Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-03@08:43:05 GMT

رولت هندوانه‌ای برای شب یلدا درست کنید

تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۱۲۳۲۵۰

رولت هندوانه‌ای برای شب یلدا درست کنید

ابتدا یک رولت ۴ تخم مرغی درست کنید. قبل از اضاقه کردن آرد، مایه را به دو قسمت مساوی تقسیم کرده؛ به یک قسمت رنگ قرمز و به قسمت دیگر رنگ سبز اضافه کنید.

سرویس سبک زندگی فردا:  درست کردن این رولت شاید در نگاه اول کمی سخت به نظر برسد، ولی با دستور تهیه‌ای که در ادامه مطلب به نقل از مامی سایت مشاهده خواهید کرد، میتوانید با کمی دقت در اندازه مواد و ترتیب آنها، به راحتی رولت را تهیه کرده و از عزیزانتان در شب یلدا پذیرایی کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

ابتدا یک رولت ۴ تخم مرغی درست کنید. قبل از اضاقه کردن آرد، مایه را به دو قسمت مساوی تقسیم کرده؛ به یک قسمت رنگ قرمز و به قسمت دیگر رنگ سبز اضافه کنید. (من از رنگ مایع استفاده کردم)
بعد آرد را به آرامی با مایه مخلوط کنید.

کف سینی را کاغذ روغنی انداخته و سپس مایه قرمز را در یک طرف سینی و سبز را در طرف دیگر بریزید و با قاشق داخل سینی پخش کنید.

دو قاشق غذاخوری از مایه سبز را نگه داشته، کمی دیگر به آن رنگ سبز اضافه کنید تا کاملاً تیره شود و سبز پر رنگی داشته باشید. (تفاوت دو رنگ سبز زیاد باشه که خودشو بیشتر نشون بده)

این مایه را داخل قیف بریزید و روی مایه کیک داخل سینی خطوط موازی بکشید و با سیخ چوبی به آن فرم دهید.
برای ادامه کار و مراحل بعدی، مانند رولت معمولی عمل کنید. به یاد داشته باشید که روی حوله (یا کاغذ روغنی) که رولت را روی آن بر میگردانید، حتما پودر قند بپاشید که رویه رولت کنده نشود.

بعد از خامه کشی و چندساعت استراحت در یخچال، رولت را با چاقوی اره‌ای برش زده و بعد برای تخم هندونه شکلات آبکرده رو داخل قیف ریخته و روی برش‌ها میریزیم

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۲۳۲۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتفاقی که «تانیا» از پشت صحنه «نون خ» فاش کرد

آفتاب‌‌نیوز :

ساناز سماواتی، بازیگر باسابقه‌ای است که به خاطر تمریناتی که در رشته‌های مختلف ورزشی دارد از آمادگی جسمانی خوبی برخوردار است و به همین دلیل در سکانسی از مجموعه تلویزیونی نون‌خ در قالب نقش تانیا در حالی که روی ویلچر نشسته، ناگهان به حالت چرخشی جست می‌زند و بیننده را شوکه می‌کند. بخشی از گفتگوی این بازیگر را در ادامه بخوانید: 

بازخوردی که از حضور در مجموعه نون‌خ داشتم، فوق‌العاده عالی بود و مثل همیشه مردم به من لطف داشتند. شکر خدا بینندگان سریال، با این نقش ارتباط بسیار خوبی برقرار کردند، هرچند در ابتدا و با توجه به گریم سنگین نقش من در سریال، برخی مخاطبان به من خرده گرفتند که چرا چنین نقش بی‌حال و بی‌رمقی را انتخاب کرده‌ام، اما بعد از این‌که چند قسمت از سریال پخش و کاراکتر اصلی من در نون‌خ نمایان شد، همگی اذعان داشتند که نقش من در سریال عالی بوده و الان منتظرند که کاراکتر تانیا دوباره به ادامه قسمت‌های سریال بازگردد. مخاطبان دائم از من سؤال می‌کردند، حالا که تانیا با گریم جدید به ماموریت دیگری رفت، دوباره کی بازمی‌گردد و من بالبخند می‌گفتم که اجازه بدهید ببینیم نویسنده چه تصمیمی برای تانیا خواهد گرفت.

در سریال نون‌خ در عرض یک هفته، پنج حادثه برای گروه فنی رخ داد، حشره ناشناخته‌ای گریمور را نیش زد، هرچند که شکر خدا برای خود من اتفاقی نیفتاد، ولی از آنجا که اتفاق ناخواسته است، در نتیجه مباحث مطرح شده در‌خصوص بیمه و امثال آن شامل تمامی صنوف این حوزه مانند عوامل فنی، گروه صحنه و... می‌تواند نقش مهمی در عملکرد و تامین کلیه عوامل و صنوف هنری داشته باشد.

منبع: جام جم

دیگر خبرها

  • چگونه مصرف برق یخچال فریزر را کاهش دهیم؟
  • نامه سرگشاده رئیس دانشگاه رازی خطاب به رؤسای دانشگاه‌های آمریکا
  • بازخورد مثبت و اعتماد دانش آموزانم مایه آرامش من است
  • سقوط پوتین؟ شاید آرزو بر جوانان عیب نیست / گورباچف مایه عبرت ولادیمیر پوتین شده است / چرا روسیه پوتین با شوروی در آستانه سقوط متفاوت است
  • تکرار ادعاهای یک‌جانبه و بی اساس از سوی کویت مایه تأسف است
  • سخنگوی وزارت خارجه: تکرار ادعاهای یک‌جانبه و بی اساس در مورد میدان «آرش» از سوی طرف کویتی مردود و مایه تاسف است
  • جزیره ایرانی شیخ اندرآبی
  • آموزش آشپزی / روشی خاص برای تهیه و طبخ ماهی کبابی
  • اتفاقی که «تانیا» از پشت صحنه «نون خ» فاش کرد
  • طرز تهیه بستنی در خانه + ویدئو | فوت و فن درست کردن بستنی ساده بدون ثعلب و دستگاه | فقط ۱۰ دقیقه وقتتان را می‌گیرد