Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: یکی از اقدامات انجام شده در حوزه محرومیت‌زدایی "احداث، تعمیر یا مرمت مساجد" استان بوده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، نخستین کارگاه آموزش توانمندسازی ارکان مساجد، اعضا و شوراهای مقاومت بسیج امروز با حضور امامان جمعه و جماعت، هیئت امنا، خادمین مساجد، فرماندهان و اعضای شورای پایگاه مقاومت بسیج سراسر استان در مجتمع شهید بروجردی سپاه بیت‌المقدس کردستان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان در این مراسم اظهار داشت: مسجد پایگاه عمومى مسلمانان و محل حضور قشرهاى گوناگون بوده و از این رو جایگاه مناسبى براى تعاون اجتماعى مسلمانان و مشارکت آنان در رفع نارسایى‌هاى اجتماعى است.

سردار محمد حسین رجبی با بیان اینکه امامان جمعه و جماعت در هر مسجدی عاملی مهم در پیشرفت مسجد به شمار می‌روند، افزود: اگر علما و روحانیون ما ویژگی‌های لازم در این زمینه را داشته باشند می‌توانند تأثیری شایسته در تحوّلات مثبت جامعه داشته باشند.

مساجد بسترى مناسب براى "پرورش، تربیت روحى و اجتماعى" انسان‌ها است

وی گفت: مساجد با ایجاد آشنایى و پیوند میان مؤمنان با نخبگان و صالحان جامعه، بسترى مناسب براى پرورش و تربیت روحى، اجتماعى فراهم مى‌کند.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان با بیان اینکه مساجد نه تنها در ایجاد حرکت و جنبش در آگاه‌سازی مردم مسلمان ایران از ظلم و ستم رژیم شاهنشاهی نقش تأثیرگزار و عمیقی ایفاء کرد، تصریح کرد: این مسجد بود که هسته‌های اولیه مبارزات را برای بنیان‌گذاری یک انقلاب اسلامی با اعتقادی دینی شکل‌دهی و سازماندهی کرد.

باید از مساجد برای تعالیم انسان‌های انقلابی استفاده کرد

وی عنوان کرد: در حال حاضر مساجد ما مهم‌ترین، جدی‌ترین و اصلی‌ترین پایگاه بسیجی برای آحاد مردم است و باید از مساجد برای تعالیم انسان‌های انقلابی استفاده کرد.

سردار رجبی در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به اقدامات سپاه و بسیج کردستان در حوزه "محرومیت‌زدایی" افزود: یکی از اقدامات انجام شده "احداث، تعمیر یا مرمت مساجد" استان بوده است.

انتهای پیام/

R7848/P1377/S6,66/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۵۰۳۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویکرد سپاه کردستان اعتقادی است

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه بیت‌المقدس استان کردستان گفت: یکی از رویکردهای مهم سپاه استان، در کنار حفظ ارزش‌های انقلاب؛ اعتقادی است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، حجت‌الاسلام طه توکلی، صبح امروز در نشست بصیرتی که در سپاه کردستان برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و تبریک هفته عقیدتی سیاسی و هفته معلم اظهار داشت: امروز گفتمان شهید مطهری نام‌گذاری شده که سه کلید واژه خودسازی، جامعه پردازی و تمدن سازی در آن موج می‌زند.

وی رد دموکراسی غربی در مقابل دموکراسی اسلام را یکی از اندیشه‌ها و اهداف گفتمان شهید مطهری ذکر کرد و گفت: امروز همین اندیشه و تفکر تحت عنوان گفتمان‌سازی و تمدن‌سازی در دستور کار است.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه بیت‌المقدس استان کردستان با محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی تصریح کرد: امروز در دانشگاه‌های سراسر دنیا دانشجویانی که زمانی دچار بی‌هویتی شدند در پرتو خیز گفتمان و اندیشه ناب که برگفته از اندیشه انقلاب و امامین انقلاب است، علیه جرثومه فساد رژیم صهیونیستی اعلام انزجار و تنفر می‌کنند.

وی افزود: امروز ماهیت جرثومه فساد برای همه کشورها و دانشجویان و نسل جوان افشا شده و روز به روز انزجار جامعه جهانی نسبت به این رژیم جعلی بیشتر می‌شود.

توکلی  در بخشی دیگر از سخنان خود با قدردانی از تلاش‌های همه رده‌های سپاه استان خاطر نشان کرد: خدمت و رویکرد فعالیت‌ها در سپاه کردستان در کنار حفظ و صیانت از ارزش‌های انقلاب اسلامی؛ اعتقادی و در راستای گفتمان امامین انقلاب است.

وی عنوان کرد: اگر ماموریتی در راستای پاسداری ما قرار بر انجام شود، قبل از آمادگی رزم، آمادگی روحی و روانی برای انجام ماموریت‌های سپاه و بسیج را خواهیم داشت.

این مقام مسئول گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تقویت معنویت، باورهای دینی و اعتقادی می‌تواند رسالت خود یعنی حفظ نظام و دستارودهای انقلاب را به خوبی انجام دهد.

توکلی ابراز داشت: امیدوارم که همواره قدردان خون پاک شهدا باشیم و راه پرافتخار این عزیزان را حفظ و با قوت هر چه بیشتر ادامه دهیم.

انتهای پیام/481/

دیگر خبرها

  • چاره‌ای جز احداث تقاطع سپاه نداریم
  • تجلیل از برگزیدگان عقیدتی در سپاه بیت المقدس کردستان
  • رشد ۳۰ درصدی بودجه محرومیت زدایی سیستان و بلوچستان نسبت به ۱۴۰۲
  • رشد 30 درصدی بودجه محرومیت زدایی سیستان و بلوچستان نسبت به 1402
  • اردو‌های جهادی، گام‌هایی استوار در مسیر محرومیت‌زدایی
  • رشد ۳۰ درصدی بودجه محرومیت زدایی سیستان و بلوچستان
  • ۱۰۰ نفر در استان داوطلب تسهیل گری در محرومیت زدایی
  • یکی از اولویت‌های لرستان باید ایجاد زیرساخت‌ها باشد
  • رویکرد سپاه کردستان اعتقادی است
  • اجرای ۶۰ طرح محرومیت‌زدایی در پلدشت