Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، مرحله یک چهارم نهایی بازی های جام حذفی ایران طی دو روز گذشته برگزار شد و تا کنون چهره سه تیم راه یافته به مرحله نیمه نهایی مشخص شده، و برنده دیدار تیم های استقلال تهران و ایرانجوان بوشهر به عنوان چهارمین تیم مرحله نیمه نهایی به جمع سه تیم دیگر یعنی صنعت نفت آبادان، خونه به خونه بابل و استقلال خوزستان خواهد پیوست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استقلال تهران و ایرانجوان بوشهر امروز در حالی به مصاف هم می روند که تیم بوشهری در صورت پیروزی در این دیدار و راهیابی به جمع چهار تیم پایانی می تواند مربع شگفتی سازان جام حذفی را کامل کند.

 

از نکات جالب دیدار امروز استقلال و ایرانجوان بوشهر می توان به تقابل مهدی قائدی ستاره جوان استقلال تهران با همبازی های سابقش در ایرانجوان اشاره کرد. قائدی در ابتدای رقابت های لیگ هفدهم از ایرانجوان جدا شد و به استقلال تهران پیوست. مصاف قائدی با انگیزه با تیم سابقش می تواند صحنه های زیبایی را در این بازی خلق کند.

 

ایرانجوان بوشهر با کسب پیروزی برابر حریف نامدارش می تواند شگفتی بزرگی را خلق کند؛ در صورتی که چنین نتیجه ای در بازی رقم بخورد، یک ویژگی مشترک بین چهار تیم پایانی جام حذفی وجود خواهد داشت. در سه بازی قبلی مرحله یک چهارم، تیم هایی به عنوان پیروز میدان راهی مرحله بعدی شدند که یا از دسته پائین تر بودند، و یا در جدول رده بندی لیگ برتر، تیم های دارای رتبه پایین تر در جدول رده بندی موفق به شکست حریفانی شدند که در رتبه بهتری در جدول رده بندی قرار داشتند. خونه به خونه دسته اولی موفق شد گسترش فولاد را مغلوب کند تا اولین شگفتی این مرحله را رقم بزند؛ استقلال خوزستان تیم رده سیزدهم جدول لیگ برتر به مصاف تراکتورسازی رده یازدهمی رفت و در ضربات پنالتی موفق شد از سد این تیم عبور کند. سومین تیم پیروز و راه یافته به نیمه نهایی، زردپوشان آبادانی هستند که روز گذشته با غلبه بر قهرمان لیگ برتر شانزدهم دست به کار بزرگی زده و به مرحله بعد صعود کردند. و امروز هم ایرانجوان بوشهر می تواند با پشت سرگذاشتن استقلال تهران دست به کار بزرگی زده و علاوه بر حضور در مرحله نیمه نهایی، چهارمین تیمی باشد که با غلبه بر تیمی قدرتمندتر و با رتبه بهتر در جدول رده بندی راهی مرحله بعدی می شود. همچنین ایرانجوان در صورت برتری و صعود، در کنار خونه به خونه بابل دومین تیم دسته اولی راه یافته به نیمه نهایی جام حذفی در این فصل خواهد بود. 

 

مسئله دیگری که در صورت پیروزی تیم بوشهری می تواند مورد توجه قرار گیرد این است که با حذف استقلال، هیچ یک از چهار تیم مرحله نیمه نهایی جام حذفی جز نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا نخواهند بود. در این صورت ، سازمان لیگ فوتبال ایران قادر خواهد بود تا ادامه این مسابقات را بدون نگرانی بابت فشردگی بازیها، و تداخل با برنامه های آماده سازی تیم ملی کشورمان، برنامه ریزی و اجرا کنند.

نود

110

این اخبار را از دست ندهید:

نیم صفحه نخست روزنامه‌های ورزشی چهارشنبه ۲۹ آذر ۹۶ / پرسپولیس در آتش نفت سوخت +تصاویر

مشکل جدید، سر راه تمدید برانکو با سرخپوشان!

محکومیت سرخپوشان توسط فیفا؛ توضیحات باشگاه پرسپولیس در مورد شکایت هنرپیشه خارجی + عکس

منبع: جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۵۵۷۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چادرملو و برنامه‌خاصی که آلومینیوم را نگران می‌کند!

به گزارش ورزش سه، چادرملو اردکان با شکست تیم‌های آریو اسلام‌شهر، فولاد خوزستان و مس کرمان به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی رسید و در قرعه کشی امروز مشخص شد که باید در این مرحله میزبان آلومینیوم اراک باشد و برای شگفتی‌سازی در جام حذفی تلاش کند.

چادرملو تاکنون دو تیم لیگ یک و فولاد خوزستان لیگ برتری را حذف کرده و با انگیزه و روحیه بالا در مرحله یک چهارم نهایی به میدان خواهد رفت؛ آنها در جدول لیگ آزادگان هم با یک بازی بیشتر نسبت به فجرسپاسی در رتبه دوم حضور دارند و شانس صعود به لیگ برتر را دارند و تمام این اتفاقات به آنها انگیزه لازم را می‌دهد تا یک دیدار سخت و دشوار برای آلومینیوم اراک رقم بزنند.

اصلی‌ترین نگرانی مجتبی حسینی در بازی مرحله یک چهارم نهایی تمام نشدن بازی در وقت قانونی و اضافه خواهد بود، بازیکنان چادرملو در دو بازی جام حذفی رقبای خود را در ضربات پنالتی حذف کردند و این اتفاق می‌تواند اعتماد به نفس بالایی به آنها بدهد تا در بازی با آلومینیوم هم با مدیریت کردن مسابقه و حفظ کردن نتیجه بازی را به ضربات پنالتی بکشند و شانس صعود به نیمه نهایی را دنبال کنند.

البته آلومینیوم اراک هم با شکست پرسپولیس در مرحله یک چهارم نهایی رسید و خود آنها هم در این زمینه اعتماد به نفس کافی را دارند و این روزها با گلر آماده ای که دارند در ضربات پنالتی شانس بالایی خواهند داشت.

چادرملو با 3 گل در جام حذفی ایران به مرحله یک چهارم نهایی رسید و در مقابل دو گل هم دریافت کرده است و با ارائه بازی‌هایی منطقی و اقتصادی نشان داده که تیمی خطرناک و زیرک است و همین موضوع آنها را در جام حذفی غیرقابل پیش بینی خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • برگزاری قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال
  • ملوان، حریف سپاهان در جام حذفی شد
  • چادرملو و برنامه‌خاصی که آلومینیوم را نگران می‌کند!
  • قرعه‌کشی جام حذفی تا فینال انجام شد
  • فردا قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی
  • اعلام زمان قرعه کشی یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال
  • زمان قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی مشخص شد
  • زمان قرعه کشی مرحله ۱/۴ نهایی جام حذفی مشخص شد
  • تاریخ برگزاری مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی
  • تاریخ برگزاری مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال