Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا ،  محمود سعادتی در تشریح جزئیات این خبر گفت: در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و تشدید مبارزه با قاچاق کالا، ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی این فرماندهی پس از کسب خبری مبنی بر فعالیت فردی سودجو در دپو سیگار قاچاق در یکی از محله های این شهرستان، رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام انتظامی در ادامه تصریح کرد: ماموران پس از شناسایی این انبار در بازرسی انجام شده از این مکان تعداد 406 هزار نخ انواع سیگار خارجی قاچاق فاقد مجوز را به ارزش 2 میلیارد ریال کشف کردند.

سرهنگ سعادتی ضمن اشاره به دستگیری یک متهم در این خصوص، اظهار داشت: متهم این سیگارها را بدون داشتن مجوز گمرکی به کشور وارد کرده بود که توسط پلیس شناسایی و دستگیر شد.

سرپرست انتظامی شهرستان ایرانشهر در پایان خاطر نشان کرد: متهم به همراه محموله کشف شده پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۳۸۲۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عامل تیراندازی در خفر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، سرهنگ حجت‌اله احمدیان اظهارداشت: در پی اعلام خبری مبنی بر یک فقره تیراندازی در یکی از روستا‌های شهرستان خفر، بلافاصله بررسی موضوع برای شناسایی و دستگیری عامل تیراندازی در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت.

وی تصریح کرد: ماموران انتظامی تحقیقات خود را آغاز و پس از شناسایی مخفیگاه متهم، پس از هماهنگی قضایی به محل مورد نظر اعزام و وی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی خفر با بیان این که اسلحه متهم کشف شد، تصریح کرد: پلیس قاطعانه و با تمام توان با مخلان نظم و امنیت عمومی در سطح شهرستان برخورد خواهد کرد و هرگز اجازه نخواهد داد هنجارشکنان امنیت و آرامش شهروندان را به مخاطره بیندازند.

دیگر خبرها

  • دستگیری کلاهبردار دارای اعلان قرمز پلیس بین‌الملل در بجنورد
  • کلاهبردار میلیاردی دارای اعلام قرمز پلیس اینترپل دستگیر شد
  • بازداشت کلاهبردار دارای اعلان قرمز اینترپل در شیروان
  • دستگیری کلاهبردار دارای اعلان قرمز پلیس اینترپل
  • کلاهبردار دارای اعلان قرمز پلیس اینترپل دستگیر شد
  • دستگیری کلاهبردار میلیاردی بعد از ۷ سال ‌در شیروان
  • بازداشت کلاهبردار دارای اعلان قرمز پلیس اینترپل در خراسان شمالی
  • دستگیری عامل تیراندازی در خفر
  • کشف بیش از ۵۶ میلیارد ریال کالای قاچاق در استان اردبیل
  • کشف ۱۰ تن انواع خوراک آبزیان خارجى قاچاق در مراغه