Web Analytics Made Easy - Statcounter

متن ۶ بندی توافق دو باشگاه پرسپولیس ایران و ریزه اسپور ترکیه برای حل مشکل پرونده مهدی طارمی منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، حمیدرضا گرشاسبی در نشست خبری امروز دوشنبه خود توافقنامه شش بندی بین دو باشگاه پرسپولیس و ریزه اسپور را به شرح زیر اعلام کرد:

طبق این توافقنامه که در ۲۳ آذر ماه مصادف با ۱۴ دسامبر در استانبول ترکیه منعقد شد، باشگاه ریزه اسپور ترکیه پذیرفت:

۱ - علاوه بر عدم پیگیری از جرائم و محرومیت پرسپولیس در رفع آن نیز کمک نماید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۲ - در خصوص پرونده طرح شده در فیفا و C.A.S نسبت به پرسپولیس و بازیکن مهدی طارمی رضایت کامل و بی قید و شرط خود را اعلام نماید.

۳ - باشگاه پرسپولیس به منظور جبران بخشی از هزینه‌های دادگاه، مبلغ ۵۰ هزار یورو را ظرف یک ماه به ریزه اسپور پرداخت نماید و ریزه اسپور هیچگونه ادعایی مبنی بر غرامت موضوع رأی فیفا به مبلغ ۷۸۹ هزار و ۵۰۰ یورو از باشگاه پرسپولیس و بازیکن مهدی طارمی ندارد. ضمن آنکه با لحاظ توافق، رضایت بی قید و شرط خود را اعلام می‌نماید.

۴ - این توافق با حسن نیت طرفین برای حل و فصل اختلاف‌ها تنظیم شده و ملاک رفع کامل اختلافات است و پرسپولیس می‌تواند این توافقنامه را جهت رفع جرائم و محرومیت به دادگاه حکمیت ورزش C.A.S و فیفا ارائه نماید و ریزه اسپور حق هیچگونه اعتراض و ادعایی نخواهد داشت.

۵ - باشگاه پرسپولیس تضمین می‌نماید در آینده بابت هزینه‌های C.A.S و سایر موارد مرتبط با این پرونده از باشگاه ریزه اسپور هیچگونه ادعایی نخواهد داشت.

۶ - این توافقنامه با رضایت کامل و قطعی طرفین تنظیم گردیده است.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۲۱۲۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود شهریارِ مهدی طارمی به لیگ دسته اول فوتبال جوانان

تیمی با مالکیت مهدی طارمی ستاره بوشهری در یک سال گذشته فعالیت خود را آغاز کرد بعد از قهرمانی در لیگ بزرگسالان استان بوشهر به دستاورد جدیدی دست یافت.

مسابقات فوتبال زیر گروه مناطق کشور به میزبانی باشگاه شهریار بوشهر با حضور ۵ تیم برگزار شد.

باقر زنگنه و‌ دوستانش از لیگ جوانان استان بوشهر استارت زدند و بعد از حدود یازده ماه در ورزشگاه شهید مهدوی جشن صعود به لیگ یک را برگزار کردند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان بوشهر بوشهر

دیگر خبرها

  • عکس| تصویر جدید مهدی طارمی و جایزه ارزشمندش
  • فیلم| درخشش طارمی و خوشحالی اینزاگی از جذب او
  • درخشش و گلزنی مهدی طارمی در هفته سی و دوم لیگ برتر پرتغال
  • صعود شهریارِ مهدی طارمی به لیگ دسته اول فوتبال جوانان
  • چین برای اولین بار توافقنامه ادعایی 2016 دریای چین جنوبی با فیلیپین را منتشر کرد
  • صعود تیم مهدی طارمی به لیگ دسته اول جوانان ایران
  • پیروزی پورتو در شب گلزنی طارمی
  • (ویدئو) شاهکار جدید طارمی؛ پاس گل مهدی برای پورتو به یاد پرسپولیس!
  • گل مهدی طارمی به چاوز از روی نقطه پنالتی (چاوز 0-3 پورتو)
  • پاس گل تماشایی مهدی طارمی به اوانیلسون مقابل چاوز (چاوز 0-2 پورتو)