Web Analytics Made Easy - Statcounter

کرمانشاه- کارگاه آموزشی مبارزه با پولشویی و مبارزه با تامین مالی تروریسم در شهرستان سنقر وکلیایی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، عصر امروز اولین کارگاه آموزشی مبارزه با پولشویی و مبارزه با تامین مالی تروریسم شهرستان سنقر وکلیایی و ششمین کارگاه استانی با محوریت اتاق اصناف شهرستان سنقر کلیایی و اتحادیه مشمول و با حضور رییس اداره اصناف رابط و کارشناس اتاق اصناف و اعضاء صنوف مشمول در محل اتاق اصناف برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این کارگاه آموزشی غفوری رابط پولشویی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه مفاد قانون آیین نامه و دستور العمل مبارزه با پولشویی وتامین مالی تروریسم و همچنین وظایف رابط و کارشناس مربوطه و اتحا یه صنفی و نقش وجایگاه اصناف در قانون را آموزش داد ودر پایان به سئوالات شرکت کنندگان و فراگیران آموزشی پاسخ داد.

به استناد ماده ۴۹ آئین نامه قانون مبارزه با پولشویی شرکت کلیه صنوف مشمول در کارگاههای آموزشی الزامی بوده وبرای همه فراگیران گواهی آموزشی صادر و در پرونده آنها درج خواهد شد.

 کارگاههای آموزشی در سطح استان به صورت مستمر برای کلیه اتحادیه های صنفی و اصناف مشمول در سطح مرکز استان و شهرستانهای تابعه برگزار خواهد شد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۵۱۸۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلیل آباد کمترین واحد صنفی بدون مجوز را دارد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛ رییس اتاق اصناف خلیل آباد گفت:از آنجا که مرتب بازار در رصد بازرسان اتاق اصناف قرار دارد و از طرفی تعامل و همکاری با اصناف منجر شده است، کاسب بدون پروانه کسب نداشته باشیم.

 علی مالداران افزود: در سال ۱۴۰۲ تعداد ۲۷۴ مورد پروانه صنفی در شهرستان صادر شده است که اکثراً این واحد‌ها فعال و ارائه خدمات دارند.

او گفت: در شهرستان ۱۷۱۶ واحد صنفی فعال داریم که در سال جاری تا کنون ۴ مورد صدور پروانه را داشته‌ایم.

مالداران افزود: کسبه‌های با انصاف در این شهرستان منجر شده است ضمن تأمین کالا‌های مورد نیاز در فروشگاه‌ها، با قیمت ارزان‌تر در اختیار مردم قرار دهند.

رئیس اتاق اصناف خلیل آباد با اشاره به اینکه براساس گزارش تعزیرات حکومتی شهرستان نسبت به سایر شهرستان‌ها تخلف کمتری را شاهدیم گفت: پاسخگویی و تأمین اجناس مورد نیاز از فعالیت‌های اصناف در شهرستان است.

 

دیگر خبرها

  • ۳ واحد صنفی متخلف در ورامین پلمپ شد
  • مقررات جدید اروپا برای مبارزه با پولشویی
  • خلیل آباد کمترین واحد صنفی بدون مجوز را دارد
  • اجلاس روسای FIU کشورهای عضو بریکس در کشور روسیه برگزار شد
  • روسای FIU سازمان بریکس با یکدیگر دیدار کردند
  • خلیل آباد کمترین واحد صنفی بدون پروانه را دارد
  • کارگاه "راهبرد حقوقی و هماهنگی برای آزادی فلسطین" در استانبول برگزار شد
  • ملایر میزبان جشنواره موسیقی «شب‌های تاک»
  • تعطیل‌کردن روزهای پنجشنبه «خودتحریمی» است
  • تعطیل کردن روزهای پنجشنبه «خودتحریمی» است