Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری فرانسه از ژنو، ­کمیسر عالی حقوق بشر سازمان ملل متحد روز دوشنبه ورود جناح راست افراطی به دولت ائتلافی جدید اتریش را نقطه عطفی «خطرناک» توصیف و درباره آنچه که «بهره برداری از ترس» در اروپا نامید، هشدار داد.

زید رعد الحسین در مصاحبه با خبرگزاری فرانسه از «فرسایش» عمومی درباره حقوق بشر در جهان ابراز تاسف کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی «وحشی گری شدید» در مناقشه‌های سوریه و یمن را محکوم و میانمار را به برنامه ریزی سرکوب مرگبار اقلیت مسلمان روهینگیا که به گفته وی احتمال دارد «نسل کشی» تلقی شود متهم کرد.

این مقام سازمان ملل، نگرانی خود را درباره تحولات اخیر در اتریش اعلام کرد. وی اعلام کرد تصمیم سباستین کورتس صدر اعظم جدید اتریش به گرایش به مواضع راست افراطی به ویژه درباره مهاجرت برای بدست آوردن رای «تحولی خطرناک» در زندگی سیاسی در اروپا به حساب می‌آید.

دولت محافظه کار اتریش که روز دوشنبه سوگند یاد کرد از شش وزیر حزب آزادی اتریش (راست افراطی) به ویژه وزرای کشور، دفاع و امور خارجه تشکیل شده است. کورتس ۳۱ ساله در انتخابات پارلمانی ماه اکتبر در راس حزب محافظه کار او وی پی به پیروزی رسید و جوان‌ترین رهبر جهان لقب گرفت.

زید رعد الحسین با بیان اینکه «من از آنچه که در اتریش روی داد نگران شدم» صدر اعظم جدید اتریش را متهم کرد «در زمینه مهاجرت به جناح راست افراطی گرایش پیدا کرده است تا آرای حزب آزادی را به خود اختصاص دهد و به عنوان صدر اعظم انتخاب شود».

انتهای پیام/

هشدار کمیسر عالی حقوق بشر درباره ورود جناح راست افراطی به دولت اتریش

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۳۲۶۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک مقام ارشد اطلاعات ارتش تل آویو: نتانیاهو اسیر مواضع افراطی بن گویر و اسموتریچ است

یدلین به شبکه ۱۲ تلویزیون این رژیم گفت: جنگ در واقع تمام شده و آنچه در جریان است، صرفا یک درگیری است.

همزمان با این اظهارات، رسانه‌های رژیم صهیونیستی شنبه شب گزارش دادند که هزاران معترض بار دیگر در تل آویو علیه بنیامین نتانیاهو و کابینه‌ی وی تظاهرات کردند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • فاشیسم با یک سلاح جدید بازگشته است: نظریه توطئه!
  • یک مقام ارشد اطلاعات ارتش تل آویو: نتانیاهو اسیر مواضع افراطی بن گویر و اسموتریچ است
  • بهره‌برداری از ۱۱۰۰ مسکن محرومین توسط بسیج سازندگی در خراسان رضوی
  • بهره‌برداری از 1100 مسکن محرومین توسط بسیج سازندگی در خراسان رضوی
  • بهره برداری از ۱۱۰۰ مسکن ویژه محرومان به همت بسیج سازندگی در خراسان رضوی
  • بهره برداری از ۱۲ طرح و اهدای جهیزیه در زندان‌های هرمزگان
  • ۱۲ پروژه با حضور رئیس سازمان زندان‌ها در هرمزگان به بهره‌برداری رسید
  • ۱۲ طرح با حضور رئیس سازمان زندان‌ها در هرمزگان به بهره‌برداری رسید
  • ۱۲ طرح عمرانی و صنعتی زندان‌های هرمزگان به بهره‌برداری رسید
  • درخواست یک مقام طالبان برای به بهره‌برداری رسیدن مسیر چابهار-افغانستان