Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی با ابلاغ بخشنامه‌ای، به منظور رفاه حال دانشجویان مناطق زلزله‌زده استان کرمانشاه تخفیف شهریه به دانشجویان بومی این مناطق اعلام کرد.

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان،در بخشنامه دانشگاه آمده است: به منظور رفاه حال دانشجویان مناطق زلزله‌زده استان کرمانشاه و مشکلاتی که برای هموطنان در آن منطقه رخ داده است، بنا به دستور رئیس هیات موسس و هیات امنای دانشگاه و رئیس دانشگاه تمامی دانشجویان بومی شاغل به تحصیل در یکی از واحدهای استان کرمانشاه، از میزان ۱۰ درصد تخفیف در شهریه نیمسال دوم سال تحصیلی ۹۷-۹۶ در تمامی مقاطع تحصیلی برخوردار می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در سایر واحدهای دانشگاهی در صورت داشتن دانشجوی بومی استان کرمانشاه که در زلزله اخیر دچار خسارت شده‌اند، پس از بررسی مدارک و تایید مراتب، در کمیسیون تخفیفات واحد موضوع مطرح و در اولویت خاص برای اعطای تخفیف قرار گیرند.»

انتهای پیام/ 

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۲۱۸۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری اردوی جهادی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی گچساران در چهاربیشه+ تصاویر

اردوی جهادی ۲ روزه دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی گچساران در چهار بیشه به همت بسیج دانشجویی این دانشگاه برگزار شد.

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاریس دانشجو، اردوی جهادی ۲ روزه دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی گچساران در چهار بیشه به همت بسیج دانشجویی این دانشگاه برگزار شد.

این اردو در حاشیه شهر گچساران (چهاربیشه) با عنوان پویش لبخند اردوی جهادی خود را به مدت دو روز برگزارشد.

گفتنی این اردو در زمینه‌های فرهنگی، ورزشی، آموزشی، بهداشتی و درمان، مشاوره، دامپزشکی، مسائل روزسیاسی، جهاد تبیین ارائه خدمت شد.

دیگر خبرها

  • میزان ارز دانشجویی اعلام شد+ جزئیات تازه در خصوص نحوه دریافت
  • اردوی جهادی دانشجویان دانشگاه آزاد گچساران
  • برگزاری اردوی جهادی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی گچساران در چهاربیشه+ تصاویر
  • اعلام آمادگی دانشگاه رازی کرمانشاه برای پذیرش دانشجویان و اساتید اخراجی آمریکا
  • فعالیت ۳۵ دفتر تقریب مذاهب در دفاتر تلفیقی دانشگاه آزاد
  • درآمدهای غیرشهریه‌ای در دانشگاه آزاد حرف نخست را می‌زند
  • درآمدهای غیرشهریه‌ای در دانشگاه آزاد حرف نخست را می‌زند/ کرمانشاه؛ مهد ادب و تمدن
  • برگزاری نخستین جشنواره فرهنگی، ورزشی بومی -محلی در دانشگاه آزاد بجنورد
  • مرکز مشاوره و سبک زندگی دانشگاه تهران برتر کشور شد
  • مرکز مشاوره و سبک زندگی دانشگاه تهران «برتر کشوری» شد