Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-27@23:54:01 GMT

آتیلا حجازی به نیمکت نفت رسید

تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۱۴۵۳۰۳

آتیلا حجازی به نیمکت نفت رسید

رکنا: بازیکن سابق استقلالی ها پس از توافق با مدیران تیم نفت تهران راهی محل باشگاه این تیم شد تا در مراسم معارفه خود حضور پیدا کند.

پس از حرف و حدیث های فراوان مدیران تیم نفت تهران اقدام به تعیین سرمربی جدید خود کردند تا از این به بعد با کادر فنی دیگری در رقابت های لیگ حضور پیدا کنند. در حالی که پیش از این نیز عنوان می شد پس از استعفای حمید درخشان، مدیران تیم نفت روی آتیلا حجازی نظر دارند در نهایت این اتفاق افتاد و برای همکاری با وی به توافق رسیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در همین رابطه آتیلا حجازی امروز راهی محل باشگاه شد تا در مراسم معارفه خود حضور پیدا کند و پس از آن نیز اولین تمرین خود را برگزار کند. حجازی شاهین صمدیان را به عنوان دستیار و حسین ترابپور را به عنوان مربی دروازه بان ها و امید ابراهیم شاه را به عنوان سرپرست تیم معرفی کرد.
نفتی ها پس از تمرین امروز خود راهی شهر رشت خواهند شد تا خود را آماده دیدار برابر سپیدرود کنند.

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۴۵۳۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«هفت» در فضایی نوستالژیک راهی آنتن می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط‌عمومی برنامه، سری جدید برنامه سینمایی «هفت» به تهیه‌کنندگی محمد تنکابنی و با اجرای بهروز افخمی که در ایام چهل و دومین جشنواره فجر روی آنتن رفته بود، با وقفه‌ای کوتاه از فردا شب جمعه ۷ اردیبهشت ساعت ۲۳ روی آنتن شبکه نمایش ‌می‌رود.

در این دوره برنامه، میز «پرونده ویژه» با حضور بهروز افخمی و مهمان، میز «نقد سینمای ایران» با حضور امیر قادری و رضا صدیق و میز «نقد سینمای جهان» با حضور سید حمید قادری و آرش خوشخو و همچنین با پخش میان‌برنامه‌های متنوع روی آنتن می‌رود.

همچنین سری جدید برنامه «هفت» با دکوری متفاوت در فضایی نوستالژیک از سینمای قدیم ایران روی آنتن خواهد رفت.

کد خبر 6088586 علیرضا سعیدی

دیگر خبرها

  • ۵ هدیه اینتر به اینزاگی برای فصل آینده
  • بارسا چاره‌ای ندارد: فروش حداقل یک ستاره
  • جواب منفی مجیدی به زنوزی؛فرهاد فقط به نیمکت استقلال فکر می‌کند
  • هشدار بارسا به ژاوی: رفتارت را درست کن
  • تصمیم فرهاد مجیدی؛ او به ایران برمی‌گردد؟
  • تصمیم فرهاد مجیدی برای پایان دادن به همه شایعات | چهره محبوب آبی‌ها به ایران برمی‌گردد؟
  • فرهاد مجیدی تصمیم نهایی را گرفت: در امارات می‌مانم!
  • «هفت» در فضایی نوستالژیک راهی آنتن می‌شود
  • فرماندهی که در تمامی مسئولیت‌ها موفق بود
  • خواهش لاپورتا از ژاوی: مربی بزرگ نیست، بمان!