Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اظهارات یکی از نمایندگان درباره کم کاری نمایندگان پایتخت تاکید کرد که مجمع نمایندگان تهران در دوره دهم فعالیتهای زیادی برای ارائه خدمات به شهروندان تهرانی انجام می دهد.

به گزارش ایسنا، مصطفی کواکبیان در جلسه علنی صبح امروز (سه‌شنبه) در تذکری مستند به ماده ۷۹ آیین نامه داخلی مجلس اظهار کرد: احتمالا آقای خدری قصد توهین نداشتند وگرنه من جواب دیگری به ایشان می دادم به ویژه اینکه ایشان ملبس به لباس روحانیت هستند وا حترامشان واجب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: من هم نماینده شهرستان بوده‌ام و هم در دوره فعلی نماینده تهران هستم. خدا شاهد است نمایندگی در تهران برای ما زندگی نگذاشته است. ما ۴ حوزه اسلامشهر، پردیس، شمیرانات و شهر ری را علاوه بر تهران داریم که خودش روستاهای زیادی دارد که به مراتب وضعیت بدتری از روستاهای شهرستانهای دیگر دارد. ۲۲ منطقه در دل تهران وجود دارد. ما منطقه ای داریم که کوره پز خانه دارد و خجالت آور است که در جمهوری اسلامی چنین وضع فلاکت باری داریم.

کواکبیان با اشاره به حضور مهاجرین شهرستانها در مناطق مختلف حاشیه تهران و جمعیت ۷۰۰ هزار نفری یک محله در پایتخت گفت: ممکن است نمایندگان قبلی پا روی پا انداخته باشند ولی مجمع نمایندگان تهران در دوره فعلی در خدمت مردم است.

منبع: فرارو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۴۱۲۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پس لرزه ادعای نماینده تندرو مجلس درباره روابط جنسی در ترکیه /روابط با کشور همسایه به مشکل می خورد؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، علی قلهکی فعال رسانه ای در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:

اظهارات بانکی پور نماینده مجلس: الان در ترکیه به طور متوسط هر مرد با ۱۵ زن شریک جنسی است و بعضی تا ۵۰ زن!

پی نوشت: این اظهارات (بر فرضِ صحت!) صرفا به دردِ ارائه در جلسات قرارگاه ها و مجموعه های سازمانی می‌خورد و انتشار رسمی آن، روابط گسترده ما را با همسایه مهم مان، دچار مشکل جدی می کند.

حتما آقای بانکی پور جلسه ارائه گزارش کارگروه آسیب‌های اجتماعی به رهبر انقلاب را به خاطر دارند که پس از آن رهبری گفتند از ناراحتی تا صبح نخوابیدم.

فهمِ منشاءِ مشکلات فرهنگی اجتماعی کشور توسطِ بانیان امر، ایرادِ جدی دارد!

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903102

دیگر خبرها

  • ۴ گزینه اصلی ریاست مجلس دوازدهم چه‌کسانی هستند؟
  • ۴ گزینه اصلی ریاست مجلس دوازدهم چه کسانی هستند؟
  • چرایی اهمیت مشارکت در دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم 
  • کنایه به اظهارات سخنگوی شورای نگهبان درباره ردصلاحیت حسن روحانی
  • واکنش سایت حسن روحانی به اظهارات سخنگوی شورای نگهبان
  • پس لرزه ادعای نماینده تندرو مجلس درباره روابط جنسی در ترکیه /روابط با کشور همسایه به مشکل می خورد؟
  • آموزش مکانیک خودرو مجتمع فنی تهران پایتخت
  • روش‌های عجیب برخی کاندیداها برای رأی آوردن
  • با نمایندگان مجلس در بروجرد و کوهدشت+گزارش
  • پاسخ روسیه به اظهارات بورل: یک اعتراف عالی! فرمول صلح همین است