Web Analytics Made Easy - Statcounter

بخشدار مرکزی رودان با اعلام آغاز به کار بیمارستان خیریه در این شهرستان اظهار کرد: از اول دیماه شهروندان رودانی در دو بخش چشم پزشکی و دندانپزشکی به صورت رایگان درمان خواهند شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛عباس هاشمی نیا بخشدار مرکزی رودان در گفت و گو با خبرنگار رودان نیوز با اشاره به راه اندازی بیمارستان خیریه دراین شهرستان گفت :  از روز شنبه اول دی ماه بیمارستان صحرایی خیریه  نور آوران سلامت کار خود را در محل هنرستان کشاورزی آبنما آغاز خواهد کرد ۰

وی افزود :دراین بیمارستان دو کلینیک تخصصی چشم پزشکی  ودندانپزشکی مجهز به اطاق عمل جراحی  وباحضور پزشکان متخصص وفوق تخصص  به روستاییان ومددجویان تحت حمایت نهاد های حمایتی ،خدمات چشم پزشکی  شامل جراحی واهدا عینک   وبه دانش آموزان  ۶تا ۱۴ سال خدمات دندانپزشکی رایگان ارائه خواهد دا د۰

بخشدار مرکزی شهرستان رودان اظهار کرد: این بیمارستان به مدت سه ماه دایر خواهد بود وپیش بینی میشود  دراین مدت به بیش از پنج هزارنفر  در چشم پزشکی و سه هزار نفر دندانپزشکی  ارائه خدمت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هاشمی نیا در ادامه تاکید کرد: کار بیمار یابی وغربالگری بیماران توسط خانه های بهداشت  در حال انجام است  وبیماران در نوبت دریافت خدمات دندانپزشکی وچشم پزشکی قرار گرفته تا پس از آغاز کار این بیمارستان خدمات خود را دریافت خواهند کرد همچنین مددجویان ساکن شهر نیز باید از طریق نهاد مربوطه به مراکز سلامت  جهت  غربالگری ونوبت دهی معر فی شوند .

هاشمی نیا در پایان خاطر نشان کرد:توصیه میشود  بیماران از مراجعه مستقیم به بیمارستان خیریه نور اوران سلامت خوداری نمایند  وبه منظور جلوگیری از اتلاف وقت  وسر در گمی صرفا به خانه بهداشت  مدرسه ونهادهای حمایتی مر اجعه کرده تا در نوبت مداوا قرار گیرند وزمان حضور  آنها در کلینیک جهت مداوا از طریق بهورزان به انها اعلام خواهدشد

شایان ذکر است  هم اکنون مقدمات حضور واسکان پزشکان همچنین سایت ویژه استقرار این بیمارستان خیریه نیز درمحل هنرستان کشاورزی  آبنما توسط بخشداری مرکزی رودان فراهم شده واز اول دیماه به صورت رسمی این بیمارستان خیریه که وابسته به موسسه نورآوران سلامت است کار خود را جهت درمان مراجعه کنندگان به صورت کاملاً رایگان آغاز خواهد کرد.

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۵۵۵۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمات رایگان وزارت بهداشت برای درمان کودکان

به گزارش خبرنگار مهر، «بهرام عین اللهی» وزیر بهداشت امروز در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هر حادثه یا بیماری در هفت سال زندگی بچه ها رخ دهد، در بقیه عمر او باقی می ماند و می‌تواند سلامت او را مختل کند و به همین خاطر و بنابر پیشنهاد وزارت بهداشت، در هیات دولت طرحی به تصویب رسید که خدمات رایگان به کودکان در مراکز دولتی داده شود تا سلامت کودکان تامین شود و این مصوبه، به همه بیمارستان های وزارت بهداشت ابلاغ شده است.

وزیر بهداشت ادامه داد: بنا داریم با تقویت شرکت‌های دانش‌بنیان، داروی مورد نیاز را تامین کنیم؛ لذا در زمینه داروی بیماری تالاسمی، افزایش تولید داشته‌ایم اما تمایلی برای استفاده از داروی خارجی وجود دارد که این را باید پزشک تشخیص بدهد.

وی ادامه داد: کمبودها را در داخل با اولویت شرکت‌های دانش‌بنیان تامین می‌کنیم.

در حال تکمیل…

کد خبر 6093984

دیگر خبرها

  • درمان رایگان کودکان بیمه شده زیر هفت سال
  • کودکان زیر ۷ سال رایگان درمان می‌شوند
  • حس خوب حمایت
  • درمان کودکان زیر ۷ سال رایگان می‌شود
  • خدمات رایگان وزارت بهداشت برای درمان کودکان
  • رایگان شدن درمان کودکان تا ۷ سال سرمایه‌گذاری برای آینده است
  • درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان مفید
  • درمان رایگان هدیه به کودکان
  • ویدیو/ درمان رایگان زیر ۷ ساله‌ها روی پیشخوان بیمارستان‌ها
  • درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان های دولتی استان سمنان