Web Analytics Made Easy - Statcounter


رییس کانون جایگاه داران سوخت کشور گفت: درصورت افزایش قیمت بنزین معمولی به ۱۵۰۰ تومان، احتمالا قیمت بنزین سوپر هم به حدود ۱۷۰۰ تومان افزایش خواهد یافت.

ناصر رییسی فر در گفتگو با مهر با بیان اینکه نرخ ۱۵۰۰ تومانی پیشنهاد شده بنزین از سوی دولت بنزین یورو۴ را در برمی گیرد، گفت: در صورتی که قیمت ۱۵۰۰ تومان برای بنزین یورو ۴ توسط مجلس تصویب شود، احتمالا بنزین سوپر با اختلاف قیمت ۲۰۰ تومانی به نرخ ۱۷۰۰ تومان افزایش خواهد یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در لایحه بودجه ۹۷ پیشنهاد شده که قیمت گازوییل به لیتری ۴۰۰ تومان افزایش یابد که پیش بینی می شود؛ حتی اگر این پیشنهاد به تصویب مجلس و تایید شورای نگهبان هم برسد، با این نرخ، باز هم شاهد قاچاق گازوئیل خواهیم بود.

به گزارش امتداد نیوز، حسن روحانی، رئیس جمهوری امروز در سخنان خود در همایش حقوق شهروندی در واکنش به نگرانی مردم درباره افزایش قیمت حامل های انرژی گفت: قیمت بنزین و گازوئیل حتی پس از افزایش یافتن، باز هم نصف قیمت جهانی خواهد بود.

در لحظه نگارش این خبر نرخ هر گالن گازوییل ( حدودا معادل ۳.۷ لیتر ) یک دلار و ۹ سنت ( کمتر از ۷ هزار و ۳۰۰ تومان ) در فوب خلیج فارس خرید و فروش می شود. به عبارتی دیگر قیمت هر لیتر گازوییل بر حسب فوب خلیج فارس حدود هزار و ۹۰۰ تومان است. این در حالی است که نرخ فوب برای هر گالن بنزین معادل یک دلار و ۶ سنت ( کمی بیش از ۶ هزار و ۳۰۰ تومان) است. به عبارتی دیگر قیمت هر لیتر بنزین بر حسب نرخ فوب خلیج فارس حدودا معادل هزار و ۷۰۰ تومان است.

بپیش از این هدایت الله خادمی، نایب رییس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، افزایش ۵۰ درصدی نرخ بنزین را موجب ایجاد شوک تورمی قیمت ها و ریزش اشتغال دانست و گفت: بهتر بود این افزایش قیمت به تدریج انجام شود. از سویی دیگر به نظر می رسد مجلس موافق افزایش ۵۰ درصدی قیمت ها نیست.

true برچسب ها : بنزین بنزین سوپر بنزین گازوئیل بنزین یورو4 پمپ بنزین قاچاق قیمت بنزین قیمت فوب خلیج فارس قیمت گازوئیل گازوئیل لایحه بودجه سال97 کل کشور ناصر رئیسی فر کانون کارفرمایی جایگاهداران سوخت true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۴۲۱۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع تصرف ۱۵۰۰ مترمربع از اراضی ملی منطقه حفاظت شده البرز جنوبی

‌به گزارش خبرگزاری مهر، امید تونی گفت: نیروهای یگان حفاظت اداره حفاظت محیط زیست کرج مستقر در محور کرج - چالوس با همکاری مأموران منابع طبیعی نسبت به خلع ید و رفع تصرف یک هزار و ۵۰۰ مترمربع از اراضی ملی منطقه حفاظت شده البرز جنوبی در محدوده روستاهای شهرستانک و سرخدره اقدام کردند و اراضی به بیت المال اعاده وضع شد.

کد خبر 6092128

دیگر خبرها

  • بحران گرانی در اسرائیل؛ بنزین 2 دلار شد، مواد غذایی 20 درصد گران شد
  • بنزین برای پنجمین بار در اسرائیل گران شد
  • واگذاری شازند کاملاً شفاف و در فرآیندی قانونی بوده است
  • نیاز تولیدکنندگان به حمایت های عملی
  • فروش ۳ تن طلا در ۲۲ حراج/امروز چقدر شمش فروش رفت؟+قیمت
  • عرضه دو لاستیک نانویی ویژه مسابقات دوچرخه‌سواری
  • کشف ۵ هزار و ۶۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق در داراب
  • بازار میوه‌های نوبرانه تا پایان اردیبهشت به ثبات می‌رسد
  • رفع تصرف ۱۵۰۰ مترمربع از اراضی ملی منطقه حفاظت شده البرز جنوبی
  • خسارت ۱۷۰۰ میلیارد تومانی بارندگی اخیر به زیرساخت‌ها و بخش کشاورزی شهرستان راور