Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-27@11:10:25 GMT

عاملان قتل سه نفر در ماهشهر دستگیر شدند

تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۱۵۷۰۷۹

عاملان قتل سه نفر در ماهشهر دستگیر شدند

ساعت 24-فرمانده انتظامی استان خوزستان از دستگیری قاتلانی خبر داد که در یک نزاع سه نفر را کشته بودند.

سردار حیدر عباس زاده  گفت :در پی وقوع سه  قتل در 28 مرداد ماه امسال در خیابان امام(ره) شهرستان ماهشهر تیم های عملیاتی مجربی از کارآگاهان پلیس آگاهی تشکیل وتدابیر عملیاتی ابلاغ شد.بررسی های اولیه نشان می داد قاتل یا قاتلان دو مرد را در درگیری مسلحانه به قتل رسانده و در جریان این درگیری یک زن حین تردد در خیابان به علت اصابت گلوله متهمان، جانش را از دست داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این مقام ارشد پلیس در ادامه افزود:کارآگاهان پلیس آگاهی با استفاده از روشهای علمی کشف جرم موفق به شناسایی قاتلان شدند.

رئیس پلیس ارشد استان خوزستان بیان داشت:با اقدامات اطلاعاتی وپلیسی یکی  از قاتلان در ماهشهر دستگیر ودر ادامه رسیدگی به پرونده همدست قاتل که متواری بود، در شهرستان بندرعباس شناسایی ودریک عملیات غافلگیرانه دستگیر شد.

وی در ادامه با بیان اینکه دو قبضه اسلحه کلاش بکارگیری شده درصحنه قتل دراین رابطه کشف وضبط شد، افزود:قاتلان به قتل ارتکابی اعتراف وانگیزه قتل را اختلاف قبلی با دونفر از مقتولان عنوان کردند.

سردار عباس زاده درخصوص سلاح های کشف شده گفت:با بررسی های علمی کشف جرم مشخص شد با این دوقبضه سلاح، چهار فقره تیراندازی به سمت منازل افراد در ماهشهر انجام شده‌است.

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۵۷۰۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان

فرمانده انتظامی شادگان گفت: قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان دستگیر شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سیدقاسم موسوی اظهار کرد: روز گذشته به‌دنبال وقوع قتل سه نفر از اعضای یک خانواده با سلاح شکاری در یکی از مناطق شهرستان شادگان، دستگیری قاتل به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با تسلط اطلاعاتی کمتر از ۱۰ ساعت محل اختفای قاتل را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی دریک عملیاتی ضربتی او را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان شادگان با اشاره به اینکه از مخفیگاه قاتل سلاح به کار رفته در قتل کشف شد، تصریح کرد: متهم در تحقیقات پلیس ضمن اعتراف به قتل ارتکابی، انگیزه خود را اختلافات خانوادگی و مالی عنوان کرد.

موسوی ادامه داد: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی داده شد.

کد خبر 748419

دیگر خبرها

  • دستگیری قاتل ۳ عضو یک خانواده در شادگان
  • دستگیری قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان
  • دستگيری عاملان نزاع دسته جمعی در کوهدشت
  • متهمان به قتل در آمل دستگیر شدند
  • ۲ متهم به قتل در آمل دستگیر و به زندان معرفی شدند
  • اعتراضات ضد اسرائیلی در سراسر آمریکا ادامه دارد
  • کشف ۵ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در ماهشهر/ ۳ نفر دستگیر شدند
  • کشف ۵ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در ماهشهر
  • عاملان تیراندازی در اتوبان همت دستگیر شدند
  • باند سرقت مسلحانه در اصفهان منهدم شد