Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - روز گذشته کميسيون ارتباطات فدرال آمريکا (FCC) اسنادي را منتشر کرده که حاوي اطلاعاتي از موبايل نوکيا 9 هستند.
بر اين اساس نوکيا 9 از نمايشگر 5.5 اينچي ساخت الجي با پنل OLED بهره مي برد که در حال حاضر نسبت تصوير و رزولوشن آن نامشخص است.
از ديگر مشخصات اين موبايل هوشمند مي توان به چيپست اسنپدراگون 835، دوربين دوگانه اصلي با سنسورهاي 12 و 13 مگاپيکسلي و دوربين سلفي 5 مگاپيکسلي اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اگرچه در اين سند به حافظه رم دستگاه اشاره نشده اما پيش از اين خبرهايي از احتمال تعبيه رم 6 گيگبايتي در آن منتشر شده بود.
در همين گزارش به احتمال برخورداري اين موبايل از تائيديه IP67 مقاومت در برابر آب و گرد غبار هم اشاره شده بود.
اندرويد پيش فرض پرچمدار جديد نوکيا اوريو بوده و وظيفه تامين انرژي آن نيز بر عهده يک باتري 3250 ميلي آمپر ساعتي قرار دارد.
چند ماه قبل تصاويري از اين موبايل منتشر شده که در آن دوربين دوگانه و قاب پشتي شيشه اي به چشم مي خورد و اين مسئله احتمال پشتيباني دستگاه از شارژ بي سيم را تقويت مي کند.مشخصات ذکر شده در اين سند به ويژه نمايشگر با پنل OLED نوکيا 9 را يک سر و گردن بالاتر از نوکيا 8 قرار مي دهد.
هنوز تاريخ عرضه يا قيمت اين موبايل مشخص نشده اما بر اساس گزارش منابع چيني، کمپاني «HMD Global» صاحب برند نوکيا، قصد دارد در تاريخ 30 دي ماه طي رويدادي در کشور چين از نوکيا 9 رونمايي کند و قيمت احتمالي آن هم 635 دلار خواهد بود.
نوکيا از موبايل هاي مستحکمي برخودار است و اخيرا کانال يوتيوب JerryRigEverything که در زمينه توليد ويدئوهاي مربوط به تست مقاومت موبايل ها فعاليت دارد به سراغ آزمايش خراش پذيري، خم‌شدگي و سوختگي نوکيا 5 رفته است. اگر به محصولات نوکيا علاقه داريد مي توانيد ميزان مقاومت اين موبايل را در اين لينک مشاهد کنيد.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۵۶۵۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود سازمان توسعه تجارت به ماجرای تولید نوکیای تقلبی

پس‌ از جنجال‌ها در خصوص تولید موبایل با برند نوکیا در ایران بدون مجوز از شرکت نوکیا، سازمان توسعه تجارت ایران در نامه‌ای به وزارت صمت خواستار توضیح این وزارت‌خانه در خصوص تولید نوکیای تقلبی شد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، پس‌ از جنجال‌ها در خصوص تولید موبایل با برند نوکیا در ایران بدون مجوز از شرکت نوکیا، سازمان توسعه تجارت ایران در نامه‌ای به وزارت صمت خواستار توضیح این وزارت‌خانه در خصوص تولید نوکیای تقلبی شد.

ابتدای امسال معاون وزیر صمت اعلام کرده بود سازمان توسعه تجارت باید در خصوص استفاده از برند نوکیا و تایید نمایندگی نوکیا اظهارنظر کند.

به نظر می‌رسد در روزهای آینده این سازمان به دعوای تولید نوکیای تقلبی در ایران خاتمه دهد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تفاوت های آیفون 13 و 13 پرو در چیست ؟
  • ماجرای تولید نوکیای تقلبی جدی شد
  • ورود سازمان توسعه تجارت به ماجرای تولید نوکیای تقلبی
  • قیمت گوشی poco x۵ pro ۵g + بررسی و مشخصات گوشی شیائومی poco x۵ pro (۸ اردیبهشت)
  • قیمت گوشی آیفون ۱۳ (۸ اردیبهشت) + بررسی و مشخصات iPhone ۱۳
  • بیمارستان رضوی مشهد: تکذیب فروش اسناد حاوی اطلاعات بیماران به عنوان کاغذ باطله
  • تکذیب فروش اسناد حاوی اطلاعات بیماران به عنوان کاغذ باطله
  • هشدار/ این دو موبایل دیگر بروزرسانی دریافت نخواهند کرد
  • رقیب مستقیم ردمی توربو ۳ با پردازنده پرقدرت و نمایشگر ۱۴۴ هرتز رونمایی شد
  • گوشی اوپو A3 چه مشخصاتی دارد؟