Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بلاغ مازندران»
2024-04-30@19:56:29 GMT

استیضاح ۴ وزیر در دستورکار مجلس

تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۱۵۴۰۱۹

نماینده مردم سبزوار در مجلس از استیضاح ۴ تن از وزرای کابینه دوازدهم در مجلس خبر داد.به گزارش بلاغ، نماینده مردم سبزوار در مجلس از استیضاح ۴ تن از وزرای کابینه دوازدهم در مجلس خبر داد.

حسین مقصودی نماینده مردم سبزوار از استیضاح ۴ تن از وزرای دولت دوازدهم از سوی تعدادی از نمایندگان خبر داد و گفت: به دلیل مشکلات اقتصادی و معیشتی و نیز عدم همکاری و تعامل مناسب دولت با مجلس و همین‌طور عدم پاسخ مثبت به رأی اعتماد نمایندگان مجلس به وزرای دولت دوازدهم، مشکلات و مسائلی که برای کشاورزان، آموزش و پرورش، کارگران و عزل و نصب‌های سیاسی در وزارت کشور، روی داده، استیضاح ۴ وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، جهاد کشاورزی، آموزش و پرورش و کشور در دستورکار مجلس قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: آقایان کواکبیان و خدری پیشقراول استیضاح‌کنندگان وزیر کشور هستند که تاکنون ۴۵ تن از نمایندگان این طرح را امضا جمع کرده‌اند.

عضو کمیسیون شورا‌ها اضافه کرد: طراح استیضاح وزیر کار، بنده هستم که ۵۵ امضا برای آن جمع کرده‌ایم که به هیئت‌رئیسه تحویل داده شده و از سوی هیئت‌رئیسه به کمیسیون اجتماعی ارجاع و به وزیر تعاون نیز ابلاغ شده است؛ در روز سه‌شنبه هفته آینده جلسه‌ای در کمیسیون اجتماعی بین استیضاح‌کنندگان و وزیر تعاون برگزار می‌شود که پیش‌بینی بنده این است که قانع نمی‌شوند و پس از آن به صحن ارجاع خواهد شد.

مقصودی در پایان خاطرنشان کرد: استیضاح وزیر کشور حدود ۶۰ امضا دارد؛ البته طرح استیضاح وزیر آموزش و پرورش هم روز گذشته در مجلس کلید خورده است.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۵۴۰۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف رانندگی وزرای اسرائیلی سریالی شد | فیلم دومین تصادف

یک روز پس از واژگون شدن خودرو ایتامار بن‌گویر، وزیر امنیت ملی اسرائیل در شهر رمله، این‌بار هایم بیتون، وزیر آموزش این کشور دچار حادثه رانندگی شد. بیتون در این حادثه که در خیابان‌های اورشلیم رخ داد به همراه پدرش بود. به گزارش الحدث، بیتون آسیب جدی ندیده است، اما پدرش با جراحات شدید به بیمارستان منتقل شد.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مجلس آینده آمیخته‌ای از تجربه و نگاه‌ نو است
  • فعالیت ۷۰۰ ناظر آموزش‌دیده برای نظارت بر دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم در گنبدکاووس
  • مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم به شکل مطلوب برگزار خواهد شد
  • لایحه بودجه و برنامه در دستورکار مجلس/اسامی غایبان جلسه
  • مجلس بعدی باید ریل‌گذاری درستی برای دولت ایجاد کنند
  • تقویت دفاع نظامی و غیرنظامی در دستورکار آلمان
  • آغاز مجلس دوازدهم شورای اسلامی و ششم خبرگان رهبری از اوایل خرداد
  • مجلس دوازدهم شورای اسلامی و ششم خبرگان رهبری اوایل خرداد آغاز می‌شوند
  • مجلس دوازدهم شورای اسلامی و ششم خبرگان رهبری دراوایل خرداد آغاز می‌شوند
  • تصادف رانندگی وزرای اسرائیلی سریالی شد | فیلم دومین تصادف