Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - نيم‌فصل اول 2018 - 2017 سوپر ليگ فوتبال يونان در حالي به پايان رسيد که 2 لژيونر ايراني عملکرد قابل دفاعي از خود ارائه دادند. به گزارش خبرگزاري تسنيم، نيم‌فصل اول سوپر ليگ فوتبال يونان با بازي شب گذشته (دوشنبه) تيم‌هاي لوادياکوس و پانيونيوس آتن به پايان رسيد. لوادياکوس در اين ديدار 2 بر يک پيروز شد و احسان حاج‌صفي، ملي‌پوش ايراني 90 دقيقه در ترکيب تيم پانيونيوس حضور داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در اين گزارش به بررسي اجمالي عملکرد تيم‌هاي المپياکوس، پانيونيوس و لژيونرهاي ايراني مي‌پردازيم:
صدرنشيني لرزان المپياکوس پرافتخار
قهرمان هفت دوره اخير سوپر ليگ فوتبال يونان در فصل 2018 - 2017 اين رقابت‌ها دوران پر افت‌وخيزي را سپري کرد. المپياکوس فصل را با بسنيک هاسي، سرمربي صربستاني آغاز کرد اما در ميانه‌هاي راه تاکيس لمونيس جايگزينش شد. اين تغيير در کادر فني تاثير مثبتي در تيم المپياکوس شدو بازگشت کريم انصاري‌فرد، مهاجم ايراني به ترکيب اصلي را نيز به دنبال داشت.

در جدول پاياني نيم‌فصل اول سوپر ليگ يونان تيم المپياکوس با 32 امتياز صدرنشين شد. تيم‌هاي آاک و پائوک با امتياز مشابه 31 رتبه‌هاي دوم و سوم را به خود اختصاص دادند. اين اتفاق در حالي رقم خورد که المپياکوس در فصول پيشين حداقل 10 امتياز از رقبايش فاصله داشت اما در فصل جاري سوپر ليگ يونان صدرنشين لرزان است و کار آساني براي قهرماني ندارد.

پانيونيوس در جايگاه 2 فصل اخير
پديده 3 فصل اخير سوپر ليگ يونان با در اختيار داشتن بازيکنان ايراني در جايگاه پنجم جدول رده‌بندي پاياني نيم‌فصل اول قرار گرفت. پانيونيوس به عنوان قديمي‌ترين تيم شهر آتن، پايتخت يونان با کسب 6 پيروزي، 4 تساوي و 5 شکست 22 امتيازي شد و تا اندازه‌اي از جمع مدعيان بالاي جدولي فاصله گرفت.

تيم پانيونيوس در سومين فصل متوالي سوپر ليگ يونان از حضور لژيونرهاي ايراني بهره‌مند است. اين تيم که براي اولين‌بار کريم انصاري‌فرد را در فصل 2016 - 2015 ميلادي به خدمت گرفت پس از فروش او به المپياکوس مسعود شجاعي و احسان حاج‌صفي را جذب کرد.
انصاري‌فرد در مسير آقاي گلي با طعم قهرماني
مهاجم ايراني نيم‌فصل پرفشاري را به لحاظ روحي و رواني در تيم المپياکوس گذراند. کريم انصاري‌فرد پيش از آغاز فصل از سوي بسنيک هاسي، سرمربي اخراجي المپياکوس در فهرست ليگ قهرمانان اروپا قرار نگرفت تا فرصت طلايي دوران فوتبالش براي بازي برابر تيم‌هاي بزرگ دنيا همانند بارسلونا و يوونتوس را از دست دهد. مهاجم ايراني در هفته‌هاي آغازين سوپر ليگ يونان و حتي جام حذفي نيز مورد بي‌اعتنايي بسنيک هاسي واقع شد اما اخراج اين سرمربي صربستاني ورق‌ها به سمت انصاري‌فرد بازگرداند.

کريم انصاري‌فرد پس از بازگشت دوباره تاکيس لمونيس، سرمربي نام‌آشناي المپياکوس جان دوباره‌اي يافت و توانست به مهاجم کليدي تبديل شود. انصاري‌فرد در 11 بازي به ميدان رفت و 7 گل به ثمر رساند. 3 پاس گل داد و معدل دقايق حضورش در ميدان 772 دقيقه بود. انصاري‌فرد هم‌اکنون صدرنشين برترين گلزنان سوپر ليگ يونان است و در مسير آقاي گلي با طعم قهرماني المپياکوس قرار دارد.
نمايش درخشان حاج‌صفي
احسان حاج‌صفي در اولين فصل حضورش در سوپر ليگ يونان نمايش درخشاني با پيراهن تيم پانيونيوس آتن داشت. اين ملي‌پوش با انجام 14 بازي، 1313 دقيقه حضور در ميدان، يک گل زده و 2 پاس گل چهارمين رکوردار بازي در ترکيب تيم پانيونيوس است.

نمايش درخشان حاج‌صفي در تيم پانيونيوس باعث شد تا المپياکوس متمول و مطرح تصميم به انتقال اين ملي‌پوش ايراني در فصل نقل‌وانتقلات زمستاني اروپا که ماه آينده ميلادي آغاز خواهد شد بگيرد. حاج‌صفي در صورت اين انتقال به دومين لژيونر ايراني تيم المپياکوس پس از کريم انصاري‌فرد تبديل خواهد شد.
فصل پرتنش هافبک ايراني
مسعود شجاعي ديگر بازيکن ايراني تيم پانيونيوس فصل پرتنشي را گذراند. او با 11 بازي در ترکيب تيم پانيونيوس و دريافت 6 کارت زرد و محروميت از يک بازي يکي از خشن‌ترين‌هاي اين تيم لقب گرفت. درگيري در تمرين پانيونيوس با يک بازيکن يوناني باعث شد تا مقامات اين باشگاه قيد بازيکن اصلي خود را بزنند و يک ماه محروم کنند.

شرايط هافبک 33 ساله ايراني تيم پانيونيوس براي نيم‌فصل دوم هنوز مشخص نيست اما طبق گزارش رسانه‌هاي يوناني از تيم آاک پيشنهاد دارد.
انتهاي پيام/

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۵۳۵۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد تند کاپیتان سرخ‌ها از چند بازیکن این تیم!

شب گذشته پس از ۱۴ سال اورتون در دربی مرسی ساید مقابل لیورپول به برتری رسید تا امید قهرمانی تیم کلوپ کمتر از قبل شود. باید معجزه‌ای شود تا آرسنال و سیتی بگذارند تا جام به لیورپولی‌ها برسد. پس از این باخت، ویرجیل فن دایک مصاحبه‌ای تند و آتشین داشت و از کلمات متفاوتی نیز استفاده کرد.


استفاده کلمه «آنها» به جای «ما» نشان می‌دهد که اختلاف در تیم لیورپول بالا گرفته و فن دایک از نمایش هم‌تیمی‌های خود سخت عصبانی است. این در حالی است که پیش‌تر نیز، رابرتسون، دیگر مدافع تیم شدیداً از مهاجمان لیورپول انتقاد کرد و گفت که باید آن‌ها گلزنی کنند!


فن دایک در ادامه گفت: اگر ما به صورت کلی به همین شکل بازی کنیم، هیچ تقابلی را در زمین برنده نشویم و خیلی راحت ضربه کاشته به بازیکنان بدهیم، هیچ شانسی برای قهرمانی نخواهیم داشت. مدافع لیورپول از ناراحتی شدید خود پس از شکست صحبت کرد و اظهار داشت که باید تمام بازیکنان لیورپول امشب در آیینه خودشان را نگاه کنند و اگر همه توانشان را گذاشتند، عملکردشان را بازبینی کنند.


فن دایک مدعی شد که لیورپول که مدعی قهرمانی است، نباید مقابل تیمی که مدعی سقوط است این گونه بازی کند. او گفت «با نمایش امروز خودمان خواستیم که کورس قهرمانی جا بمانیم!»

دیگر خبرها

  • نمایش درخشان دو دروازه‌بان مس مقابل پیکان
  • انتقاد تند کاپیتان سرخ‌ها از چند بازیکن این تیم!
  • جابری انصاری: عملیات وعده صادق یک نمایش قدرت بزرگ بود
  • درخشان: آلومینیوم همیشه برای پرسپولیس گربه سیاه بوده و هست
  • کار بزرگ یاران حاج‌صفی با 3 گل طلایی
  • پیروزی یاران حاج صفی در یونان/ تساوی آریس برابر المپیاکوس
  • حاج‌صفی در مهم‌ترین بازی فصل
  • انصاری‌فرد از بازی خاص محروم شد
  • قهرمانی اینتر در سری آ؛ مسیر نراتزوری در راه کسب ستاره دوم / فیلم
  • نمایش درخشان کاپیتان تیم ملی با ضربه کم‌نظیر (ویدئو)