Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-28@14:38:37 GMT

داماد سه زنه پای میز محاکمه

تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۱۳۱۰۹۴

داماد سه زنه پای میز محاکمه

مرد سه زنه که همزمان با ایام ماه عسل سومین ازدواجش، از قهر همسر دومش با خبر شده و با تهدید اسلحه پدرزنش را ربوده بود، صبح دیروز در شعبه هشتم دادگاه کیفری استان تهران پای میز محاکمه ایستاد.

ایران آنلاین / رسیدگی به این پرونده از پارسال و به‌دنبال ربوده شدن مرد میانسال از محل کارش در شهرک غرب کلید خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاکی پس از رهایی به پلیس گفت:در دفتر کارم نشسته بودم که ناگهان دامادم اسلحه به دست وارد شد و پس از شلیک گلوله‌ای به  دیوار و ایجاد رعب و وحشت، مرا با همدستی دو مرد افغان ربود و به حوالی رودهن برد.تا اینکه ساعاتی بعد و با  تاریک شدن هوا موفق به فرار از اسارتگاه شدم. حالا هم خواستار رسیدگی به ماجرا هستم.
با شکایت مرد میانسال، دامادش دستگیر و روانه زندان شد تا اینکه صبح دیروز در شعبه هشتم دادگاه کیفری به ریاست قاضی حسین اصغرزاده و با حضور قاضی حشمت‌الله توکلی-مستشاردادگاه-پای میز محاکمه ایستاد.
در ابتدای جلسه نماینده دادستان به 10 مورد از اتهامات متهم اشاره کرد و گفت: «این مرد علاوه بر آدم ربایی به خاطر نگهداری اسلحه و مهمات، شلیک گلوله و فحاشی و توهین متهم است واز قضات خواستار مجازات شایسته‌اش براساس کیفرخواست صادره هستم.»
سپس متهم پای میز محاکمه ایستاد و به قضات گفت: «در سفر ماه عسل با همسر سومم بودم که پدر زن دومم زنگ زد و با عصبانیت گفت که طلاق دخترش را می‌خواهد. من که از این تماس حسابی عصبانی شده بودم و نمی خواستم از همسردومم  جدا شوم در اوج خشم  و ناراحتی به تهران برگشته و سراغش رفتم  و با کمک دو کارگر افغانم او را به رودهن بردیم.اما وقتی هوا تاریک شد دو مرد افغان رفتند و پدرزنم هم  در فرصتی مناسب فرار کرد.بعد هم توسط  پلیس دستگیر شدم. اما علت تمام این اتفاق‌ها، دخالت‌های بیجای او در زندگی ما بود. آدم ربایی را قبول دارم اما انگیزه‌ام این بود که همسرم به خانه برگردد. چرا که من او، فرزند خردسالمان و زندگی‌ام را دوست دارم و نمی‌خواهم زنم را طلاق دهم. برای همین می‌خواستم از پدر زنم زهر چشم بگیرم تا دست از سرما و زندگی‌مان بردارد.
پس از پایان اظهارات متهم، قضات وارد شور شدند و قرار است بزودی حکم شان را صادر کنند. / ایران

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۳۱۰۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارخانجات و واحد‌های تولیدی تعطیل و نیمه تعطیل شناسایی شود

حجت‌الاسلام حسینی در جلسه با شورای معاونین، روسای دادگستری و دادستان‌های حوزه‌های تابعه قضایی استان در سنندج، اظهار کرد: مسئولین قضایی استان باید در راستای تحقق شعار سال ضمن شناسایی کارخانجات و واحد‌های تولیدی تعطیل و نیمه تعطیل و اعلام این واحد‌ها به ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان، اهتمام جدی داشته باشند. 

وی تاکید کرد: سند تحول قضایی و اجرای برنامه‌های عملیاتی قوه قضاییه در سال ۱۴۰۳ باید محور حرکت فعالیت‌های دستگاه قضایی استان در سال جدید باشد.

رئیس کل دادگستری استان کردستان با اشاره به ضرورت تکریم مراجعین به دستگاه قضایی، گفت : یکی از مصادیق بارز این موضوع، پاسخگویی صحیح به سوالات و درخواست‌های ارباب رجوع است و همچنین ارزش قائل شدن قضات و کارکنان اداری برای وقت مردم است. 

حسینی خطاب به روسای دادگستری و دادستان‌های حوزه‌های قضایی استان بر تعیین تکلیف پرونده‌های محکومین به قصاص تاکید کرد و افزود: قضات باید در صدور قرار تامین منجر به بازداشت با دقت بیشتری عمل کنند. 

وی اضافه کرد: قضات امسال باید در راستای مختومه نمودن پرونده‌های قضایی توام با اتقان آراء تلاش و جدیت بیشتری داشته باشند تا زمینه رضایتمندی بیشتر مردم استان فراهم شود.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • پخش فیلمی در تلویزیون همزمان با اعتراضات دانشجویی در آمریکا
  • تجاوز جنسی ۴ مرد افغان به نوجوان ایرانی در تهران | التماس کردم فایده نداشت! +فیلم
  • درخواست اعدام برای عاملان تعرض به پسر نوجوان
  • کارخانجات و واحد‌های تولیدی تعطیل و نیمه تعطیل شناسایی شود
  • حکم سینماگر مطرح لغو شد ؛ صدور دستور محاکمه جدید
  • تهیه‌کننده متهم به تجاوز، باید دوباره محاکمه شود
  • واحدهای تولیدی راکد و نیمه‌تعطیل کردستان شناسایی شود
  • ضرورت شفافیت عملکرد قضات
  • ضرورت تعیین تکلیف پرونده‌های محکومان به قصاص در کردستان
  • اوزونیدیس: به بازیکنانم گفته بودم صبر داشته باشند