Web Analytics Made Easy - Statcounter

نمایندگان مجلس شورای اسلامی، طی روزهای گذشته از مخالفت مجلس با گرانی دوبرابری بنزین خبر می دادند و این در حالیست که پایگاه اطلاع رسانی دولت به صورت رسمی قیمت بنزین را ۱۵۰۰ تومان و گازوئیل را ۴۰۰ تومان اعلام کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز،  نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، طی روزهای گذشته از مخالفت قوه مقننه با گرانی بنزین خبر می دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که امروز پایگاه اطلاع رسانی دولت به نقل از رئیس جمهور رسما بنزین را ۱۵۰۰ تومان و گازوئیل را ۴۰۰ تومان اعلام کرد.

دولت توجیه خود را از افزایش قیمت بنزین برای رفع مشکلات بیکاری جوانان و کمبود بودجه دولت عنوان می کند.

در مطلبی که تحت عنوان معضل بیکاری و تنگنای مالی دولت در پایگاه اطلاع رسانی دولت منتشر شد صراحتا به این موضوع اشاره شده است.

بنا به گفته نمایندگان مجلس، به دلیل اینکه زمان اجرای این طرح تا پایان سال ۹۶ قطعا امکان پذیر نیست، این پایگاه اطلاع رسانی زمان افزایش دوبرابری قیمت بنزین را سال ۹۷ قید کرده و از این محل در صدد درآمدزایی برای ایجاد اشتغال جوانان است. آنچنانکه در این مطلب قید شده«این لایحه در صورت موافقت مجلس ۱۷ هزار میلیارد تومان درآمد برای دولت دارد و برنامه ریزی شده تا این منابع صرف اشتغال شود».

نادر قاضی پور نماینده مردم ارومیه و عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه من به شخصه با افزایش قیمت حامل های انرژی به ویژه بنزین مخالفم، تاکید کرد: هیچگونه افزایشی در میزان درآمد و حقوق و دستمزدها صورت نگرفته که در مقابل آن سوخت و حامل های انرژی هم افزایش قیمت دوبرابری داشته باشد و من با این موضوع مخالفم.

سید هادی بهادری نیز از نمایندگان مردم ارومیه در مجلس و عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی است که خود نیز جزو یاران اعتدالی روحانی نیز هست، با بیان اینکه من خودم با افزایش ۵۰ درصدی قیمت بنزین مخالفم، تاکید کرد: اگر نرخ بنزین به یکباره از یک هزار تومان به ۱۵۰۰ تومان افزایش یابد، احساس می کنم بار تورم را افزایش می دهد.

شهروز برزگر کلشانی نماینده مردم سلماس و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجه مجلس و از دیگر نمایندگان اصلاح طلب خانه ملت، در گفت و گو با خبرنگار اروم نیوز، افزایش قیمت بنزین را کاملا تاثیرگزار در معیشت همه مردم عنوان کرد و گفت: قطعا افزایش قیمت حامل های انرژی در معیشت همه اقشار جامعه تاثیرگزار است.

با توجه به اینکه قیمت ۱۵۰۰ تومانی بنزین و ۴۰۰ تومانی گازوئیل مصوبه  و پیشنهاد نهایی دولت در لایحه بودجه ۹۷ است، ولی برای اجرایی شدن نیاز به مصوبه مجلس و تایید شورای نگهبان هم دارد، باید ببینیم مجلس و نمایندگان ملت چه تصمیماتی در راستای بهبود معیشت مردم و یا افزایش فشارها بر معیشت مردم اتخاذ می کنند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۴۳۲۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت سکه و طلا امروز ۱۳ اردیبهشت؛ سکه ۲۰۰ هزار تومان گران شد

به گزارش خبرنگار مهر، قیمت هر قطعه سکه طرح جدید تا لحظه درج این خبر در معاملات امروز پنجشنبه (۱۳ اردیبهشت) در بازار طلای تهران نسبت به قیمت پایانی روز گذشته، با رشد ۲۲۱ هزار تومانی به ۴۱ میلیون و ۸۰۶ هزار تومان رسید.

سکه بهار آزادی طرح قدیم نیز با افزایش ۲۵۸ هزار تومانی نسبت به قیمت پایانی روز کاری گذشته، ۳۸ میلیون و ۱۹۵ هزار تومان معامله شد.

امروز نیم سکه با افزایش ۲۰۰ هزار تومانی نسبت به روز کاری گذشته، ۲۴ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان و ربع سکه با رشد ۳۰۰ هزار تومانی، ۱۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به فروش رسید.

قیمت سکه گرمی نیز با افزایش ۲۰۰ هزار تومانی نسبت به روز گذشته، به نرخ ۶ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان دادوستد شد.

هر گرم طلای ۱۸ عیار امروز در بازار طلای تهران سه میلیون و ۴۶۷ هزار تومان معامله شد.

بهای هر اونس طلا در بازارهای جهانی به ۲ هزار و ۳۰۸ دلار رسید.

کد خبر 6094978 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • دولت مسکن را کالای مصرفی ببیند نه سرمایه‌ای
  • ادعای علیرضابیگی از مخالفت احمدی‌نژاد با گشت ارشاد
  • شکست نفت در فرار از بزرگترین کاهش هفتگی ۳ ماه گذشته
  • مخالفت احمدی‌نژاد با گشت ارشاد / دولت به وزرا می‌گوید استیضاح نشو، استعفا بده!
  • سکه ۲۰۰ هزار تومان گران شد
  • قیمت سکه و طلا امروز ۱۳ اردیبهشت؛ سکه ۲۰۰ هزار تومان گران شد
  • مردم مشکل جدی کمبود دارو دارند، دولت لاپوشانی می‌کند
  • شوک به آبی‌های پایتخت، فرار ۸۶۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰ تومانی مالیاتی و تنها امید بایدن
  • شوک به آبی‌های پایتخت، تنها امید بایدن و فرار ۸۶۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰ تومانی مالیاتی
  • بنزین در امارات گران می‌شود