Web Analytics Made Easy - Statcounter

فردا پنجشنبه ۳۰ آذر مهلت شرکت در مسابقه تبلیغات سینمای ایران سی و ششمین جشنواره فیلم فجر به پایان می‌رسد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی جشنواره ملی فیلم فجر، ثبت نام شرکت در بخش مسابقه تبلیغات سینمای ایران سی و ششمین جشنواره ملی فیلم فجر طی فراخوانی از ۱۰ روز پیش آغاز شد و علاقه مندان می‌توانند جهت شرکت در بخش مسابقه تبلیغات تا پایان وقت اداری فردا پنجشنبه ۳۰ آذر ماه از طریق مراجعه به سایت رسمی جشنواره به آدرس fajrfilmfestival.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

com فرم ثبت‌نام را تکمیل کنند.

بر اساس آیین‌نامه بخش مسابقه تبلیغات سینمای ایران تمام فیلم‌های بلند سینمایی شامل داستانی، پویانمایی و مستند که بعد از سی و پنجمین جشنواره ملی فیلم فجر در داخل کشور به نمایش عمومی درآمده باشند، می‌توانند در بخش عکس، پوستر، آنونس و تیزر در این رقابت شرکت کنند.

شورای برگزاری جشنواره در جهت اعتلای سینمای ایران و ارتقای سطح کیفی تبلیغات و اطلاع‌رسانی و همچنین ترغیب و تشویق هنرمندان این عرصه، اقدام به برگزاری مسابقه در بخش‌های عکس، پوستر، آنونس و تیزر فیلم‌های سینمایی ایرانی می‌کند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۵۷۵۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلمساز برجسته و برنده نخل طلای کن درگذشت

به گزارش همشهری آنلاین،‌ این فیلمساز تحسین شده قصد داشت فیلم بعدی خود را به نام «انزو» با نویسندگی مشترک «رابین کامپیلو» در اواخر امسال فیلمبرداری کند.

«ایزابل د لا پاتلیر» نماینده کانته، به رسانه‌های فرانسوی اعلام کرد که این فیلمساز در پاریس و بر اثر بیماری درگذشت."

«کلاس درس» یک فیلم مستند-درام بر اساس کتابی نیمه خود زندگینامه از «فرانسوا بگودو» است که داستان آن درباره معلمی در محله‌ای در پاریس است و در آن بازیگرانی عمدتاً غیرحرفه‌ای بازی کرده‌اند.

به گزارش اسکرین، آخرین فیلم این کارگردان «آرتور رمبو» بود، درباره نویسنده‌ای که به خاطر محتوای رسانه‌های اجتماعی تحریک‌آمیزش به دردسر می افتد. این فیلم در جشنواره تورنتو ۲۰۲۱ نمایش داده شد. او همچنین فیلم «فاکس‌فایر: اعترافات یک دختر تبهکار» که در تورنتو ۲۰۱۲ رونمایی شد و فیلم «بازگشت به ایتاکا» که در سال ۲۰۱۴ در جشنواره ونیز انتخاب شد.

مرگ «لوران کانته» شوک بزرگی برای صنعت فیلم فرانسه است و با ادای احترام سینماگران همراه شده است. «ژیل ژاکوب» رئیس پیشین جشنواره فیلم کن، در پستی در X (توئیتر)، کانته را «فیلمساز خوب و با احتیاط و سرشار از انسانیت توصیف کرد که از برنده شدن نخل طلای خود اشباع نشد.

کد خبر 847192 منبع: ایسنا برچسب‌ها سینمای جهان کارگردانان سینمای جهان خبر مهم

دیگر خبرها

  • ۳ جایزه و یک تقدیر از سینمای ایران در جشنواره مسکو
  • تمدید مهلت ثبت نام مسابقات ملی ارائه سه دقیقه‌ای «سدید»‌ در استان اردبیل
  • مهلت ثبت‌نام دانشجویان در مسابقه ملی «سدید» تمدید شد
  • از سینمای متفکر به فیلم های کمدی رسیدیم
  • فیلمساز برجسته و برنده نخل طلای کن درگذشت
  • ماجرای ورورد فیلمساز مشهور آمریکایی به تهران
  • تمدید مهلت شرکت در جشنواره «خیمه‌شب‌بازی»
  • مهلت ارسال آثار برای جشنواره ملی فانوس تا ۱۵ خرداد
  • قابهایی شبیه به زندگی از جنس فلسفه و شعر و عرفان
  • تمدید مهلت شرکت در جشنواره «خیمه شب بازی»