Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@20:39:34 GMT

افزایش 150 درصدی کارتن خواب ها در آلمان

تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۱۴۹۶۶۹

افزایش 150 درصدی کارتن خواب ها در آلمان

وین - ایرنا - آمار جدید فدرال در آلمان نشان می دهد که شمار بی خانمان ها در این کشور از سال 2014 حدود 150 درصد افزایش یافته و شمار افرادی که در خیابان ها زندگی می کنند (کارتن خواب) در مدت دو سال 33 درصد افزایش یافته است.

به گزارش سه شنبه شب ایرنا، آمار دولتی در آلمان نشان می دهد که تعداد افراد بی خانمان دراین کشور حدود 860 هزار نفر است که بیش از نیمی از آنان مهاجرند و انتظار می رود این رقم تا سال 2018 با افزایشی 40 درصدی به 1.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

2 میلیون نفر برسد.
به گزارش رسانه های آلمان، آمار کارگروه فدرال کمک به بی خانمانها (BAG) که به تازگی منتشر شده ، کاهش عرضه خانه های ارزان قیمت و همچنین ورود بیش از یک میلیون مهاجر به آلمان در سال 2015 را علت افزایش بی خانمانها اعلام کرده است.
'توماس اشپخت' (Thomas Specht) مدیر BAG تاکید کرد که هر چند موضوع مهاجرت وضع کلی بی خانمانها را وخیم تر کرده اما به هیچ وجه تنها علت کمبود مسکن نیست . به گفته وی ، علت اصلی این مساله ، سیاست های نادرست دولت برلین در زمینه مسکن بوده است.
آمار فدرال مربوط به سال 2016 حاکی است که از تعداد کل 860 هزار بی خانمان در آلمان، 440 هزار نفر مهاجرند و از 420 هزار نفر دیگر ، 52 هزار نفر در خیابانها زندگی می کنند و این نشان دهنده افزایش 33 درصدی تنها در مدت دو سال است. همچنین بدون در نظر گرفتن مهاجران ، 32 هزار معادل 8 درصد از بی خانمانها را کودکان تشکیل می دهند.
با انتشار آمار جدید بی خانمانها ، 'ورینا روزنکا' مدیر اجرایی BAG از دولت فدرال آلمان و مسئولان شهرداری ها خواست که در سیاست های آینده بخش مسکن ، مسئولیت بیشتری بر عهده بگیرند.
افراد بی خانمان در آلمان افرادی تعریف می شوند که مکانی برای زندگی یا آدرس ثابتی ندارند. بر اساس برآوردها در سال 2014 حدود 335 هزار بی خانمان در آلمان وجود داشت و این شمار در سال 2015 به 500 هزار نفر افزایش یافت.
شبد**اروپام**1078**1010
خبرنگار: بابک جعفری**انتشار:حسن معظمی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۴۹۶۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تورم ترکیه به ۷۰ درصد افزایش یافت

مؤسسه آمار ترکیه گزارش داد که تورم این کشور در چهارمین ماه از سال ۲۰۲۴ میلادی به ۷۰ درصد افزایش یافته است.

به گزارش مشرق، گزارش جدید مؤسسه آمار ترکیه که صبح امروز (جمعه ۱۴ اردیبهشت) منتشر شد، نشان می‌دهد نرخ تورم ترکیه در ماه آوریل ۲۰۲۴ به ۶۹.۸ درصد افزایش یافته که بالاترین رقم در ۱۷ ماه اخیر است. طبق این گزارش، تورم ماهانه ترکیه در آوریل ۲۰۲۴ به ۳.۲ درصد رسید.

این گزارش همچنین نشان می‌دهد که طی ۱۲ ماه گذشته، تورم در هیچ یک از گروه‌های کالا و خدمات در کشور ترکیه، کمتر از ۵۰ درصد نبوده است. در میان گروه‌های هزینه‌ای نیز، بالاترین تورم مربوط به گروه آموزش با ۱۰۳.۹ درصد است.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • افزایش آمار بازداشت معترضان در دانشگاه‌های آمریکا
  • کاهش وزن با این نوشیدنی‌ها
  • چگونه در طول روز پر انرژی باشیم؟ 
  • کاهش آمار جرایم مختلف در بوکان
  • بازار طلا از خواب خوش صعود، می‌پرد؟
  • استرس زیاد و کمبود خواب، وزن را افزایش می‌دهد
  • جهش ۴۶ درصدی صادرات آلمان به ایران در فوریه ۲۰۲۴
  • تورم ترکیه به ۷۰ درصد افزایش یافت
  • تورم آلمان دوباره افزایش یافت
  • چرخه بازپروری معتادان متجاهر کامل اجرا نمی‌شود /کارتن خواب‌ها چهره شهر را نا زیبا می‌کنند