Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه اهل سنت شهرستان سراوان گفت: جدایی دین از علم تفرقه خطرناک و برنامه ریزی شده غرب است که بدین وسیله قصد ایحاد دشمنی بین مسلمانان را دارند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شستون؛ جلسه ای با حضور مولوی عبدالصمد ساداتی امام جمعه اهل سنت، احمد رضا طاهری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سراوان و جمعی از اساتید و طلاب در حوزه علمیه زنگیان شهرستان سراوان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
در این جلسه مولوی عبدالصمد ساداتی امام جمعه اهل سنت شهرستان سراوان با بیان اینکه حوزه و دانشگاه یکی از افتخارات مهم امام راحل و انقلاب است و ضربه محکمی به اهداف استکبار وارد کرده، گفت: علم و دانش وظیفه مهمی است که خداوند متعال بعد از ایمان به آن اهمیت داده و یکی از واجبات محسوب می شود.
 
وی ادامه داد: علم صفتی است که خداوند از صفات خود به انسان ها بخشیده و در مقابل آن جهل می باشد که توسط خدا نکوهش شده است.
 
امام جمعه اهل سنت شهرستان سراوان با بیان اینکه علم در اولویت همه کارها قرار دارد و از عمل مهم تر است، یادآور شد: جدایی دین از علم تفرقه خطرناک و برنامه ریزی شده غرب است که بدین وسیله قصد ایحاد تفرقه بین مسلمانان را دارند.
 
وی توضیح داد: اسلام بنیاد علمی دارد و اروپا با رویکرد های نادرست خود مبنی بر تفرقه افکنی سخت در جهل و غرق در نادانی است.
 
احمد رضا طاهری در این جلسه با بیان اینکه وحدت بین حوزه و دانشگاه از مهم ترین پیامد های نظام جمهوری اسلامی و انقلاب است، گفت: علما در طول تاریخ در تعلیم و تربیت جامعه نقش بزرگی ایفا کرده اند.
وی ترویج و آموزش آموخته های دینی را از شاخص ترین رسالت های علما دانست و یادآور شد: دانشگاه در کنار علما و روحانیون رسالت آموزش علم زندگی را دارد.
 
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سراوان در ادامه اذعان کرد: در دنیا کسانی که اسلام را رها کرده اند با شکست مواجه شده و جدایی دین از سیاست خارج از شریعت اسلامی می باشد.
 
وی در پایان تصریح کرد: وظیفه حوزه و دانشگاه در این است که ارتباط خود را با همدیگر در جهت توسعه آموزه های دینی و قرآنی بیشتر کنند.

انتهای پیام/
 

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۴۳۶۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأکید بر توجه معلمان به مسائل آموزشی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ امام جمعه اراک در خطبه‌های این هفته نماز جمعه گفت: معلم در کلاس درس باید الگو بوده و نسبت به شهدا، امام و رهبری باید جزء وفادارترین افراد باشند و توجه به مقدسات را باید سر لوحه کار خود قرار دهند.
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی ادامه داد: توجه و حساسیت معلمان نسبت به عفاف و حجاب باید ده‌ها برابر بیش از سایرین باشد و لازم است در این زمینه و نهادینه شدن فرهنگ عفاف و حجاب بیشتر توجه کنند.
او افزود: با اشاره به هفته کار و کارگر نیز گفت: اسلام عرق کارگر را همانند خون شهید می‌داند و باید به قشر کارگر و دستمزد آنها توجه بیشتری شود.
خطیب نماز جمعه اراک گفت: انتظار می‌رود شورا‌ها و شهرداری برای اقدامات بزرگ برنامه ریزی کنند تا از هزینه‌های جانبی برای مردم کم شود و تلاش صادقانه و کیفی را مورد توجه قرار دهند.
امام جمعه اراک در خصوص وظایف و اهمیت شورا‌ها و شهرداری افزود: شهر یک موجود زنده و فعال است و شهرداری و شورا باید در خصوص آن و توسعه شهری و ترافیک برنامه ریزی کند و نظارت‌ها را دقیق انجام  دهند و بر اعتماد سازی توجه کنند.
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با اشاره به تحقق وعده صادق و شکست هیمنه پوشالین رژیم تا دندان مسلح صهیونیستی هم گفت: امروز نباید از گرگ‌های ظالم ترسید، جوانان و سپاهی‌ها و ارتشی‌ها باید همواره در میدان مراقب دسیسه‌های دشمنان باشند.

دیگر خبرها

  • برنامه ریزی لازم برای تحقق اقتصاد دریامحور در راستای تحقق تمدین نوین اسلامی انجام شود
  • به حقوق قشر کارگر توجه شود
  • تأکید بر توجه معلمان به مسائل آموزشی
  • علما حافظان مرزهای دینی هستند
  • انجام ۲ پرواز به مقصد مدینه منوره
  • نقش ماموستا ملااحمد فخری در مبارزه با گروهک‌های معاند کم نظیر بود
  • تاکید بر برنامه ریزی مدون در حوزه های فرهنگی و اعتقادی دانش آموزان فیروزکوه
  • ابراز تمایل نیجر به خرید سلاح از روسیه به موازات برنامه‌ریزی برای خروج نظامیان آمریکا
  • تلاش بی وقفه برای توسعه و ترویج دانش در حوزه وب پژوهی
  • مسئولین استان نسبت به کتابخانه‌ها متفاوت عمل کنند