Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، ششمین دوره رقابت های آسیایی ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی  از تاریخ 30 آذر تا دوم دی  در شهر تانوان کشور فیلیپین برگزار می شود.

آخرین تمرینات زورخانه ای کشورهای شرکت کننده در این دوره از رقابت ها با حضور کمیته فنی و  آموزش فدراسیون جهانی در حالی رو به اتمام است که بر طبق اظهارات مربیان اعزامی، شاهد نسلی جوان و تکنیکی از ورزشکاران  در سطح تیم ها هستیم .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این رابطه بهرام افشار زاده مشاورعالی در امور اجراییIZSF  که در محل برگزاری مسابقات حضور دارد ضمن تشکر از همکاری های کشور میزبان، سطح توانمدی تیم ها را بالاتر از سطح انتظار توصیف کرد و گفت امیدواریم طی چند روز آینده شاهد رقابتی زیبا و تنگاتنگ میان تیمم های شرکت کننده باشیم.

فردا طی مراسمی با حضور مقامات فدراسیون جهانی ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی و مسئولین ورزشی فیلیپین ششمین دوره مسابقات آسیایی ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی در شهر تانوان برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۵۵۶۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناگر نابغه سندروم داون مهابادی در مسابقات قهرمانی کشور حضور دارد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد، بیست و هفتمین دوره رقابت‌های شنای قهرمانی کشور و پانزدهمین دوره مسابقات با نظارت مستقیم IPC برگزار می‌شود.

این دوره از رقابت ها طی روزهای سیزدهم وچهاردهم اردیبهشت ماه و در تهران  برگزار و شاهو محمدی از شهرستان مهاباد به همراه تیم استان در مسابقات حضور خواهد داشت.

گفتنی است نتایج بدست آمده توسط شرکت کنندگان در جدول رنکنیگ IPC به ثبت خواهد رسید.

 

 

دیگر خبرها

  • شناگر نابغه سندروم داون مهابادی در مسابقات قهرمانی کشور حضور دارد
  • برگزاری مسابقات زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی مددجویان زندان های لرستان
  • برگزاری مسابقات زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی زندانیان لرستان
  • پیشکسوتان زورخانه استان تجلیل شدند
  • باران‌چشمه: حضور بانوان به عنوان تماشاگر در زورخانه ها مشکلی ندارد
  • حضور بیش از ۱۲۰۰ نفر ورزشکار در ویژه‌برنامه «ایرانی پهلوان»
  • ورزشکاران کشتی پهلوانی یاسوج جشن گلریزان برگزار کردند
  • برگزاری مسابقات ورزشی مدارس سمپاد همدان با حضور ۱۵۰ دانش آموز
  • کشتی خوزستان روی ریل موفقیت قرار گرفته است
  • بیمه البرز، حامی چهل و چهارمین دوره جام جهان پهلوان تختی