Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-26@00:35:52 GMT

اختلافات شخصی؛ انگیزه‌ای برای دو جنایت

تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۱۳۳۶۵۶

اختلافات شخصی؛ انگیزه‌ای برای دو جنایت

ساعت24 -دو متهم به قتل که در ماجراهای جداگانه مرتکب جنایت شده بودند، به دام افتادند. یکی از این افراد دو ساعت بعد از آدم‌کشی در حالی‌که به صحنه جرم بازگشته بود، دستگیر شد و بازداشت نفر دوم ١٠ ماه بعد از وقوع قتل اتفاق افتاد.

روزنامه شرق: دو متهم به قتل که در ماجراهای جداگانه مرتکب جنایت شده بودند، به دام افتادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
یکی از این افراد دو ساعت بعد از آدم‌کشی در حالی‌که به صحنه جرم بازگشته بود، دستگیر شد و بازداشت نفر دوم ١٠ ماه بعد از وقوع قتل اتفاق افتاد. هر دو این افراد به دلیل اختلافات شخصی با مقتولان مرتکب قتل شده بودند. سرپرست کلانتری شهرک گلستان اعلام کرد: فردی که متهم به قتل نگهبان یک ساختمان در این شهرک بود با تلاش مأموران شناسایی و دستگیر شد.  سرگرد عبدالمجید حسنوند افزود: ساعت  ٨:٦ صبح یکشنبه حسب اعلام فوریت‌های پلیسی ١١٠ مبنی بر وقوع یک فقره قتل در آدرس شهرک گلستان بلوار کوهک نگهبانی ساختمان، بلافاصله مأموران به محل اعزام شدند.  وی ادامه داد: در بررسی‌ها مشخص شد که فردی ٦٥ساله از ناحیه سینه، پهلو و گردن مورد اصابت ضربات چاقو قرار گرفته است و علت مرگ پس از معاینات اولیه عوامل اورژانس خون‌ریزی شدید داخلی عنوان شد.  به گفته سرگرد حسنود تحت‌نظارت بازپرس کشیک قتل تحقیقات در این زمینه آغاز و مشخص شد که مقتول، نگهبان ساختمان مذکور است.  وی با بیان اینکه دوربین‌های محل وقوع قتل به وسیله مأموران مورد بازبینی قرار گرفت، گفت: در این راستا ضارب شناسایی شد و دستگیری وی در دستور کار پلیس قرار گرفت.  سرگرد حسنوند درباره نحوه دستگیری قاتل نیز گفت: حدود دو ساعت پس از وقوع قتل شخصا در حال انجام تحقیقات میدانی از محل بودم که فردی را شبیه به ضارب درحالی‌که مشغول پرس‌وجو درخصوص حادثه بود، مشاهده و نسبت به دستگیری وی اقدام شد.  سرپرست کلانتری ١٤١ شهرک گلستان تصریح کرد: پس از بررسی‌های لازم و بازجویی فنی مشخص شد متهم نیز در آن ساختمان مشغول به کار بوده و به دلیل اختلافات شخصی با نگهبان ساختمان اقدام به قتل وی کرده است.  سرگرد حسنوند خاطرنشان کرد: دراین‌باره پرونده‌ای تشکیل و برای سیر مراحل به اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ ارسال شد.   در همین حال فرمانده انتظامی شهرستان سیب و سوران از شناسایی و دستگیری قاتل فراری ١٠ ماه پس از ارتکاب قتل خبر داد. سرهنگ حیدر حق‌جویان گفت: در پی وقوع یک فقره قتل مسلحانه مردی میان‌سال در بهمن‌ماه سال ۹۵ و متواری‌شدن قاتل از محل وقوع جرم، موضوع شناسایی و دستگیری قاتل به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت. وی افزود: با تحقیقات و بررسی‌های انجام‌شده و اشراف اطلاعاتی کارآگاهان پلیس، مخفیگاه قاتل که مردی ۴۸ساله است شناسایی شد و با هماهنگی قضائی وی را در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه در یکی از روستا‌های اطراف این شهرستان دستگیر کردند و به فرار ۱۰ماهه متهم پایان دادند.  

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در تحقیقات تخصصی کارآگاهان علت قتل اختلاف شخصی اعلام شده، تصریح کرد: متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی به منظور سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۳۳۶۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زن قاتل در کمتر از ۲۴ ساعت دستگیر شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ سعید یوسفی فعال از دستگیری زنی جوان که بر اثر اختلافات خانوادگی قبلی، همسر سابقش را با ضربات چاقو به قتل رسانده بود؛ خبر داد.

وی اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر درگیری در محله ملاباشی مأموران کلانتری ۱۶ سبلان در قالب گشت انتظامی به محل اعزام شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اردبیل خاطرنشان کرد: در بررسی‌های اولیه مشخص شد دو نفر که قبلاً زن و شوهر بودند با همدیگر درگیر و با استفاده از سلاح سرد اقدام به ضرب و جرح یکدیگر کرده‌اند.

یوسفی فعال با اشاره به انتقال یکی از مجروحان حادثه درگیری به بیمارستان و متواری شدن طرف درگیری افزود: مرد جوان پس از انتقال به بیمارستان و بر اثر شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد.

فرمانده انتظامی شهرستان اردبیل ادامه داد: زن قاتل در کمتر از ۲۴ ساعت پس از ارتکاب جرم در مخفیگاهش در اطراف اردبیل دستگیر شد.

یوسفی فعال گفت: در تحقیقات اولیه پلیس مشخص شد انگیزه قاتل از وقوع این قتل اختلافات خانوادگی قبلی بوده است.

کد خبر 6087584

دیگر خبرها

  • اختلافات ملکی در تالش منجر به قتل شد
  • دستگیری قاتل به بهانه اختلافات ملکی در تالش
  • اختلافات ملکی منجر به قتل شد/ دستگیری قاتل در کمتر از ۵ ساعت
  • دستگیری سارق خودرو در کمتر از ۲۴ ساعت
  • شناسایی و دستگیری سارق کامپیوتر خودرو‌ها در مشهد
  • دستگیری سارق، نوجوانان کرمانی را خوشحال کرد
  • دستگیری زن قاتل در اردبیل در کمتر از ۲۴ ساعت
  • زن قاتل در کمتر از ۲۴ ساعت دستگیر شد
  • شناسایی و دستگیری سارقان قطعات خودرو در مشهد
  • شناسایی ۳۰۰ تارنمای تبلیغ فروش سوالات کنکور و دستگیری ۲۰ متهم