Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: نائب رئیس شورای شهر زنجان با اشاره به اینکه این شورا در تلاش است تا از ورود به کارهای بدون مطالعه و کارشناسی نشده پرهیز کند، گفت: اتمام پروژه های نیمه تمام در اولویت شورای شهر زنجان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، مسعود مرادخانی نایب رئیس شورای شهر زنجان امروز(27 آذر) در نشست خبری با خبرنگاران با اشاره به اینکه شوراها در دیگر کشورها نماد دموکراسی است، افزود: شوراها در ایران نماد مردم سالاری دینی است و به برکت نظام جمهوری اسلامی ایران به ثمر رسیده است و بایستی آن را پاس داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی ادامه داد: دوره پنجم شورای اسلامی شهر زنجان با بهره گیری از تجربیات شوراهای گذشته به دنبال توسعه متوازن شهر است.

 

این مقام مسوول تصریح کرد: این شورا در تلاش است تا از ورود به کارهای بدون مطالعه و کارشناسی نشده پرهیز کند.

 

وی با اشاره به اینکه اتمام پروژه های نیمه تمام در اولویت شورای شهر است، گفت: پروژه سبزه میدان و مطالعه کمربندی شمالی و اثرگذاری آن  در کاهش ترافیک شهر در اولویت های این دوره از شورا خواهد بود.

 

مرادخانی با یادآوری اینکه در بافت های فرسوده هم برنامه هایی در دستور کار است، گفت: همراهی رسانه ها موجب عملیاتی شدن این پروژه ها می شود.

 

به گفته وی، ایجاد نشاط و شادابی و تلاش برای اثرگذاری در حوزه فرهنگی در اولویت است و ایجاد مکان های فرهنگی هم مورد توجه اعضای شورای شهر می باشد.

 

نائب رئیس شورای شهر زنجان با اشاره به کمبود اعتبارات عمرانی در توسعه شهری تصریح کرد: از اینرو بهره مندی از ظرفیت بخش خصوصی در دستور کار شورا قرار دارد.

 

وی به ساخت و سازهای غیرمجاز در زنجان و استان ها اشاره کرد و گفت: بخشی از درآمد شهرداری از جرایم کمیسیون ماده 100 است و وجود فرهنگ قانون گریزی، عدم نظارت کارشناسان نظام مهندسی و قدیمی بودن قانون ماده 100 از جمله عواملی است که موجب ساخت و سازهای غیرمجاز می شود.

 

مرادخانی با یادآوری اینکه به منظور اعزام کادر شهرداری در کنترل ساخت و ساز نیاز به پاسگاه شهرداری است؛ گفت: با رایزنی های انجام شده با نیروی انتظامی در تلاش برای احداث این پاسگاه در زنجان هستیم.

 

 

 

 

 

پایان پیام/73

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۲۰۷۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پل سوخته کلا به زودی به بهره برداری می‌رسد

حسن جهانیان مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مازندران از بهره‌برداری عملیات احداث پل روستای سوخته کلا پس از وقفه طولانی درآینده‌ای نزدیک خبر داد و گفت: با عزم راسخ راهداران بعد از حدود ۱۰ سال صبوری قائمشهری‌ها پل سوخته کلا به زودی به بهره برداری می‌رسد.

او افزود: با تلاش‌های شبانه روزی و مدیریت جهادی این مجموعه، عملیات احداث پل سوخته کلاسالیان سال راکد بود و حدود ۲ سال قبل پروژه نیمه کاره از مجموعه اداره کل راه و شهرسازی منفک وجهت اتمام نهایی به این اداره کل واگذار گردید در حال انجام و بزودی مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.

جهانیان با بیان اینکه اتمام این پروژه تاثیر خوبی در کاهش بار ترافیکی ۳۰ روستای همجواردهستان بالا تجن شهرستان قائمشهر و همچنین شریان سوادکوه شمالی خواهد داشت، گفت: با افتتاح این پروژه تردد بیش از ۴۰ هزار جمعیت ۳۰ روستای مذکور به آسانی فراهم خواهد آمد.

او با اشاره به اینکه توسعه و رفع محرومیت از چهره روستا‌ها از اولویت‌های دولت مردمی است، افزود: روستاییان بیش از دیگران به خدمت رسانی و دریافت امکانات و خدمات برای تأمین نیاز‌های اساسی خود و رهایی از محرومیت نیاز دارند، به همین دلیل محور برنامه‌های خدمت‌رسانی، توسعه و مقابله با محرومیت باید متوجه نواحی روستایی می‌باشد.

جهانیان گفت: طی یک سال گذشته ده‌ها پروژه نیمه تمام که سالیان سال راکد مانده بود ازجمله پل اروست شهرستان ساری، امیر ده وگردرودبار شهرستان بابل، بلیران و چنگ میان شهرستان آمل، کردخیل شهرستان جویبار و تیل پرده سر شهرستان تنکابن با همت راهداران به سرانجام رسید و عاقبت به خیر شد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • زمان اعلام رسمی تمدید قرارداد تونی کروس مشخص شد
  • تاکید رئیس جمهور بر فعال شدن پروژه منوریل قم
  • ۱۷۶ پروژه عمرانی بزرگ مقیاس در زنجان اجرا شد
  • پل سوخته کلا به زودی به بهره برداری می‌رسد
  • ۴ پروژه شاخص شهری بجنورد در اولویت اجرا است
  • پروژه‌های آموزشی نیمه تمام تا مهرماه در تربت حیدریه تکمیل می‌شود
  • حضور مردم در امر اقتصاد راهگشا است + فیلم
  • بهره‌برداری از ۷۹ پروژه نیمه‌تمام به ارزش ۱۶ میلیارد دلار در ۱۴۰۳/ تولید نفت و گاز ایران امسال جهش خواهد داشت
  • توقف ساخت المان غواصان دریادل در زنجان
  • اتمام پروژه‌های عمرانی حوزه درمان، اولویت‌ مهم سازمان تأمین‌اجتماعی در سال جدید