Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-26@17:42:07 GMT

خودکشی نافرجام مرد جوان بعد از قتل همسرش در جردن

تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۱۵۱۳۸۷

رویداد۲۴-مرد جوانی پس از کشتن همسرش،‌ با زدن رگ دستش اقدام به خودکشی کرد.سرهنگ علی آقاکارخانه درباره جزییات این قتل گفت: ساعتی قبل ماموران کلانتری ۱۰۳ گاندی در جریان وقوع قتلی در منزلی واقع در خیابان جردن قرار گرفتند.

او ادامه داد: ماموران سریع در محل حاضر و مردی ۳۸ ساله در حالی مشاهده شد که آثار خونریزی در دستانش مشهود و بیان داشت به‌علت اختلاف خانوادگی همسرش را خفه کرده و خود نیز با چاقو رگ دستش را زده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست کلانتری 103 گاندی خاطرنشان کرد: جسد بی‌جان زنی ۳۵ ساله که همسرش بود جلوی چشمان دختر ۱۲ ساله و پسر ۳ ساله‌اش در خانه مشاهده شد.

سرهنگ آقا کارخانه با بیان اینکه ماموران کلانتری قاتل را دستگیر کردند، تصریح کرد: در حال حاضر بازپرس کشیک قتل در صحنه حاضر است و تحقیقات تکمیلی در این‌باره تحت نظارت مقام قضایی ادامه دارد و جزییات بیشتر اطلاع‌رسانی می‌شود.

منبع: رویداد24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۵۱۳۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف تعداد ۶۱ کندوی زنبورعسل در راز و جرگلان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی، سرهنگ علی طاهری گفت: در پی وقوع سرقت کندوی زنبور عسل در این شهرستان مراتب در دستور کار ماموران این فرماندهی قرار گرفت.
وی افزود: پس از بررسی‌های صورت گرفته توسط ماموران پلیس آگاهی شهرستان، به شخصی با هویت معلوم مظنون و پس از هماهنگی با مقام محترم قضایی فرد مذکور دستگیر و در تحقیقات و بازجویی‌های به عمل آمده به بزه انتسابی معترف شد.
سرهنگ طاهری با ذکر اینکه تعداد ۶۱ قطعه کندوی زنبور عسل کشف و ضبط شد، گفت: در این خصوص یک نفر سارق نیز دستگیر و تحویل مقامات قضایی شد.

دیگر خبرها

  • قدمت ۱۵۰ ساله ورزش زورخانه‌ای در آباده
  • پسر جوانی که متهم به ترغیب زهره فکورصبور به خودکشی بود تبرئه شد
  • کشف جسد دختر ۱۷ ساله در رودخانه بشار + جزییات ماجرا
  • دستگیری ماشین قاچاق سوخت در کرخه خوزستان
  • دستگیری سارقان سابقه دار باطری خودرو در یزد
  • شلیک دلخراش مرد فراری به همسرش/ سایه مرگ در حوالی زن جوان
  • ۶۶ کیلوگرم تریاک در اندیمشک کشف شد
  • ربودن کودک چهار ساله با خودرو مادرش
  • کشف تعداد ۶۱ کندوی زنبورعسل در راز و جرگلان
  • ثبت تولد اولین سه قلوهای استان اصفهان