Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-26@22:56:34 GMT

ريوالدو: نيمار در رئال؟ هرچيزي ممکن است

تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۱۵۲۷۴۴

ريوالدو: نيمار در رئال؟ هرچيزي ممکن است

خبرگزاري آريا - ريوالدو، اسطوره باشگاه بارسلونا، معتقد است که نيمار علي رغم تجربه پوشيدن پيراهن آبي و اناري ها، مي تواند روزي براي رئال مادريد بازي کند.
به گزارش "ورزش سه"، نيمار که در سال 2013 به بارسلونا پيوست، در 4 فصل حضور در اين باشگاهه نمايش هاي بسيار خوبي ارائه داد و با اين تيم دو قهرماني در لاليگا و يک قهرماني در چمپيونزليگ به دست آورد اما در تابستان گذشته با انتقالي غيرمنتظره راهي پاري سن ژرمن شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به تازگي شايعاتي در مورد احتمال بازگشت او به لاليگا و پيوستنش به رئال مادريد منتشر شده؛ شايعه اي که مسئولان باشگاه پاريسي آن را به شدت رد کردند اما ريوالدو اعتقاد دارد احتمال انجام اين انتقال منتفي نيست.

او به خبرنگاران گفت:" نيمار در رئال مادريد؟ هرگز نمي دانيد چه اتفاقي ممکن است رخ بدهد. او مي خواهد بهترين باشد و براي رسيدن به اين هدف، او بهترين انتخاب را انجام داد."
ريوالدو که بين سال هاي 1997 تا 2002 براي بارسلونا بازي کرد، در مورد اينگه در ال کلاسيکوي پيش رو، شانس چه تيمي بيشتر است، گفت:" در ال کلاسيکو شانس هيچ تيمي بهتر نيست زيرا رئال مادريد نشان داده که مي تواند در ال کلاسيکو به پيروزي برسد و بارسا هم مي داند که چگونه در برنابئو به پيروزي برسد."

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۵۲۷۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل آردا گولر به رئال سوسیداد (رئال سوسیداد 0-1 رئال مادرید)

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • گل آردا گولر به رئال سوسیداد (رئال سوسیداد 0-1 رئال مادرید)
  • برتری 2-1 بارسلونا مقابل رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو با گل دقایق پایانی زیبای ژاوی (2004/4/25) / فیلم
  • خشم شدید نایب رییس بارسلونا؛ قوانین برای رئال مادرید فرق دارند!
  • حیرت نیمار از عجیب‌ترین موقعیت‌سوزی سال!
  • کروس: باید بارسلونا را ۴-۰ می‌بردیم
  • سکوت آندری لونین شکست: توپ لامین یامال از خط رد نشد
  • بارسلونا شکایتش از داوری ال‌کلاسیکو را به دادگاه مدنی می‌برد
  • ام باپه شماره 9 جدید رئال مادرید
  • موندو افشا کرد: ملاقات فلورنتینو پرز با تیم داوری ال‌کلاسیکو پیش از شروع مسابقه
  • یاد نیمار زنده شد؛ پاریس به دنبال تک‌ستاره بارسلونا