
شمار زناني که شکايات خود را به ثبت رسانده‌اند و يا در اين زمينه با رسانه‌ها به گفتگو پرداخته اند به 82 نفر رسيده است و نام افراد مشهوري همچون آنجلينا جولي، گوئنيت پالترو، لايست آنتوني، آسيا آرجنتو، روزانا آرکت، جسيکا بارت و کيست بکينسل در اين فهرست ديده مي‌شود.
115

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۲۰۰۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقه عجیب شترسواری زنان در عربستان؛ سقوط برخی سوارکاران زن از روی شتر و مصدومیت آنها + ویدئو

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: مهر

tags # عربستان سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • (عکس) اولین قربانی تصادف در ایران چه کسی بود؟
  • تجاوز جنسی ۴ مرد افغان به نوجوان ایرانی در تهران | التماس کردم فایده نداشت! +فیلم
  • حکم سینماگر مطرح لغو شد ؛ صدور دستور محاکمه جدید
  • تهیه‌کننده متهم به تجاوز، باید دوباره محاکمه شود
  • مسابقه عجیب شترسواری زنان در عربستان؛ سقوط برخی سوارکاران زن از روی شتر و مصدومیت آنها + ویدئو
  • حجاب، مسیر مصلحت جامعه
  • تهیه کننده متهم به تجاوز تبرئه شد
  • تهیه‌کننده متهم به تجاوز تبرئه شد
  • تهیه کننده مشهور متهم به تجاوز تبرئه شد
  • چرا غرب دنبال ترویج بی‌بند‌وباری در ایران است؟