Web Analytics Made Easy - Statcounter

متن این پیام بدین شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
شهادت در فرهنگ اسلامی و بخصوص تشیع، ارزشمندترین و گرانبهاترین حرکت و اوج تعالی انسان است. شهید مطهری می‌فرمایند: منطق شهید منطق سوختن و روشن کردن است. منطق دمیدن روح به اندام مرده ارزش‌های انسانی است. منطق حماسه آفرینی است. شهید والامقام هدایت الله طیب ایثار، ظلم ستیزی و شهادت طلبی را از همان ابتدای روز‌های زندگی آغاز کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تولد در یکی از محروم‌ترین نقاط و تلاش و سخت کوشی ایشان در کسب و فراگیری علم و دانش با مهاجرت از روستای موگر به شهر بهبهان و در نهایت ادامه تحصیل در مقطع دکتری در آمریکا و سپس مراجعه به کشور جهت حضور در جبهه همه نشان از عطش و بی قراری او در رسیدن به کمال و آرزوی شهادت می‌باشد و این روحیه باعث می‌شود او در سن ۱۷ سالگی در سال ۱۳۵۳ از سوی عوامل ساواک دستگیر شود. در آمریکا هم نسبت به تأسیس انجمن‌های اسلامی اروپا و آمریکا در ایالت فلوریدا اقدام نمود. این شهید گرانقدر که دارای نبوغ و استعداد شگرف بود در همه عرصه‌های دینی و علمی سرآمد عصر خود بود و تا روز شهادت یعنی (۵ فروردین ۱۳۶۱) همیشه و مداوم در حال تحصیل و تهذیب علم و دین و تقوا بوده است.
شهید طیب، دنیا را، چون مولایش علی (ع) منزلی می‌دانست که باید از آن کوچ کند. تلاشش بر این بود که از فرزندان آخرت باشد. او از همه زرق و برق دنیای مردن غربی دل کند، شهد شهادت را برهمه چیز ترجیح داد و، چون انسانی عارف و زاهد تمام هستی خود را در طبق اخلاص و در راه خدا تقدیم نمود.
ضمن تقدیر از برگزارکنندگان کنگره این سردار شهید و به استناد سخن ایشان که می‌فرمایند: "خدایا نکند که ثمره جنگ یارانمان به چنگ فرنگی مسلکان افتد"، فرصت را مغتنم شمرده و به همه جوانان برومند استان این توصیه را دارم که راه و منش این شهید گرانمایه را بعنوان یک الگوی سازنده اسلامی مدنظر قرار داده تا بتوانیم ضمن پرورش چنین فرزندان شایسته‌ای برای استان نسبت به شناخت آن شهید و معرفی آن به همه نقاط کشور، دین خود را نسبت به شناخت آن شهید و معرفی آن به همه نقاط کشورادا نماییم.
علی محمد احمدی استاندار و رئیس شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استان

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۳۲۹۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جابه‌جایی بیش از یک میلیون تن کالا از کهگیلویه و بویراحمد

مهرجو فرخی با بیان اینکه این آمار نسبت به مدت مشابه سال گذشته حدود ۰.۹ درصد کاهش داشته است گفت: عمده کالا‌های جابه جا شده شامل کلینکر سیمان، گندم، آب معدنی، آجر سفالی و سایر محصولات کشاورزی بود.   معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در سال ۱۴۰۲، ۲۰ شرکت حمل و نقل کالا در استان فعالیت داشتند بیان کرد: بر اساس کارت هوشمند صادره جهت ناوگان تعداد یک هزار و ۷۵۱ دستگاه از انواع کامیون در استان کارت هوشمند ناوگان دریافت و هزار و ۹۹۷ نفر راننده در حوزه حمل و نقل کالا به دریافت کارت هوشمند اقدام کردند. باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

دیگر خبرها

  • انتصاب سرپرست شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد
  • مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد تغییر کرد
  • اولین گروه از عمره‌گزاران کهگیلویه‌وبویراحمد به سرزمین وحی
  • دنیای امروز نظاره‌گر پیاده شدن اسلام ناب محمدی در دانشگاه‌های غرب است
  • اندیشه‌های الهی به دانشگاه‌های آمریکا رسید
  • پیام استاندار مازندران به مناسبت گرامیداشت هفته معلم
  • جابه‌جایی بیش از یک میلیون تن کالا از کهگیلویه و بویراحمد
  • دیدار استاندار قزوین با خانواده شهید معلم، رجبعلی قربانی
  • گزارش تسنیم از اجلاسیه سرداران و ۴۲۲ شهید کهگیلویه
  • منصوری:‌ جمهوری اسلامی ایران در دوره اقتدار قرار داد