Web Analytics Made Easy - Statcounter

«برنامه حساب ذهنی( UCMAS) یک برنامه منحصر به فرد برای رشد است که در سال 1993 توسط دکتر دینو ونگ در کشور مالزی ابداع شد.
این برنامه با استفاده از یک سیستم محاسبه نوآورانه با به‌ کارگیری چرتکه سبب پویایی مغز (نیمکره‌ چپ و نیمکره‌ راست) به طور هم ‌زمان می‌شود».
به گزارش روز دوشنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش ناحیه یک بندرعباس، اصغر بهرامی سعادت آبادی با اعلام این خبر افزود: رها بقایی پوری با کسب بالاترین امتیاز در سطح Ele-A(قهرمانِ قهرمانان) در گروه هفت نفر برتر جهان قرار گرفت و صاحب مقام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان داشت: آرسام رجب زاده مقام اول جهان در سطح Ele-A ، فاطیما محمدی مقام اول جهانی در سطح Inter-A، مبینا الهه دادی مقام اول جهانی درسطح Inter-A، مانیا خوشحال مقام دوم جهانی در سطحHiger-A و تارا احمدی مقام دوم جهانی در سطح Inter-B کسب کردند.
این مسئول با اشاره به اهمیت آموزش محاسبات ذهنی در توسعه مهارت های مدیریت زمان و افزایش تمرکز و توانایی حل مساله در دانش آموزان سطح سنی 5 تا13 سال گفت: هر سال مهارت های دانش آموزان عضو این بنیاد آموزشی در قالب مسابقات بین المللی ارزیابی می شود و این ناحیه افتخار آن را داشته تا بتواند در سطح بین المللی حضوری چشمگیر داشته باشد.
بهرامی خاطرنشان کرد: با معرفی بیشتر این فعالیت ها در سطح مدرسه ها، زیر بنای توسعه مهارت های مورد نیاز یادگیری در مدرسه و زندگی روزمره دانش آموزان تقویت می شود.
بیست و دومین دوره مسابقات محاسبات ذهنی و چرتکه ای جهان ( Ucmas) 19 و 20 آذر ماه امسال با حضور نمایندگان 35 کشور جهان و بیش از 2200 دانش آموز در مالزی برگزار شد.
7195/ 6048
تنظیم کننده: رقیه غلامی زاده **انتشار دهنده: خلیل تنیده

* آگاهی از آخرین اخبار استان در کانال تلگرام ایرنا هرمزگان
* لینک جستجو کانال: irnabandarabas@
*ایمیل: irna.hormozgan@yahoo.com

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۲۰۳۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معلمان بر شخصیت دانش‌آموزان تاثیرگذار هستند

ایسنا/زنجان نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان گفت: ضمیر ناخودآگاه معلمان بر روی شخصیت دانش‌آموزان تأثیر می‌گذارد.

آیت‌الله علی خاتمی امروز (یکشنبه ۱۶ اردیبهشت‌ماه) در برنامه معلم ماندگار که در مدرسه شریعتی زنجان برگزار شد، اظهار کرد: یکی از بسترهایی که تداوم وجود انسان را تداعی می‌کند زمانی است که دانش‌آموز نمره بالایی را کسب کرده و معلم او را تشویق می‌کند.

وی با بیان اینکه معلمی به معنای واقعی کلمه عشق است، افزود: عاطفه معلمان قابل اندازه‌گیری نبوده و کمیت نیست بلکه تماماً کیفیت است.

نماینده ولی‌فقیه در استان با بیان اینکه معلمان بر ضمیر ناخودآگاه و خودآگاه، رفتار، منش، نگاه و حرکات آنان و روحیه دانش‌آموز تاثیر می‌گذارند، خاطرنشان کرد: واقعا مدیون زحمات معلمان هستیم و باید قدردان آن باشیم.

علیرضا شهردار زنجان نیز در ادامه این مراسم با اشاره به سخن استاد هشترودی در خصوص مواجه با کلمه تکریم و کرامت، خاطرنشان کرد: معلمانی در استان زنجان یک عمر راحیه خوش تعلیم و تعلم را تقدیم کردند و الان چهره‌هایی در استان زنجان داریم که هر کدام افتخار برای کشور هستند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دورهمی دانش آموزان و دبیران ۲۹ سال پیش در میبد
  • یادواره شهدای دانش آموز در یزد 
  • آموزش مهارت های کشاورزی به دانش آموزان آبادانی
  • مشکل رفت‌وآمد دانش آموزان شهرستان دیر حل شود
  • معلمان بر شخصیت دانش‌آموزان تاثیرگذار هستند
  • تشریح جزئیات جهش تحصیلی دانش‌آموزان
  • ترک تحصیل ۱۵ درصد دانش‌آموزان خراسان شمالی در دوره متوسط دوم
  • آموزش رشته شنا به شش هزار و ۵۳۶ دانش‌آموز در چهارمحال و بختیاری
  • موفقیت دانش آموزان کیش در مسابقات لیگ علمی پایا
  • موفقیت دانش آموزان کیش در مسابقات لیگ علمی دانش آموزی پایا