Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده محلات در مجلس گفت: برخی که آلودگی هوا را به گردن مسئولان سابق و بنزین تولید داخل می‌انداختند پاسخ دهند که امروز چرا با تغییر مدیریت و واردات روزانه ۱۰ میلیون لیتر بنزین باز هم با این معضل مواجهیم. به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز پارلمان طی تذکری شفاهی گفت: مشکل آلودگی هوا منجر به تعطیلی پی در پی و آسیب‌های جانی، روانی و مالی به کشور شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ضمن انتقاد از مسئولان مربوطه و عدم چاره‌اندیشی آنان برای حل این معضل خاطرنشان کرد: جالب است که فقط برخی از آقایان به جای آنکه مشکل آلودگی هوا را مدیریت کنند می‌گویند که باید دعا کنیم.

سلیمی گفت: باید به این مسئولان گفت که ما این دعا را از قبل هم بلد بودیم؛ چطور قبلاً می‌گفتید که آقای فلانی و بنزین تولید داخل موجب آلودگی هوا شده است، اما الان که مدیریت تغییر کرده و بنزین را هم وارد می‌کنید به طوریکه روزانه ۱۰ میلیون لیتر وارد می‌شود باز هم شاهد آلودگی هوا هستید.

نماینده محلات در مجلس از علی لاریجانی رئیس مجلس خواست که دستور دهد مسئولان پاسخگو باشند و نشستی فوق‌العاده برای حل مشکل آلودگی هوا برگزار کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۵۶۹۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشهد با کسری ۴۶ درصدی تامین آب مواجه است

حسین اسماعیلیان مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب مشهد گفت: اکنون بخش قابل توجهی از آب مشهد از طریق منابع سطحی و چهار سد دوستی، ارداک، طرق و کارده تامین می‌شود.

او افزود: نیاز آبی شهر مشهد در تابستان پیش رو که ماه‌های محرم و صفر و وقوع سفر‌های متعدد به مقصد دومین کلانشهر کشور را در پی دارد، حدود ۱۳ هزار و ۲۰۰ لیتر در ثانیه پیش بینی شده است، چنانچه ذخیره آب سد‌ها نیز به صفر برسد، حدود هفت هزار و ۲۰۰ لیتر بر ثانیه از منابع فعلی قابل استحصال خواهد بود.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب مشهد ادامه داد: این میزان کمبود آب را تا حدی باید از طریق اجرای پروژه‌های آب رسانی و بخش دیگر را از طریق مدیریت مصرف تامین کنیم.

اسماعیلیان بیان کرد: به زودی وارد دوره طولانی سفر‌ها در اواخر بهار و همچنین فصل تابستان به مشهد خواهیم شد، حتی اگر بارندگی‌های خوبی را در ادامه این سال آبی شاهد باشیم باز هم اوضاع به نحوی نیست که موجب جبران ۴۳ ماه خشکسالی شود و در چنین شرایطی یکی از موضوعات مهم و البته بر اساس شعار سال، مشارکت مردم در بحث مدیریت مصرف است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • مشهد با کسری ۴۶ درصدی تامین آب مواجه است
  • نشست هم افزایی مسئولان کمیته فرهنگی و آموزشی اربعین برگزار شد
  • دستور رئیس کل دادگستری تهران برای بررسی و رفع یک مشکل مهم در معاملات خودرویی
  • نشست هم افزایی مسئولان کمیته فرهنگی و آموزشی اربعین 
  • نشست هم‌افزایی مسئولان کمیته فرهنگی و آموزشی اربعین 
  • خیرین و مسؤولان در رفع مشکلات مراکز نگهداری معولان کمک کنند
  • پاکسازی منطقه نمونه گردشگری بوذرجمهر قاین
  • وقتی ستاد مدیریت بحران خود دچار بحران می‌شود
  • تغییر زیاد در مدیریت شهری آسیب‌ جدی به شهر وارد می‌کند
  • برای وضعیت زاینده‌رود و آلودگی هوای اصفهان غصه می‌خورم