Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - ائتلاف آمريکايي ضد داعش اعلام کرد که تا تحقق پيشرفت در مذاکرات ژنو در سوريه باقي خواهد ماند. به گزارش گروه بين‌الملل خبرگزاري تسنيم به نقل از روسيااليوم، رايان ديلون سخنگوي ائتلاف بين‌المللي موسوم به ضدداعش به سرکردگي آمريکا روز سه‌شنبه در نشستي خبري گفت: ما تا زماني که در روند سياسي جاري در ژنو، پيشرفتي صورت گيرد، در سوريه باقي خواهيم ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ائتلاف بين‌المللي مدعي مبارزه با داعش از ژوئن سال 2014 ميلادي عمليات خود را به بهانه مبارزه با داعش داعش در عراق و سوريه آغاز کرد.
عمليات‌هاي هوايي ائتلاف عليه داعش در عراق، با موافقت دولت اين کشور صورت مي‌گيرد، اما عمليات آن در سوريه بدون موافقت دولت سوريه صورت مي‌گيرد و دولت سوريه بارها اعلام کرده که آمريکا و همپيمانان آن از طريق حملات هوايي بي‌هدف، غيرنظاميان را به خاک و خون مي‌کشند و از گروه‌هاي تروريستي حمايت مي‌کنند.
آمريکا رسما اعلام کرده است که کار نظاميان اين کشور در سوريه به آموزش و حمايت از نيروهاي معارض داخلي محدود مي‌شود و اين نيروها مستقيمات در نبرد‌ها شرکت نمي‌کنند.
هفته گذشته مرکز آشتي حميميم در سوريه وابسته به وزارت دفاع روسيه اعلام کرد که ائتلاف بين‌المللي در صدد تشکيل ارتش جديد سوريه از تروريست‌هاي داعشي باقي مانده و ديگر گروه‌هاي تروريستي در اين کشور با هدف سرنگوني دولت بشار اسد رئيس‌جمهور سوريه است.
سخنگوي ائتلاف بين‌المللي به سرکردگي آمريکا گفت که اين ائتلاف هيچگونه خروج نيروهاي روسيه از سوريه را مشاهده نکرده است.
وزارت دفاع روسيه ششم دسامبر گذشته(15 آذر) آزادسازي کامل سوريه از لوث داعش را اعلام کرد.
ولاديمير پوتين رئيس‌جمهور روسيه روز يازدهم ماه جاري ميلادي (20 آذر) طي بازديد از پايگاه حميميم در سوريه دستور خروج بخش زيادي از نيروهاي روسيه از اين کشور را صادر کرد.
پوتين در عين حال اعلام کرد که دو پايگاه هوايي اين کشور در حميميم و طرطوس تا اطلاع ثانوي باقي خواهند ماند.
انتهاي پيام/

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۵۴۴۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زاخارووا: در صورت تحقق تهدیدهای لندن، احتمال حمله روسیه به تاسیسات نظامی انگلیس وجود دارد

زاخارووا: در صورت تحقق تهدیدهای لندن، احتمال حمله روسیه به تاسیسات نظامی انگلیس وجود دارد

دیگر خبرها

  • زاخارووا: در صورت تحقق تهدیدهای لندن، احتمال حمله روسیه به تاسیسات نظامی انگلیس وجود دارد
  • در صورت تحقق تهدیدهای لندن، احتمال حمله روسیه به تاسیسات نظامی انگلیس وجود دارد
  • بیش از ۲۳۹ هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری غیردولتی در بنادر کشور تحقق یافت
  • روسیه: ۲ پایگاه تروریست‌ها را در سوریه منهدم کردیم
  • روسیه ۲ پایگاه تروریست‌ها را در سوریه منهدم کرد
  • روسیه ۲ پایگاه تروریست‌ها در سوریه را منهدم کرد
  • انهدام ۲ پایگاه متعلق به تروریست‌ها در سوریه
  • عدم پیشرفت در مذاکرات آتش‌بس/ گفتگو‌ها به روز دوم کشیده شد
  • آماده شدن ناتو برای جنگ با روسیه/ افشای طرح بزرگ ترامپ برای پایان جنگ اوکراین
  • آماده شدن ناتو برای جنگ با روسیه