Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، محمد حسن نژاد درباره حضور افراد ثروتمند و پرونده دار در فوتبال به رادیو تهران گفت: بنده مسئول تحقیق و تفحص از بانک سرمایه بودم. یکی از کسانی که اسپانسر دو باشگاه پرهوادار ایران است، هزار میلیارد بدهی داشته است.

 

وی درباره اینکه این شخص مدام بدهی خود را به بانک سرمایه انکار و رد می کند، تاکید کرد: مگر دست خودش است که رد کند؟ اینها حساب و کتاب بانک است و دست ماست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خود این فرد نامه زده است و اسنادش موجود است.

 

نماینده مردم مرند و جلفا تاکید کرد: فردا گزارش این بخش به صحن علنی مجلس می آید و آنرا به قوه قضائیه می فرستیم. با هیچکس هم شوخی نداریم. این آقا بدهکار است و موفق هم شده است ولی شاید این سئوال پیش بیاید که چرا باید مفتی به پرسپولیس پول بدهد.

 

حسن نژاد خاطرنشان کرد: چون افرادی مثل این آقا از طریق همین پرسپولیس مشهور می شوند. وقتی هم مشهور می شوند زندان بردنشان خطرناک می شود و هزینه دارد. در واقع اگر من از این طریق به زندان بروم، به سکوهای استادیوم مثلا ۵۰ هزارنفری خط می دهم که علیه مسئولان فحاشی کنند.

 

وی در ادامه درباره وضعیت دو باشگاه استقلال و پرسپولیس گفت: ما دو باشگاه داریم که حتی در هیات عالی واگذاری بودند. از چند سال پیش تکلیف  به خصوصی سازی این دو باشگاه کردیم که دولت این کار را نکرد. پشت این ماجرا افکار عمومی، محبوبیت و مسائل دیگری هست که کاری به آن نداریم.

 

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس یادآور شد: بحث دیگر مربوط به دخل و خرج دو باشگاه است. باشگاه های بزرگی در دنیا داریم که همه آنها ورزشکار می خرند و می فروشند و هیچ کجا هم محروم نمی شوند ولی ما از فلان روستای آفریقا بازیکن می آوریم که بعد از دو روز گشت و گذار در تهران می رود و شکایت می کند و پرسپولیس و استقلال هم محکوم می شوند.

 

حسن نژاد افزود: مدیران هم برای اینکه تماشاگران در استادیوم دو بار فحش داده اند، مربی خارجی با مبلغ گزاف می آورند تا شوک بدهند که خودشان فحش نخورند. آیا اگر این پول شخصی بود اینطور ولخرجی می کردند؟ آیا این دو باشگاه با پشتوانه مردم یک وکیل ندارند که بازیکنی مثل مهدی طارمی می رود ترکیه و بر می گردد این آبروریزی برای فوتبال ایران ایجاد می شود؟

 

وی در خصوص اینکه آیا مجلس از دو باشگاه بابت این مسائل پاسخ می خواهد یا خیر؟ گفت: ما یک قانون در مجلس داریم و تحقیق و تفحص می کنیم. ما با وزیر کار داریم نه مدیر. وزیر باید از باشگاه توضیحات را بگیرد و به مجلس جواب بدهد. بعد از توضیحات وزیر، یا قانع می شویم یا قانع نمی شویم. در نهایت از طریق مجلس ساختاری شکل می گیرد که مدیران هم پاسخ می دهند.

 

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با انتقاد از بدهی های زیاد دو باشگاه استقلال و پرسپولیس گفت:  ۳۰۰ میلیارد بدهی از کجا به بار آمده است؟ وقتی استقلال و پرسپولیس نتوانند خود را بچرخانند بقیه می خواهند چه کار کنند؟ مگر در ایران فقط دو تیم داریم؟ بقیه ورزش ها، ورزش نیستند؟ خروجی این ۳۰۰ میلیارد تومان چه بوده است؟ چند جام بین المللی آورده اند؟ باشگاه ها باید به اندازه کل پول، جریمه و محکومیت بدهند.

 

مهر

451

 

منبع: جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۲۴۶۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیرعامل استقلال ملاثانی: با استعفای اکبرپور مخالفت می‌شود/ او خسته است و نیاز به استراحت دارد

نعیم حمیدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، درباره خروج استقلال ملاثانی از جام حذفی با شکست برابر سپاهان و استعفای سیاوش اکبرپور سرمربی تیم استقلال ملاثانی بعد از پایان بازی اظهار کرد: یک سری از مسائلی که سیاوش اکبرپور عنوان کرده درست است. واقعاً کار کردن در تیم استقلال ملاثانی دشوار است، اکبرپور منتظر بود تا تیمش بازی خوبی ارائه کند که این اتفاق رخ داد و تیمش با ارائه یک بازی خوب حذف شد.

مدیرعامل استقلال ملاثانی افزود: شنیده بودم اکبرپور زودتر از اینها تصمیم به استعفا دارد، اما صبر کرد تا تیمش برابر سپاهان آبرومندانه بازی کند که این اتفاق افتاد. بعد از بازی با اکبرپور صحبت کردم. او از شرایطی که تیم دارد خسته است و نیاز به استراحت دارد. با استعفای او مخالفت می‌شود و سعی می‌کنیم تا پس از آنکه خستگی‌اش در رفت با وی صحبت کنیم و در تیم ماندنی شود. به اکبرپور حق می‌دهم، چون سرمربی یک تیم دوست دارد تا تیمش مشکلی نداشته باشد و بدون مشکل تمرین کند، در سفر‌ها دردسری نداشته باشد و کلاً بدون مشکل کار کند. شاید هدف اکبرپور شوک دادن به تیم است تا بهتر به تیم رسیدگی شود. در کل با او صحبت می‌کنیم تا در تیم بماند و نمی‌گذاریم جدا شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • درخواست کریمی قدوسی از دولت افغانستان برای بررسی رگ و ریشه اش /سخنگوی سپاه ادعای جنجالی را تکذیب کرد /گاف تاریخی نماینده مشهد چه بود؟
  • توضیحات مدیرعامل فجر درباره بازی جنجالی
  • توضیح مدیر تراکتور در مورد کامنت جنجالی!
  • مدیرعامل استقلال ملاثانی: با استعفای اکبرپور مخالفت می‌شود/ او خسته است و نیاز به استراحت دارد
  • اظهارات جنجالی دختر کیومرث پوراحمد: پدرم خودکشی نکرد! / پرونده باز است
  • کارشناسی صحنه جنجالی در شکست پرسپولیس
  • تصویری تازه از گلر جنجالی استقلال؛ تمرین مشترک با دختر در باشگاه
  • هر کسی رئیس مجلس شود شورای وحدت با او همکاری می‌کند
  • ادعای جنجالی یکی از عمو‌های فیتیله‌ای علیه مجید قناد!
  • ناراحتی سپاهانی‌ها از موضع‌گیری جدید در آنتن