Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-27@18:02:14 GMT

حکم قصاص قاتل بنیتا تایید شد

تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۱۵۵۳۰۴

حکم قصاص قاتل بنیتا تایید شد

پول‌نیوز -حکم قصاص قاتل بنیتای 8 ماهه که در خودروی سرقتی رها شده بود، در دیوانعالی کشور تایید شد.روابط عمومی دیوانعالی کشور اعلام کرد، پرونده برای سیر مراحل بعدی، به دادگاه کیفری استان تهران ارجاع شده است.

چندی قبل رئیس کل دادگستری تهران گفته بود که متهم ردیف اول و دوم این پرونده به حکم اعتراض کرده‌اند و در نهایت پرونده با توجه به اعتراضات به دیوان عالی کشور ارسال خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



٢٩ تیرماه خبر گم شدن کودک هشت ماه به نام بنیتا و صدای لرزان مادری که از مردم تقاضای کمک می‌کرد در فضای مجازی دست به دست شد. هشت روز از این ماجرا گذشت در حالی که تلاش‌های پدر و مادر و اعضای فامیل و پلیس آگاهی بی نتیجه مانده بود، خبری تلخ مبنی بر فوت کودک هشت ماه در رسانه‌ها پیچید. پس از اعلام موضوع به پلیس، در جریان تحقیقات ماموران پلیس آگاهی تهران متوجه رد پای دو سارق حرفه‌ای لوازم داخل خودرو شدند. با شناسایی مخفیگاه یکی از این سارقان، او اعتراف کرد که خودرو و بچه در اختیار همدستش است.

 با دستگیری سارق دوم او در بازجویی‌ها منکر هرگونه سرقت شد تا اینکه پس از روبه‌رو شدن با همدستش لب به اعتراف گشود. سارق در بازجویی‌ها اعتراف کرد پس از سرقت خودرو از مشیریه به همراه کودک، آن را همان روز در یکی از خیابان‌های پاکدشت آورده و پس از بالا کشیدن شیشه‌ها آن را ر‌ها کرده است.

 ماموران بلافاصله به محل ر‌ها کردن خودرو در محله‌ای خلوت رفته و با جسد بنیتای هشت ماهه که به دلیل گرما، تشنگی و گرسنگی دچار جمود نعشی شده بود، روبرو شدند. دادگاه متهمان پرونده بنیتا روزهای 20 و 22 شهریورماه به ریاست قاضی کشکولی برگزار شد.




منبع:آنا

منبع: پول نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۵۵۳۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارق سیم و کابل برق در سمنان دستگیر شد

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ سید علی میر احمدی صبح آدینه در بازدید از پاسگاه آبخوری و در جمع خبرنگاران از دستگیری سارق سیم و کابل برق با ۲۰ فقره سرقت خبر داد و تاکید کرد: مأموران پاسگاه در گشت زنی روزمره خود در محور دامغان - سمنان و با هوشیاری می‌توانند این فرد سارق را شناسایی کنند.

وی با بیان اینکه مأموران انتظامی در گشت خود متوجه بار سنگین یک دستگاه وانت پیکان شده و آن را متوقف می‌کنند، افزود: در بازرسی از خودرو مقادیر زیادی بار ضایعات یافت شد اما با توجه به وزن زیاد بار خودرو و ساعت تردد آن مأموران ظن بیشتر به راننده خودرو پیدا کرده و با هماهنگی‌های صورت گرفته خودرو و راننده آن را به مقر انتظامی منتقل کردند.

جانشین انتظامی استان سمنان با بیان اینکه راننده خودرو در بازجویی‌های فنی و تخصصی پلیس به ۲۰ فقره سرقت سیم و کابل برق در شهرستان‌های همجوار اعتراف کرد، گفت: متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضا معرفی شد.

کد خبر 6088895

دیگر خبرها

  • عجیب‌ترین بخشش در خوزستان؛ مقتول، قاتلش را بخشید
  • لزوم تعیین تکلیف پرونده‌های محکومین به قصاص در کردستان
  • ضرورت تعیین تکلیف پرونده‌های محکومان به قصاص در کردستان
  • وقتی مقتول دستور بخشش قاتلش را داد!
  • تعیین تکلیف پرونده‌های محکومین به قصاص در کردستان ضروری است
  • عجیب‌ترین بخشش در خوزستان: مقتول دستور بخشش قاتلش را داد
  • سحرگاه متفاوت یک زن و ۴ مرد پای چوبه دار| دو نفر از پای چوبه دار به زندان برگشتند و سه نفر دیگر...
  • سارق سیم و کابل برق در سمنان دستگیر شد
  • قصاص یک زن و ۲ مرد در زندان
  • سارقان خودرو را همراه کودک ربودند