Web Analytics Made Easy - Statcounter

زندگی > سلامت - همشهری آنلاین:
وزیر بهداشت پس از بازدید از بیمارستان طب سنتی گوان آن من پکن گفت: در چین، همه پذیرفته اند که طب سنتی و مدرن، مکمل همدیگر هستند.

به گزارش همشهري آنلاين، سيد حسن هاشمي افزود:  طب سنتی، طب جایگزین نیست بلکه مکمل طب مدرن است و طبیعی است که برای بیماران صعب العلاج و بیمارانی که نیاز به جراحی دارند، باید از طب مدرن استفاده کرد و رشد هر یک از آنها، به معنی رد کردن دیگری نیست بلکه در تایید دیگری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هاشمی ابراز امیدواری کرد که طرفداران طب مدرن و سنتی در ایران، فرصت را غنیمت شمرده و با سفر به کشورهایی مانند چین و الگوبرداری، از میراث طب سنتی ما که مردم به آن اعتقاد و اقبال دارند، مراقبت کنند.

وزیر بهداشت تصریح کرد: طبیبان طب سنتی در چین، حداقل ۲۰ سال تحصیل می‌کنند و هیچ گاه با اطلاعات کم، اقدامات تشخیصی و درمانی بیماران را انجام نمی‌دهند البته در چین یک سازمان وجود دارد که پس از گذراندن دوره لیسانس طب سنتی و گذراندن یک دوره آموزشی ۳ ساله، به آنها مدرکی می‌دهد که می‌توانند به درمان بیماران بپردازند و در چین شاهد تلفیق طب مدرن و سنتی نیز هستیم.

هاشمی با بیان اینکه طب سنتی چین، ارزآوری زیادی برای این کشور به همراه دارد، افزود: بیمارستان طب سنتی پکن، روزانه ۱۰ هزار نفر مراجعه کننده دارد و در بازدیدی که از یکی از بیمارستان‌های مجهز طب نوین چین داشتیم، عنوان شد که این بیمارستان نیز روزانه ۱۷ هزار نفر مراجعه کننده دارد البته خوب است که مدیریت و نظم و انضباط را از آنها یاد بگیریم که چگونه یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون نفر را مدیریت می‌کنند.

در همین زمینه: بازدید وزیر بهداشت از بیمارستان پکن وزیر بهداشت به پکن رفت

منبع: همشهری آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۴۷۱۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چالوس / ضرب و شتم پرستار در بیمارستان

رئیس بیمارستان تامین اجتماعی رازی چالوس با بیان این که، ضرب و شتم کادر درمان شوکه آور است، گفت: پیگیری قضایی ضاربان پرستار در بیمارستان چالوس در دست اقدام است.   به گزارش ایرنا، فریبرز درویش افزود : این اتفاق ۲ روز گذشته در این بیمارستان رخ داد که متاسفانه همراهان و خود بیمار در اقداماتی کاملا غیر قانونی پرستار را مورد ضرب و شتم قرار دادند که از ناحیه سر و صورت به شدت آسیب دیده است.   وی اظهار کرد : این افراد به علت مراجعه زیاد بیماران آستانه تحمل آنان در ارائه خدمات پایین آمده بود که شروع به فحاشی و ضرب و شتم این پرستار که در نهایت او را زخمی کردند.   این مسوول اظهار داشت : در زمان حاضر این پرستار یک شب در این بیمارستان بستری بوده و برای ادامه درمان هم اکنون در منزل بستری است.   رئیس بیمارستان تامین اجتماعی رازی چالوس گفت : هم اکنون شکایتی علیه ضاربان که دست کم چهار نفر بوده از سوی واحد حقوقی این مرکز درمانی انجام گرفته و امیدوارم هر چه زودتر به پرونده این افراد خاطی رسیدگی شود.   بیمارستان تامین اجتماعی رازی چالوس با داشتن حدود ۷۰تخت مصوب شامل بخش هایی از جمله داخلی، جراحی، زنان و زایمان، گوش، حلق و بینی، چشم پزشکی، اطفال، رادیولوژی، آزمایشگاه، داروخانه و ...به طور شبانه روزی به بیماران غرب مازندران خدمات ارائه می دهد.   نور، نوشهر، چالوس، عباس آباد، تنکابن و رامسر از شهرستان های غربی مازندران به شمارمی آیند. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • چند طرح درمانی در خراسان شمالی افتتاح شد
  • اقدامات ایجابی سلامت‌محور در فارس توسعه یابد
  • کلنگ زنی و افتتاح پروژه‌های بهداشتی و درمانی خراسان شمالی با حضور معاون وزیر بهداشت
  • ۱۰ پروژه درمانی امروز در خراسان شمالی به بهره‌برداری رسید
  • مکمل‌های پروبیوتیک شدت صرع را در کودکان کاهش می‌دهد
  • ابلاغ مقررات تسهیل صدور پروانه تولید فرآورده‌های طبیعی، سنتی و مکمل
  • تسهیل در صدور پروانه شرکت های داروسازی
  • حذف موازی کاری از صنعت داروسازی/ تسهیل در صدور پروانه و تولید
  • حذف موازی کاری از مسیر صنعت داروسازی/تسهیل در صدور پروانه و تولید
  • چالوس / ضرب و شتم پرستار در بیمارستان