Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-05-01@08:09:29 GMT

وزارت ورزش باید یار و یاور ورزش اول ایران باشد

تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۱۴۷۷۷۷

به گزارش وانانیوز، 

محمد ابراهیم امامی در گفت‌وگویی پس از پایان مجمع انتخابات ریاست فدراسیون کشتی اظهارداشت: من به جامعه ورزش به خصوص ورزش اول کشور تبریک می‌گویم، خب همانطور که شما گفتید کسب بالای رأی خادم نشان از عملکرد مثبت او در مسائل ملی و بین‌المللی است. وقتی ۴۰ نفر در مجمع شرکت می‌کنند و هر ۴۰ رأی را خادم کسب می‌کند این نشان از عملکرد او است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با برنامه‌ریزی که طی ۴ سال انجام داده و به گفته خودش هنوز هم این برنامه‌ها ادامه دارد برای به بار نشستن نیاز به همفکری و کمک همه افراد در کنار کشتی دارد. از هیأت‌ها گرفته تا کسانی دیگر که در وزارت ورزش و جوانان هستند.

وی در پاسخ به این سوال که به نظر شما با توجه به ۲ رویداد بزرگ که پیش رو داریم آیا کشتی می‌تواند موفق باشد یا خیر، گفت: خادم به صورت ۲۴ ساعه زحمت می‌کشد، شبانه‌روز در اختیار کشتی است، او وقتی از زندگی خود گذشته من فکر می‌کنم اینجا وزارت ورزش و جوانان باید یار و یاور ورزش اول کشورمان باشد چرا که ما در المپیک ۲۰۲۰ نیاز داریم که در کشتی آزاد و فرنگی افتخار آفرین باشیم، این اطمینان را دارم که با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته ادامه این روند در ۴ ساله دوم بهتر خواهد شد، به امید روزی که مدال‌های رنگارنگ در صحنه‌های جهانی و المپیک به دست آوریم.

امامی در ادامه صحبت‌های خود خاطرنشان کرد: همانطور که در ابتدای صحبت‌هایم عرض کردم با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته کشتی روند رو به رشدی را دنبال می‌کند، در بازی‌های آسیایی و المپیک بنده بسیار خوشبین هستم که مدال‌های خوش‌رنگی را برای کشورمان کسب کنیم، در نهایت این را بدانید که همه کشورهای دنیا در تلاش هستند تا در چنین صحنه‌هایی از حریفان خود سبقت بگیرند و ما هم مثل آنها در تمام حوزه‌های مختلف تمام تلاشمان را می‌کنیم، این اطمینان را به هموطنانمان می‌دهیم که کشتی ما رو به رشد خواهد بود و این روند را ادامه می‌دهیم.

پیشکسوت کشتی در پاسخ به این سوال که نظر شما درخصوص اتفاقی که رخ داد و عباس جدیدی مجمع را ترک کرد چیست و آیا این رفتار بی‌احترامی به مجمع نبود، گفت: به هر صورت در ارتباط با این سوال باید خود جدیدی که از قهرمانان بزرگ و نامی ایران است باید بپذیریم که او برای میهن ما افتخار کسب کرده و زمانی که می‌آید اینجا و صحبتی را مطرح می‌کند من فکر می‌کنم از قبل باید در مورد صحبت‌هایی که در مجمع قرار است مطرح شود فکر می‌کرد و جلسه را به احترام مجمع حضور می‌داشت. به نظرم ترک جلسه خیلی جالب نبود به جهت اینکه این یک سوالی را قبل از مجمع مطرح کرده بود در ارتباط با اینکه هیأت‌ها به عنوان شغل محسوب می‌شوند، مراجع ذی‌صلاح پاسخ او را داده بودند، من در مقامی نیستم که پاسخ او را بدهم اما فکر می‌کنم مراجع ذی‌صلاح پاسخ او را قبل از مجمع داده بودند، به نظرم اگر مطرح نمی‌شد، بهتر بود و حضور او در مجمع می‌توانست به همدلی کمک کند ضمن اینکه جامعه ورزش اول کشور همدل هستند. آن نشان از این است که خادم ۴۰ رأی می‌آورد و این نشان از همدلی جامعه کشتی است و این همدلی می‌تواند به کشتی کمک کند.

انتهای پیام/س

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۴۷۷۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش کشتی‌گیران غول پیکر برای درآوردن گریه نوزادان (عکس)

کشتی‌گیران غول پیکر ژاپنی، رقابت ویژه‌ای از رزم سنتی «سومو» را به نمایش گذاشتند: رقبا با نوزادی در بغل باید تلاش می‌کردند بدون توسل به خشونت، گریه نوزاد حریف را در بیاورند.

به گزارش فرارو، در این رقابت عجیب که از سال ۱۹۹۱ و با هدف دعا برای سلامتی و رفاه کودکان برگزار می‌شود، حدود ۱۰۰ نوزاد شرکت کردند.

کشتی «سومو» یکی از ورزش‌های باستانی و پرطرفدار ژاپن است که در دهه‌های اخیر به یک جاذبه گردشگری هم تبدیل شده است. کشتی‌گیران زمان بسیاری را برای آمادگی بدنی در معابد می‌گذرانند. قهرمان این ورزش عنوان یوکوزانا را از آن خود می‌کند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • هاشمی‌منش رئیس جدید کونگ‌فو و هنرهای رزمی
  • اسبقیان: فدراسیون شطرنج با حضور پریدر در مسیر رو به رشدی قرار گرفته/ آرامش خوبی در این رشته حاکم است
  • درخواست مخاطبان برای تولید نون‌ خ ۶
  • تلاش کشتی‌گیران غول پیکر برای درآوردن گریه نوزادان (عکس)
  • افق پیش رو در مناسبات با عربستان روشن است
  • انتخابات آتی ژیمناستیک و بازهم تخلفات قانونی
  • جام بین‌المللی یا آبروریزی ملی! چرا جام تختی با این شکل برگزار می‌شود؟/ شعار بیلبوردهای شهردار را باور کنیم یا میزبانی درجه۳ دبیر را ؟
  • استارت حسن یزدانی برای ثبت رکورد 2 رقمی در تاریخ ورزش ایران
  • در دیدار فرمانده تیپ ویژه تهران با رییس کل حراست وزارت ورزش مطرح شد؛ نصب دوربین های هوشمند پلیس در ورزشگاه ها
  • نتیجه بررسی ادامه روند پرداخت طرح فجرانه به زودی اعلام می شود