Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-04@21:29:10 GMT

انتقال ستاره آرژانتینی به اینتر منتفی شد

تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۱۵۱۴۳۰

انتقال ستاره آرژانتینی به اینتر منتفی شد

مدیر برنامه خاویر پاستوره، ستاره آرژانتینی پاری سن ژرمن اعلام کرد قرار نیست موکلش راهی اینترمیلان شود.

به گزارش مشرق، پاستوره معمولا جایی در ترکیب اصلی اونای امری ندارد و به همین دلیل و با توجه به پیش رو بودن جام جهانی 2018 روسیه، اخباری در مورد تمایل این هافبک خلاق به حضور در ترکیب اصلی شنیده شده و از اینتر به عنوان مقصد احتمالی او در زمستان نام برده شده بود؛ اما مدیر برنامه پاستوره این خبر را تکذیب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مارسا سیمونیان گفت: "در این لحظه هیچ چیزی بین ما و اینتر وجود ندارد. واقعا هیچ چیز!"

گفتنی است دیگر گزینه نراتزوری هنریک مخیتاریان، ستاره ارمنی شیاطین سرخ است که با توجه به تمایل یونایتدها به فروش قطعی او، شانس زیادی برای نهایی شدن این انتقال وجود دارد.

منبع: ورزش سه ارسال به تلگرام

منبع: مشرق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۵۱۴۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناکامی سوداگران مرگ در انتقال ۷۸۰ کیلوهروئین و تریاک در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی پلیس هرمزگان؛ سردار علی اکبر جاویدان در تشریح این خبر گفت: مأموران انتظامی پاسگاه سرنی شهرستان میناب بامداد امروز حین گشت زنی در یکی از محور فرعی حوزه استحفاظی، به یک دستگاه خودرو وانت نیسان به رانندگی و سرنشینی دو نفر مشکوک شده و دستور توقف دادند.

وی افزود: متهمان بدون توجه به دستور مأموران با افزایش سرعت و با تیراندازی به سمت مأموران اقدام به فرار کردند که پس از تعقیب و گریز طولانی و در عملیات متقابل پلیس، متهمان عرصه را بر خود تنگ دیده و با توجه به کوهستانی بودن منطقه خودرو را رها کردند و متواری شدند.

این مقام ارشد انتظامی استان اظهار داشت: در بازرسی دقیق از خودرو توقیفی ۸۰ کیلو هروئین و ۷۰۰ کیلو مواد مخدر تریاک که به طرز بسیار ماهرانه‌ای در زیر و لابلای مشک‌های ماری آغشته به سوخت جاساز شده بودند کشف شد و ضبط و تلاش مأموران برای شناسایی و دستگیری قاچاقچیان متواری ادامه دارد.

کد خبر 6095341

دیگر خبرها

  • رئال مادرید برای امضای قرارداد با کیلیان ام باپه آماده می‌شود
  • نامه خواندنی اینزاگی به هواداران اینتر
  • ساسولو - اینتر؛ ترکیب رسمی
  • ستاره‌های سپاهان پشت باشگاه و هواداران (عکس)
  • افزایش قابل توجه درآمد اینترمیامی پس از حضور مسی
  • انتقال عجیب ستاره یووه به منچستریونایتد (عکس)
  • عربستانی‌ها آماده می‌شوند: آتش‌بازی در تابستان
  • ترکیب احتمالی اینتر برای دیدار با ساسولو؛ احتمال استراحت فرانسوی‌ها مقابل گربه سیاه
  • ناکامی سوداگران مرگ در انتقال ۷۸۰ کیلوهروئین و تریاک در هرمزگان
  • انتقاد شهردار از سرپیچی ستاره آرژانتینی: باید برگردی!