Web Analytics Made Easy - Statcounter

بهمن حسن بیگی معاون حقوقی ارجاع و رئیس گشت سیار تعزیرات حکومتی استان تهران ؛ اظهار کرد: 7 اکیپ تعزیراتی در قالب طرح نظارتی ویژه شب یلدا در تهران طی روز‌های شنبه و یکشنبه جهت بازرسی و نظارت به سطح شهر اعزام شدند.

معاون حقوقی ارجاع و رئیس گشت سیار تعزیرات حکومتی استان تهران تصریح کرد: در این گشت‌‌زنی‌ها اتحادیه‌ها، بازرسان صنعت، معدن و تجارت، دانشگاه علوم پزشکی، بازرسان دامپزشکی و نیروی انتظامی حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: در این گشت‌زنی‌ها از ١٠٦ واحد صنفی بازرسی صورت گرفت و با احراز تخلف برای ١٤ واحد پرونده تخلفاتی تشکیل شد و برای ٥ پرونده نیز پس از سیر مراحل قانونی حکم صادر و پرونده مختومه شد.

معاون حقوقی ارجاع و رئیس گشت سیار تعزیرات حکومتی استان تهران بیان کرد: در مجموع متخلفان به پرداخت ٥ میلیون ریال جریمه در حق خزانه دولت محکوم شدند.

وی در پایان عنوان کرد: فراوانی تخلفات به ترتیب در خصوص گرانفروشی، عدم ارائه فاکتور خرید و عدم درج قیمت بوده است.

 

منبع: افکارنيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۲۷۳۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرانفروشی برای یک واحد قصابی در کرمانشاه گران تمام شد

قهرمان شاهی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: پرونده یک واحد صنفی قصابی به اتهام گرانفروشی و تداخل صنفی با ارزش تخلف یک میلیارد و ۴۷۲ میلیون ریال در شعبه اول بدوی تعزیرات حکومتی کرمانشاه رسیدگی شد.

وی افزود: شعبه با توجه به مدارک موجود در پرونده و نظریه کارشناسی، تخلف را محرز دانست.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه ادامه داد: شعبه مذکور متهم را به پرداخت یک میلیارد و ۴۷۲ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

شاهی از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه تخلف اعم از احتکار، کم‌فروشی و گران‌فروشی و… مراتب را از طریق سامانه ۱۳۵ تعزیرات حکومتی یا ۱۲۴ صمت اطلاع‌رسانی کنند تا در اسرع وقت رسیدگی شود.

کد خبر 6092086

دیگر خبرها

  • جریمه ۱۵ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریالی قاچاقچیان کالا در شیراز
  • گرانفروشی برای یک واحد قصابی در کرمانشاه گران تمام شد
  • محکومیت ۲۳۶ میلیاردی مدیرعامل یک کارخانه آرد
  • جریمه میلیاردی برای پزشک متخلف در اردبیل صادر شد
  • جریمه ۲۰ میلیارد ریالی مدرسه غیر انتفاعی در اردبیل
  • آجیل فروش گران‌فروش در زنجان جریمه شد
  • جریمه ۵ میلیارد ریالی قاچاقچی سوخت در یاسوج
  • آجیل فروش متخلف در زنجان جریمه شد
  • یک مدرسه غیر انتفاعی به دلیل اضافه دریافتی ۲۰ میلیارد جریمه شد
  • تشکیل ۱۰۶۷ پرونده تعزیراتی در فروردین سال جاری