Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ اکبر یونسی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با اشاره به شکست گروه‌های تروریستی در منطقه و ناکامی آنان بیان داشت: این بسیج  مردمی بود که توانست پشت استکبار جهانی را به خاک مذلت بکشاند.

وی با اشاره به ویژگی‌های بسیج و با بیان اینکه بسیج در دنیا حد و مرز ندارد، گفت: نیروی بسیجی شب و روز ندارد و زمان و مکان نمی شناسدو همواره طرفدار حق و دشمن ستمگر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانشین فرمانده سپاه ناحیه همدان ابراز داشت: بسیجی حق مظلوم را از ظالم می‌گیرد و مستضعفین را برتر از مستکبرین می‌داند و از قدرت‌های بزرگ هراسی ندارد.

وی با بیان اینکه از دیگر ویژگی‌های یک بسیجی آگاه و بصیر بودن است، عنوان کرد: بسیجی هوشیار است و نسبت به مسائل علم روز دارد.

یونسی بیان کرد: این نیروی بت‌شکن هزاران شایستگی دارد اما خصوصیت منحصر به فرد این نیروی الهی نسبت به تمام مبارزان دنیا بعد اعتقادی و الهی این نیروی عظیم الهی است که در هیچ نیروی نظامی در جهان یافت نمی‌شود.

وی یادآور شد: ابرقدرت‌ها و حامیان آنها از این قدرت الهی به وحشت افتاده‌اند و به همین منظور درصدد تخریب و صحنه‌سازی مداوم در برابر این نیروی بازدارنده هستند و همیشه ترس این نیروی فداکار در دل آنان وجود دارد.

انتهای پیام/

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۳۹۸۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید بر برنامه ریزی مدون در حوزه های فرهنگی و اعتقادی دانش آموزان فیروزکوه

به گزارش جام جم آنلاین تهران، محمد حیدری منش  فرماندار فیروزکوه ضمن قدردانی از اعضای این شورا که در سال گذشته با دغدغه مسائل شورا را دنبال و دستاوردهای خوبی را به همراه داشتند از مدیر آموزش و پرورش شهرستان و کلیه همکاران فرهنگی و تمام کسانی که در راستای اعتلای مسائل آموزش و پرورش در سطح شهرستان زحمات زیادی را متحمل شدند تقدیر و تشکر کرد .

وی در خصوص اقداماتی که باید در سال جدید در این شورا در نظر قرار بگیرد عنوان کرد :ما باید با رویکرد نهادینه سازی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش در این مسیر گام برداریم.

حیدری منش اظهار داشت: این اقدامات باید به شکلی باشد که در آینده نه چندان دور در سطح شهرستان دانش آموزانی چند ساحتی در حوزه‌های مختلف اعتقادی، علمی و فرهنگی داشته باشیم که بتوانند برای آینده کشور عزیزمان منشأ تحول و خیر باشند بر این اساس باید در حوزه فرهنگی و اعتقادی برنامه‌های ویژه‌ای در سطح آموزش و پرورش برگزار گردد.

وی در پایان مصوبات این جلسه را که شامل ایجاد کارگروه در جهت نهادینه سازی فرهنگ و اعتقاد، ایجاد کارگروه فرهنگی ذیل شورای آموزش و پرورش با مشارکت مجموعه آموزش و پرورش بسیج و امور مساجد برای حضور فعال تشکل‌های دانش‌آموزی برای نهادینه سازی الگو در دانش آموزان، برگزاری یادواره شهدا دانش آموزان شهرستان در راستای حفظ یاد و خاطره شهدای گرانقدر شهرستاندر راستای الگوسازی برای دانش آموزان بیان داشت.

دیگر خبرها

  • نشست هم اندیشی روسای دانشگاه‌ها و تشکل‌های دانشگاهی گیلان
  • ابعاد مختلف عملیات «وعده صادق» برای نسل جوان تبیین شود
  • تاکید بر برنامه ریزی مدون در حوزه های فرهنگی و اعتقادی دانش آموزان فیروزکوه
  • تسلاهای ایلان ماسک تاکسی می شوند اما با قابلیتی منحصر به فرد
  • خدمت‌رسانی گروه‌های جهادگر بسیج در پی آبگرفتگی مناطق شیراز
  • باور‌های اعتقادی مهم‌ترین عامل پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی است
  • کار سخت بسیج برای رفاقت با وزیر/ زلفی‌گل از پس مطالبات بسیج دانشجویی بر می‌آید؟
  • رسانه‌های استان سمنان روحیه بسیجی را در جامعه گسترش دهند
  • موسیقی ایران به پاپ منحصر شده است/ تاریخ انقضای موسیقی‌های بی سر و ته تمام می‌شود
  • متاسفانه موسیقی ایران به پاپ منحصر شده است/ تاریخ انقضای موسیقی‌های بی سر و ته تمام می‌شود