Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-05-01@13:04:59 GMT

مودریچ: نباید به بازیکنان بارسلونا فضا بدهیم

تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۱۵۱۵۷۱

مودریچ: نباید به بازیکنان بارسلونا فضا بدهیم

رئال مادرید هفته آینده در شرایطی در خانه میزبان بارسلوناست که در حال حاضر با یک بازی کمتر، 11 امتیاز از رقیب دیرینه عقب افتاده و شکست در این دیدار، ادامه شرایط را برای تکرار قهرمانی در لالیگا بسیار دشوار خواهد کرد.

 

 

 

 

مودریچ گفت: "در شرایط خوبی قرار داریم و کاملا آماده رویارویی با بارسلونا هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیدوارم در این دیدار بتوانیم پیروز شویم تا فاصله را در جدول با این تیم کاهش دهیم.

 

ما باید بسیار مراقب باشیم تا به بازیکنان بارسا فضا ندهیم، زیرا اگر این اتفاق رخ دهد، آنها بازیکنانی دارند که شما را مجازات خواهند کرد. طرفداران همیشه کنار ما بوده و ما را تشویق می کنند. آنها به ما اطمینان می دهند یک فضای عالی در استادیوم ایجاد خواهد شد و ما نیز همانند آنها همه چیز خود را در زمین خواهیم گذاشت.

 

امضای قرارداد با رئال مادرید و فتح عناوین یک رویا است. بازیکنان زیادی وجود ندارند که در هنگام دوران حرفه ای خود در چنین تیمی بازنشسته شوند و باید ببینیم چه اتفاقی رخ خواهد داد. این هدف واقعی من است."

منبع: پارسینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۵۱۵۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراف بلینگام: زیدان از دستم خسته شده است!

به گزارش "ورزش سه"، بلینگام در پنجره نقل و انتقالات تابستانی سال گذشته از دورتموند جدا شد و به رئال مادرید پیوست و از مدیران این باشگاه خواست که پیراهن شماره پنج را به تن کند تا بسیاری از هواداران به این ترتیب از علاقه او به زیدان مطلع شوند.

عملکرد درخشان این ستاره انگلیسی در زمین باعث شد که خیلی زود خودش را به عنوان یکی از بهترین و بزرگترین بازیکنان جوان فوتبال اروپا معرفی کند و زیدان هم در طول این مدت بارها نمایش او در ترکیب رئال را مورد تحسین قرار داده است.

این بازیکن در طول چند ماه اخیر دیدارهایی با این ستاره فرانسوی سابق رئال هم داشته و بارها در تمامی گفتگوهایش اعلام کرده که او بازیکن مورد علاقه‌اش بوده و از بچگی دیدارهای او را در رئال مادرید دنبال کرده است.

بلینگام در آستانه بازی حساس برابر بایرن مونیخ در مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در یک برنامه سرگرمی حضور پیدا کرد و کارت‌های بازی بازیکنان مختلف به او داده شد و در طول این برنامه درباره بازیکن محبوبش از او سوال شد که پاسخ داد: «بازیکن محبوب؟ زیدان. او احتمالا از این که من همیشه درباره‌اش حرف می‌زنم خسته شده است.»

دیگر خبرها

  • کروس: وینیسیوس یکی از بهترین بازیکنان دنیا است
  • لوکیتای تمام‌نشدنی؛ لوکا مودریچ، مسن‌ترین بازیکن تاریخ رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا
  • وقتی بعد از بغل مارسلو، همه بازیکنان رئال مادرید کریستیانو رونالدو را بغل کردند / فیلم
  • وقتی بازیکنان رئال مادرید، طرح های نقاشی شده چهره خود را مشاهده می کنند / فیلم
  • لواندوفسکی منجی بارسلونا؛ منچستریونایتد پاکسازی می‌کند
  • اعتراف بلینگام: زیدان از دستم خسته شده است!
  • با پیروزی مقابل والنسیا؛ حضور بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا 25-2024 قطعی شد
  • آردا گولر: رئال مادرید گفت که من وارث لوکا مودریچ خواهم بود
  • انتخاب کارلو آنچلوتی به عنوان بهترین مربی ماه آوریل لالیگا
  • یوسوا کیمیش: رئال مادرید و بارسلونا باشگاه‌های فوق‌العاده‌ای هستند