Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار خراسان رضوی از تلاش‌های بی وقفه ستاد بحران لرستان در حادثه اشترانکوه قدردانی کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد علی‌رضا رشیدیان استاندار استان خراسان رضوی در مکاتبه‌ای با استاندار لرستان  از  زحمات و تلاش‌های بی‌وقفه و شبانه‌روزی اعضای شورای عالی مدیریت بحران استان و کوهنوردان لرستانی در جریان عملیات نجات جان  6  نفر از کوهنوردان خراسان رضوی و تلاش برای جستجو،  کشف و انتقال اجساد  8  کوهنورد خراسانی این حادثه دردناک  تشکر و قدردانی نمود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بخشی از این پیام آماده است:

به مصداق حدیث شریف "لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق " بر خود لازم میدانم به نمایندگی از مردم شریف استان خراسان رضوی،  جامعه ورزشی و خانواده‌های محترم داغ‌دیده از زحمات بی‌شائبه و طاقت‌فرسای مجموعه همکاران در مدیریت بحران استان، فرمانداری ازنا، جمعیت هلال‌احمر استان، اداره کل ورزش و جوانان استان، فدراسیون کوهنوردی، مسئولین دستگاه‌های اجرایی انتظامی و قضایی، خلبانان بالگرد، نیروهای مردمی و محلی و سایر عزیزانی که خالصانه و با رشادت و ازخودگذشتگی اقدام به انجام عملیات جستجو ، نجات و انتقال پیکر بی‌جان کوهنوردان جان‌باخته نمودند صمیمانه تشکر و سپاسگزاری کنم.

از جوار بارگاه شریف و منور رضوی برای همه خدمتگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی و همکاران عزیزمان در استان لرستان آرزوی موفقیت و سربلندی نموده و امیدوارم در ظل توجهات حضرت ولی‌عصر(عج) موفق و پیروز باشید.

انتهای پیام/

R41450/P1486/S6,72,1188/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۴۴۱۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی از تلاش جامعه مامایی در اجرای سیاست‌های جوان سازی جمعیت

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در پیامی روز ماما را تبریک گفت و از تلاش‌های جامعه مامایی در اجرای سیاست‌های جوان سازی جمعیت قدردانی کرد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، متن پیام دکتر بهرام عین اللهی به شرح زیر است:

بسمه تعالی

روز جهانی ماما، فرصت مناسبی برای یادآوری اهمیت جایگاه مامایی در نظام سلامت و پاسداشت حرفه‌ای مقدس و موثر در تحقق اهداف و برنامه‌های نظام بهداشتی و درمانی کشور است.


قشری سختکوش و صبور که خدمات آنان، ایران اسلامی را به پرچمدار ترویج فرهنگ خانواده محور در دنیا تبدیل کرده است.


اینجانب با تبریک این روز ارزشمند و با شعار
"هر ماما یک سفیر جوانی جمعیت"؛ ضمن اهتمام مجدانه در راستای ارتقاءکرامت این عزیزان، جایگاه والای جامعه‌ی پرتلاش مامایی در اجرای موفق برنامه جوانی جمعیت به عنوان یکی از سیاست‌های کلان حکمرانی سلامت، که ضامن حیات و توسعه نهاد اصیل خانواده بوده است، را ارج می‌نهم.

دیگر خبرها

  • خراسان جنوبی آماده برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی است
  • ثبت ۵۰۰ فقره تصادف در شبانه‌روز گذشته در مشهد
  • ۸۲ مصدوم در تصادفات مشهد
  • تصادفات مشهد ۸۲ مصدوم بر جا گذاشت
  • قدردانی استاندار همدان از عملکرد بانک مسکن در تامین مالی ساخت پروژه های نهضت ملی مسکن
  • ۵ مصدوم در سانحه رانندگی در خواف
  • سوانح رانندگی در خراسان رضوی ۱۱ نفر را راهی بیمارستان کرد
  • قدردانی از تلاش جامعه مامایی در اجرای سیاست‌های جوان سازی جمعیت
  • کوهنوردان گمشده در ارتفاعات داورزن نجات یافتند
  • دو طرح بزرگ مدیریت بحران در نهبندان اجرا می شود