Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست اداره صنعت و معدن انار در آخرین اظهارات تند خود به مجریان دولتی و مراجع نظارتی به صورت علنی در جمع مسئولان شهرستان توهین کرد و نهادهای مزبور را مورد اتهام قرار داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از انارما ؛مرتضی رضایی سرپرست اداره صنعت و معدن انار در جدیدترین موضع گیری خود به جای ارائه گزارش عملکرد در نشستی با مسئولان با انتقاد از طرح این موضوع که در بعضی از نقاط شهر قیمتها ، واقعی نیست و این امر سبب بدبینی مردم به اصناف و بازاریان محترم و رجوع مردم به پنجشنبه بازار و یا شهرهای مجاور برای خرید مایحتاج میشود را توهین به اتاق اصناف و اداره صنعت و معدن اشاره کرد ، در صورتی که فرض را بر این بگیریم که سخنان مرتضی رضایی صحت داشته باشد، با این سناریو چرا پس عدم حضور سرپرست این نمایندگی در محل کار خود منجر به تعطیلی این اداره حتی بدون هیچ کارمند شده است و هیچ بازرسی در شهر انجام نمی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در صورتی که این نهاد نیز در سال های اخیر عملکرد قابل دفاعی نداشته است و در عین حال باید منتظر واکنش دستگاه هایی که رییس سازمان تعزیرات حکومتی جوابگوی آن باشد، باشیم تا مشخص شود که تشکیل تیم‌های بازرسی به منظور نظارت مستمر بر سطح عرضه که از جمله وظایف آن سازمان است تا چه اندازه انجام شده است؟ و نتیجه‌ی اقدامات آنان چیست؟ چرا برغم این مسئولیت خطیر کماکان مردم شهر انار شاهد گرانی و بی ثباتی توسط برخی از صنوف هستند؟

 

شایان ذکر است شهرستان انار با داشتن بیش از ۱۷۰۰واحد صنفی با جمعیتی چشمگیر فاقد اداره تعزیرات حکومتی می باشد که باعث سرگردانی کسبه و تاخیر در رسیدگی به پرونده های تعزیراتی شده است.

 

انتهای پیام/م

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۵۴۶۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع تصرف اراضی ملی در گشت رودخان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای گیلان ؛ سرپرست اداره حفاظت محیط زیست شهرستان فومن گفت: هزار متر مربع از اراضی ملی در منطقه گشت رودخان رفع تصرف شد.

علیرضا حسین زاده بابایی همچنین از تخریب چند بنای غیر مجاز ساخته شده در این زمین‌ها خبر داد و افزود: با باز پس گیری این زمین‌ها ۲ متصرف به مراجع قضایی معرفی شدند. 

وی با اشاره به اینکه ارزش این زمین‌ها در این منطقه حداقل متری ۸ میلیون تومان است، افزود: ماموران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان فومن برای صیانت از عرصه‌های طبیعی و ملی شبانه روز در حال گشت و کنترل مناطق تحت مدیریت هستند.

سرپرست اداره حفاظت محیط زیست شهرستان فومن از شهروندان و دوستداران محیط زیست خواست: در صورت مشاهده تخریب، تصرف و آلودگی محیط زیست موارد را در اسرع وقت به نزدیکترین اداره حفاظت محیط زیست اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • رفع تصرف اراضی ملی در گشت رودخان
  • بررسی موانع و مشکلات تولید دو واحد صنعتی و کشاورزی چهار باغ
  • بررسی موانع و مشکلات تولید دو  واحد صنعتی و کشاورزی چهار باغ  
  • بررسی موانع و مشکلات تولید دو  واحد صنعتی و کشاورزی شهرستان چهار باغ  
  • کشف رشوه خواری و پولشویی بیش از ۲۰ میلیاردی در استان یزد
  • ۲۵۴۳ مورد بازرسی از واحدهای صنفی محلات انجام شد
  • کشف بیش از ۷ تن برنج تقلبی در شهرستان مشهد
  • خواسته بافندگان فرش دستباف: بی گره‌ها و ربات باف‌ها هویت‌دار شوند
  • ۱۹ هزار تن کالا از پاکستان به استان خراسان رضوی وارد شد
  • اصناف متخلف محلات هفت میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال جریمه شدند