Web Analytics Made Easy - Statcounter

وبسایت رسمی برنامه نود - کاپیتان تیم فوتبال سپیدرود تأکید کرد که این تیم قطعاً در لیگ برتر می‌ماند.

به گزارش وب سایت نود، حسین کعبی درباره تغییرات کادر فنی در سپیدرود رشت اظهار داشت: من یک بازیکن هستم و وظیفه ندارم در مورد این مسائل صحبت کنم. این تصمیمی که بود که مالک باشگاه گرفت و ما فقط باید برای موفقیت تیم تلاش کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در پاسخ به این پرسش که «آیا روانخواه می‌تواند در سپیدرود موفق باشد؟»، تصریح کرد: من معتقدم باید به مربیان جوان از جمله روانخواه یا مربیان دیگر که جوان هستند یا انگیزه دارند این فرصت را بدهیم تا خودشان را نشان دهند. تیم ما نیاز به آرامش دارد و این آرامش را باید هواداران به ما بدهند. ما تلاش می‌کنیم تا نتایج خوبی بگیریم.

مدافع - هافبک تیم فوتبال سپیدرود رشت با ابراز اطمینان از ادامه حضور این تیم در لیگ برتر یاد کرد و گفت: ما پشتوانه‌ای مثل هواداران داریم و مطمئن باشید که در لیگ برتر می‌مانیم.

کاپیتان سپیدرود در واکنش به اینکه عنوان می‌شود برخی از بازیکنان این تیم کودتا کرده‌اند تا نظرمحمدی از جمع سرخپوشان رشتی برود، خاطر نشان کرد: من در تهران بودم و از این مسائل هیچ اطلاعی ندارم. معمولاً این حرف و حدیث‌ها همیشه در فوتبال ایران وجود دارد.

 

2051

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۵۶۶۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل‌های دیدنی بازی‌های لیورپول - تاتنهام + فیلم

در چارچوب هفته سی و ششم لیگ برتر فوتبال انگلیس تیم فوتبال لیورپول در ورزشگاه خانگی اش آنفلید از ساعت ۱۹ به وقت تهران میزبان تاتنهام است. ۲ تیم شانسی برای قهرمانی در لیگ برتر ندارند و لیورپولی‌ها رتبه سوم شان نیز قطعی شده است، اما تاتنهام شانس محدودی دارد تا سهمیه لیگ قهرمانان اروپا فصل آینده را کسب کند و به همین دلیل آنها امیدوارند امروز با پیروزی مقابل شاگردان یورگن کلوپ این شانس را بیشتر نیز کنند.

دیدار‌های ۲ تیم در سال‌های اخیر بسیار پرهیجان و دیدنی بوده است و گل‌های دیدنی نیز وارد دروازه‌های ۲ تیم شده است.

برترین گل‌های دیدار‌های لیورپول - تاتنهام را می‌توانید تماشا کنید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • لیگ برتر فوتبال- استقلال و ذوب آهن
  • برنامه بازی‌های هفته ۲۷ لیگ برتر فوتبال
  • 50 گل برتر دنیای فوتبال در ماه آپریل 2024 / فیلم
  • شروط مهم فدراسیون فوتبال برای برگزاری فصل آینده لیگ برتر
  • پرسپولیس با رکورد 17 گل در شهر قهرمانی به میدان می‌رود
  • آیین تجلیل از اساتید و مربیان برتر ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار شد
  • پیروزی پرگل فاینورد در حضور یک نیمه‌ای جهانبخش
  • اتفاق عجیب در لیگ برتر فوتبال ؛ یک تیم با ۲ پیراهن | تصاویر
  • آمار ابدی مسی: 1200 گل + پاس گل!
  • گل‌های دیدنی بازی‌های لیورپول - تاتنهام + فیلم