Web Analytics Made Easy - Statcounter

بهداد گفت: بعضا برخی افراد با نصب نوشته‌‌هایی تحت عنوان با نظارت شیلات و دامپزشکی اقدام به فروش ماهی در پشت وانت بارها می‌‌کنند که این موضوع مورد تائید ما نیست.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امیرحسین بهداد در گفت‌‌وگو با آناج با بیان اینکه نظارت اداره‌‌کل دامپزشکی آذربایجان‌‌شرقی بر مراکز عرضه شیلات قابل قبول، ابراز داشت: مخصوصا در مورد ماهی به دلیل کم بودن تعداد مراکز به راحتی می‌‌توان به آن‌‌ها مراجعه کرده و نظارت داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: بعضا شاهد برخی تقلب‌‌ها در این زمینه هستیم به همین منظور در مراکز بسته بندی ماهی مسئولان فنی ما حضور دارند و در سطح عالی بر آن‌‌ها نظارت داریم؛ بخشی از 388 تن مواد معدومی سال 96 ماهی بوده است.

مدیرکل دامپزشکی آذربایجان‌‌شرقی با بیان اینکه این نهاد بر بیماری‌‌ها نیز نظارت دارد و توانسته است بیماری به نام وی اچ اس که در کل کشور مشکل ساز شد را در استان کنترل نماید، توضیح داد: وی‌‌اچ‌‌اس یک بیماری هموراژیک است و اگر مزرعه درگیر آن شود در سطح بالایی شاهد تلفات خواهیم بود، همکاران ما به طور دائم از مراکز پرورش ماهی نمونه برداری می‌‌کنند تا در صورت وجود مشکلی سریعا برای رفع آن اقدام شود.

وی نظارت بر ماهی‌‌های بسته‌‌بندی شده موجود در بازار را بر عهده اداره‌‌کل دامپزشکی عنوان و تاکید کرد: مردم با خیالی آسوده می‌‌توانند آن‌‌ها را خریداری و مصرف کنند؛ البته در برخی موارد شاهد این هستیم که در پشت وانت ماهی می‌‌فروشند و حتی پلاکاردی تحت عنوان با نظارت شیلات نیز نصب کرده‌‌اند که ما این موارد را تایید نمی‌‌کنیم و هیچ نظارتی بر آن‌‌ها نداریم.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۴۳۵۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز فروش فوق‌العاده سایپا با تحویل ۳ ماهه از فردا + جزییات

تین نیوز

گروه خودروسازی سایپا اولین مرحله از فروش فوق العاده وانت سایپا ۱۵۱ برای سال جاری را آغاز می کند

به گزارش تین نیوز، سایپانیوز گزارش کرد، فروش فوق العاده وانت سایپا ۱۵۱ از ساعت ۱۴ روز چهارشنبه (۱۴۰۳/۰۲/۰۵) از طریق سایت فروش اینترنتی گروه خودروسازی سایپا به آدرس https://saipa.iranecar.com آغاز می شود و متقاضیان این محصول، تا تکمیل ظرفیت می توانند برای خرید این خودروی محبوب بازار کار، ثبت نام کنند.

این خودرو ۹۰ روزه تحویل مشتریان می شود.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • هفته سلامت، نقش فعالیت‌های تشخیصی آزمایشگاهی دامپزشکی در بهداشت دام
  • نظارت و بازرسی مستمر از مراکز دارویی درمانی و مایه کوبی دامپزشکی شهرستان تربت حیدریه
  • نظارت بهداشتی بر تولید تا عرضه فرآورده‌های خام دامی
  • آغاز فروش سایپا ۱۵۱ با نرخ جدید/ افزایش ۵۰ میلیون تومانی قیمت وانت پراید!
  • آغاز فروش سایپا ۱۵۱ با قیمت جدید/ افزایش ۵۰ میلیون تومانی وانت پراید!
  • آغاز فروش سایپا ۱۵۱ با قیمت جدید/ افزایش قریب به ۵۰ میلیون تومانی وانت سایپا
  • پرداخت بیش از ۱۲ هزار و ۷۳۰ میلیارد ریال به مراکز درمانی
  • رزمایش واکسیناسیون ۲۵۰ هزار راس دام در استان فارس برگزار شد
  • واکسیناسیون دام‌های سبک در مقابل آبله
  • آغاز فروش فوق‌العاده سایپا با تحویل ۳ ماهه از فردا + جزییات