Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: اگر فردا بازی پرسپولیس لغو شود بازی ما و ایرانجوان در روز چهارشنبه هم ممکن است لغو شده و به زمان دیگری موکول شود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

نصرالله عبداللهی در خصوص لغو دیدار استقلال با ایرانجوان و ادامه برنامه آبی‌پوشان تا آغاز مسابقات لیگ برتر صحبت‌های زیر را انجام داد:

* حتماً شنیدید که بازی لغو شده و مجبور هستید صبر کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

– بله، طبق قول و قراری که شب گذشته در استانداری برگزار شده بود منتظر بودند شرایط جوی و هوا را مورد بررسی قرار بدهند و از آنجا که نمی‌توانستند به پیشکسوتان و کودکان الزاماً بگویند به ورزشگاه نیایند، بازی لغو شد.

* شما که با برگزاری بازی در روز چهارشنبه مشکلی ندارید؟

برگزاری بازی در این روز هنوز قطعی نیست و بستگی به شرایط آب و هوایی دارد. اگر فردا بازی پرسپولیس برگزار شود، ما هم چهارشنبه بازی خواهیم کرد و اگر فردا بازی لغو شود، به احتمال زیاد بازی استقلال هم روز چهارشنبه برگزار نخواهد شد. صحبت‌هایی در مورد برگزاری بازی در روز چهارشنبه با ما انجام دادند، ولی شاید شرایط جوی تغییر نکند و آن‌وقت بازی ما به بعد از بازی صنعت نفت موکول شود، البته همه اینها فعلاً در حد حرف است. امروز به ما اعلام کردند که در شهر قدس بازی کنیم، ولی ما این موضوع را نپذیرفتیم چون ورزشگاه ما، ورزشگاه آزادی است.ما هم دوست داشتیم امروز بازی کنیم و مشکلی نداشتیم ولی همه چیز دست ما نیست.

* ظاهراً مسئولان ایرانجوان هم به خاطر نداشتن امکانات و هزینه‌های هتل به این تصمیم معترض هستند.

– آنها حق دارند، ولی این حوادث غیرمترقبه است. ما هم باید هزینه بدهیم، چاره‌ای وجود ندارد، قبول دارم تیم حریف هم با دردسرهایی مواجه می‌شود.

* امروز که دیگر اردو ادامه پیدا نمی‌کند؟

بازیکنان وزنه زدند و بلافاصله بعد از این کار به خانه‌هایشان می‌روند.

* از فردا مجدداً اردو تشکیل می‌دهید؟

– هنوز معلوم نیست. اگر قرار باشد چهارشنبه بازی برگزار شود، تیم به اردو می‌رود، در غیر این‌ صورت اردو نخواهیم داشت.

* لغو بازی ظاهراً باعث شده مصدومان هم به بازی برسند.

– فرشید اسماعیلی ممکن است برسد، ولی جابر انصاری و سجاد شهباززاده احساس درد می‌کردند. بازی بعد هم برای ما مهم است و حالا تا آن روز مربی تصمیم می‌گیرد.

* ظاهراً قرار است مربی جدید استقلال هم به‌زودی به تهران بیاید.

– ویزای این مربی کمی دچار مشکل شده و ما حتی برای او بلیت هم تهیه کردیم. به‌محض حل شدن مشکل ویزا این مربی در تهران حاضر خواهد شد.

* این روزها تمرینات استقلال در ورزشگاه صنایع دفاع پشت درهای بسته برگزار می‌شود، آیا تصمیمی ندارید که برای حضور رسانه‌ها و هواداران برنامه‌ای بریزید؟

ورزشگاه که ما در آن تمرین می‌کنیم، یک محل نظامی است که همین حالا برای بازیکنان و کادر فنی استـقلال هم که خارجی هستند، فرم‌هایی را پر کردیم و مجوز ورود آنها را گرفتیم. ان‌شاءالله سعی می‌کنیم برای رسانه‌ها برنامه‌ای بریزیم تا آنها یک روز در هفته بتوانند در تمرینات شرکت کنند.

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۲۱۵۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمرین، تمرکز، انگیزه: خالدآبادی آماده اولین حضور!

به گزارش "ورزش سه"، گلر جوان استقلال در تمرین امروز با تمرکز خاصی به وزنه‌زدن پرداخت و در سالن وزنه با آرامش خاصی آماده‌سازی خود برای دیدار با تراکتور را دنبال می‌کرد.

محمدرضا خالدآبادی که سابقه حضور در لیگ برتر با پیراهن هوادار را دارد و همراه تیم ملی در مسابقات بین‌المللی به میدان رفته گلر کم تجربه ای نیست و آماده شدن برای یک دیدار مهم را به خوبی بلد است، او می‌داند که این یک فرصت ویژه برای اوست و می‌تواند سرنوشت فوتبالی‌اش را تحت تاثیر قرار دهد و با توجه به اهمیت این موضوع تمام تلاش خود را به کار گرفته است.

در طول فصلی که گذشت استقلال در تمام مسابقات سیدحسین حسینی را درون دروازه در اختیار داشت و عملکرد خوب و نقش تاثیرگذار او به عنوان کاپیتان باعث شده بود تا فرصت به خالدآبادی نرسد اما محرومیت سیدحسین این فرصت را در اختیار خالدآبادی قرار داد تا در 6 هفته پایانی پیراهن استقلال را بر تن کند.

خالدآبادی فصل گذشته همراه با تیم هوادار در ورزشگاه آزادی مقابل پرسپولیس و در نقش جهان مقابل سپاهان به میدان رفته بود و با بازی‌های پرتماشاگر بیگانه نیست و بازی کردن تحت فشار و جو ورزشگاه‌های پرهوادار را بلد است.

او در دیدار با تراکتور گلر اصلی استقلالی‌ها خواهد بود و جواد نکونام امیدوار است تا این گلر جوان عملکردی مشابه سیدحسین حسینی را داشته باشد و بتواند کلین‌شیت دیگری را به نام خود ثبت کند.

دیگر خبرها

  • عکس| کری شاعرانه سپاهان برای پرسپولیس!
  • ساعت بازی استقلال و تراکتور امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • دیدار دوم شهرداری گرگان و الریاضی لبنان؛ چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت
  • کشیدن ضامن نارنجک در بالای جدول/ جدال های مثلث جذاب لیگ فوتبال
  • کری شاعرانه سپاهان برای پرسپولیس! (عکس)
  • عبداللهی: قهرمانی استقلال مهم‌تر از سبک بازی‌اش است
  • قزوین میزبان احتمالی استقلال در بازی پایانی لیگ
  • شرط برگزاری پیکان - استقلال در ورزشگاه آزادی
  • تراکتور به دنبال پایان ناکامی برابر استقلال/ ۳ شکست متوالی سرخ‌ها
  • تمرین، تمرکز، انگیزه: خالدآبادی آماده اولین حضور!