Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس فدراسیون جهانی فوتبال نسبت به شایعه حضور ایتالیا به جای اسپانیا در جام جهانی پیش‌رو واکنش نشان داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، نشریه‌های اسپانیایی «ال‌پایس» و «موندو دپورتیوو» روز جمعه گزارش دادند که فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) نامه‌ای به فدارسیون فوتبال اسپانیا ارسال کرده و هشدار داده در صورتی که در انتخابات ریاست پیش‌روی این فدراسیون، دولت دخالت سیاسی داشته باشد، ممکن است لاروخا را از جام جهانی 2018 کنار بگذارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از این انتشار این گزارش بود که برخی رسانه‌ها مدعی شدند با کنار گذاشتن اسپانیا از جام جهانی، کشورهایی همچون ایتالیا که عملکرد بدی در مرحله انتخای جام جهانی نداشتند، این شانس را دارند تا به جام بیست‌ویکم در روسیه بروند.

جانی اینفانتینو که خود رگ و ریشه‌ای ایتالیایی دارد و یکی از میهمانان دعوت شده به مراسمی بود که توسط کمیته المپیک ایتالیا ترتیب داده شده بود، در واکنش به این موضوع گفت: صعود به جام جهانی در زمین مسابقه مشخص می‌شود، نه روش دیگری! به هر حال پیش از این که در یوفا و فیفا مشغول به فعالیت شوم طرفدار ایتالیا بودم و باید بگویم که جام جهانی بدون ایتالیا یک تراژدی خواهد بود. ایتالیا نیاز به تلاش بیشتری برای بازگشت به سطح اول فوتبال جهان که شایسته‌اش است، دارد.

انتهای پیام/

R1015161/P35350/S3,28/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۵۷۱۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشکسوت ارزنده فوتبال خوزستان درگذشت

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، ساعاتی پیش پیشکسوت ارزنده وصاحب نام فوتبال خوزستان، سردار رشید اسلام و یادگار ۸ سال دفاع مقدس ، همرزم سرلشکر شهید علی هاشمی ، مرد اخلاق و دیانت سردار سید عباس موسوی به ملکوت اعلی پیوست.

زنده یاد موسوی از جانبازان و خاندان شهدا بود. ایشان مدتی پیش بدلیل تشدید عوارض شیمیایی و نیز مشکلات ریوی در بیمارستان بستری بود اما با گذشت چند هفته جان به جان آفرین تسلیم و به برادر شهیدش پیوست.

برابر اعلام رسمی ، مراسم تشییع پیکر این پیشکسوت شاخص ورزش خوزستان روز یکشنبه ۹ اردیبهشت راس ساعت ۴ عصر از مسجد امام حسین فرهنگ شهر بطرف آرامستان بهشت آباد برگزار خواهدشد.

فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران این ضایعه را به جمعه فوتبال کشور تسلیت گفته و از درگاه خداوند متعال برای آن مرحوم رحمت و مغفرت واسعه و برای بازماندگان شکیبایی مسالت دارد.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900250

دیگر خبرها

  • سخنگوی فدراسیون فوتبال: درخواست حواله خودرو برای قهرمانان فوتسال را پیگیری می کنیم
  • هشدار فیفا به محرومیت رئال، بارسا و تیم ملی اسپانیا
  • اصولی: بازی‌های دوستانه باعث شکل گیری شاکله تیم ملی فوتسال شد/ قرارداد شمسایی تمدید خواهد شد
  • واکنش دبیرکل فدراسیون فوتبال به قرارداد سرمربی تیم ملی و تعیین پاداش‌ها
  • اصولی: درخواست حواله خودرو برای فوتسالی‌ها را پیگیری می‌کنیم
  • پیام تبریک اینفانتینو و شیخ سلمان برای قهرمانی فوتسال ایران در آسیا + عکس
  • تاثیرگذاری مهاجم تیم ملی ایران روی گلزنی رم ایتالیا
  • ۲۴ تیم جام‌جهانی فوتسال مشخص شدند/ ایران در سید یک قرار گرفت
  • پیشکسوت ارزنده فوتبال خوزستان درگذشت
  • واکنش فدراسیون کشتی به حذف داور المپیکی و جلسه دبیر و یزدانی