Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-29@12:32:59 GMT

سند ۲۰۳۰ به صورت زیر پوستی هنوز ادامه دارد

تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۱۵۷۲۸۶

سند ۲۰۳۰ به صورت زیر پوستی هنوز ادامه دارد

مدیر بانوان حزب موتلفه اسلامی کشور دردیار شهید رئیسعلی دلواری از خانواده شهید احمدی جوان، امام جمعه دلوار، حوزه علمیه خوهران دلوار و منزل شهید رئیسعلی دلواری دیدار و بازدید نمودند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مریم گائینی پور مدیر بانوان حزب موتلفه اسلامی کشور در بازدید از منطقه دلوار و گفتگو با خبرنگار سپاس، گفت: دلیل اصلی که تاکنون آمریکا نتوانسته است بر ملت ایران تسلط پیدا کند همین همدلی و تاسی از آموزه‌های دینی است که می‌طلبد در راستای نهادینه‌سازی سبک زندگی اسلامی در جامعه نیز بسیجی وار اقدام کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گائینی پور از برگزاری نشست های آزاد اندیشی در دستگاههای فرهنگی و جامع تاکید کرد و گفت: بسیاری از دغدغه‌های شما باید در قالب «نشست های آزاداندیشی» پیگیری شود چون که رهبر انقلاب ناراحتند از اینکه در نشست های آزاداندیشی اتفاق بزرگی(در آن حدّی که مد نظرشان بوده) رخ نداده است.

وی ادامه داد: در ماجرای سند2030 شاید مطلع باشید که این سند2030 هفده بند دارد و فقط یکی از آنها دربارۀ «آموزش» است، که این بند، به‌خاطر موجی که در جامعه ایجاد شد، تا حدّی کنترل شد، درحالی‌که الان خیلی راحت وبه صورت زیر خاکی و زیر پوستی در حال اجرا است .

 مدیر بانوان حزب موتلفه اسلامی کشور تصریح کرد: یعنی سند 2030 فقط به بحث آموزش محدود نمی‌شود بلکه تمام ابعاد زندگی بشر را در بر می‌گیرد و الان ابعاد دیگرش در بعد سینما و سریال های خانگی به‌صورت چراغ‌خاموش، پیگیری می‌شود.

وی چالش اصلی پیش‌روی پیشرفت کشور را غرب گرایی دانست و افزود:  مهمترین چالش و درگیری، درگیری با جریان غربگراست چون ما درگیر یک جریانی هستیم که در مجموعه‌های مختلف جامعه حضور دارد و تمام همّ و غم‌شان «غرب» است.

 این مسئول خاطر نشان کرد: ما هر چند فکر کنیم جوانان ما اهل نماز و روزه هم هستند و ممکن است اعتکاف هم بیایند اما قطب‌نمای دل‌شان به سمت غرب است. اینها خوشبختی و سعادت جامعه را در این می‌دانند که در همۀ عرصه‌های زندگی از نسخه‌های غرب استفاده کند.

وی تصریح کرد: کشور در زمینه مسائل فرهنگی و مذهبی نسبت به زمان طاغوت پیشرفت قابل قبولی داشته است که اگر خواستار این روند هستیم باید با استفاده از فناوری‌های روز و تاسی از زندگی اهلبیت و مخاطب شناسی مسائل فرهنگی و مذهبی را در بین جوانان و نوجوانان نهادینه کنیم.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۵۷۲۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیت‌الله اعرافی: در ‌معماری و شهرسازی الگوهای ویژه نداریم

مدیر حوزه‌های علمیه کشور با بیان اینکه امروز در برخی از عرصه‌ها مانند معماری و شهرسازی الگوهای ویژه نداریم، گفت: وجود افرادی مانند شیخ بهایی در زمان صفویه موجب شد که امروز آثار برجسته معماری را در کشور داشته باشیم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، آیت الله علیرضا اعرافی در دیدار اعضای هیئت علمی دانشگاه حضرت معصومه(س) که در سالن جلسات این دانشگاه برگزار شد، اظهار داشت: کار ویژه بانوان با رویکرد اسلامی در قم نیازمند رویکردهای ویژه محتوایی است.

وی با اشاره به اینکه فلسفه، اخلاق و فقه سه زاویه دید هستند که در عمق دانش تحول آفرین می‌شوند، بیان کرد: این سه زاویه دید با شعار محقق نخواهند شد بلکه باید در لایه‌های عملیاتی به آن توجه کرد.

مدیر حوزه‌های علمیه کشور با بیان اینکه امروز در برخی از عرصه‌ها مانند معماری و شهرسازی الگوهای ویژه نداریم، عنوان کرد: وجود افرادی مانند شیخ بهایی در زمان صفویه موجب شد که امروز آثار برجسته معماری را در کشور داشته باشیم.

وی تصریح کرد: علت این اتفاق این بود که شیخ بهایی بر فقه و معارف الهی مسلط و در علوم روز نیز صاحب نظر بودند و امروز باید به پرورش چنین افرادی توجه داشته باشیم.

آیت الله اعرافی با اشاره به اینکه زن و خانواده لبه رویارویی تمدنی جمهوری اسلامی با غرب است، خاطرنشان کرد: در این عرصه انقلاب اسلامی منطقی دارد که در سطح جهانی قابل پیاده‌سازی است.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی در موضوع زن الگوهایی در جامعه خلق کرده است، افزود: دشمن از این موضوعات آگاهی دارد ولی تلاش می‌کند با بزرگ‌نمایی نقاط ضعف این دستاوردها را نادیده بگیرد.

امام جمعه قم با اشاره به اینکه منطق زن مسلمان پیشتاز موفق در عرصه‌های گوناگون و متعهد به ارزش‌های الهی الگوی مدنظر انقلاب اسلامی است، یادآور شد: این الگو باید ساخته شده و در متن تمام کارها قرار بگیرد.

وی با بیان اینکه باید دانشگاه حضرت معصومه(س) به طور ویژه به این موضوع بپردازد، اظهار داشت: ارتباط دانشگاه با جامعه الزهرا(س) باید موجب نقش آفرینی‌های مشترک شود.

آیت‌الله اعرافی با اشاره به اینکه این دانشگاه باید بنیه علمی قوی داشته باشد، بیان کرد: بعد بین‌المللی دانشگاه حضرت معصومه(س) می‌تواند به عنوان یک محور مهم در دستور کار قرار بگیرد.

وی با بیان اینکه البته در درجه نخست باید دانش فنی لازم در این دانشگاه تولید شود، گفت: در عصری قرار داریم که دشمنان از بسیاری از اقدامات خود ناامید شده و کارزار فرهنگی سنگینی را به وجود آورده‌اند.

مدیر حوزه‌های علمیه با اشاره به اینکه وظیفه اصلی حوزه و دانشگاه حضور اثرگذار در این کارزار فرهنگی است، مطرح کرد: جامعه خوبی داریم و اگر حوزه و دانشگاه به خوبی نقش آفرینی کنند، وضعیت بهبود خواهد یافت.

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • بازوان توانمند کارگران تضمین کننده توسعه و رونق تولید در جامعه است
  • مبارزه با فساد و تأمین امنیت روانی جامعه اولویت دستگاه عدلیه است
  • رشد اقتصادی کشور در گرو بهبود شرایط زندگی کارگر است
  • ۸۰۰ هزار نفر گواهی حفظ را در طرح «زندگی با آیه‌ها» دریافت کردند
  • آیت‌الله اعرافی: در ‌معماری و شهرسازی الگوهای ویژه نداریم
  • ترجیح آزمایشگاه‌های تشخیص طبی به تعطیلی مراکز تا ادامه فعالیت
  • کرسی جامعه اهل سنت در مجلس خبرگان رهبری افزایش پیدا کرد
  • خطر فراموشی در کمین زندگی عشایری
  • عقب‌نشینی پسران از مبارزه با غول کنکور/ آسیب‌های کاهش مردان تحصیلکرده
  • ترکیه به تلاش برای توقف جنگ وحشیانه علیه غزه ادامه می دهد