Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@20:06:30 GMT

پژوهشگران برتر شهرستان تنگستان تجلیل شدند

تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۱۵۷۶۲۰

پژوهشگران برتر شهرستان تنگستان تجلیل شدند

بوشهر - به مناسبت هفته وحدت حوزه و دانشگاه، حوزه علمیه خواهران ریحانه النبی(س) با همکاری دانشگاه آزاد اسلامی اهرم همایشی به این مناسبت و تجلیل از پژوهشگران برتر این شهرستان برگزار کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی حوزه علمیه خواهران استان بوشهر، حجت‌الاسلام عیسی راستگو امام‌جمعه اهرم در این آئین اظهار کرد: وحدت حوزه و دانشگاه، وحدت آرمان‌های اسلامی است وحدت سیاسی و ایدئولوژیک هست، اینکه ما از این نظر با یک نگرش واحدی حرکت کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان داشت: شهید دکتر مفتح روحانی عالی مقامی که ۲۷ آذرماه در حیاط دانشگاه توسط منافقین کوردل به شهادت رسید و به خاطر تلاش‌های خستگی‌ناپذیر که این مرد بزرگ در جهت وحدت حوزه و دانشگاه و آن روز شهادت این شهید عزیز را روز وحدت حوزه و دانشگاه نام گذاشتند.

امام‌جمعه اهرم تصریح کرد: وحدت حوزه و دانشگاه به این معنی نیست که طلبه‌ها درس دانشگاه بخوانند و یا دانشجویان درس حوزه بخوانند، اگرچه اشکالی ندارد و خیلی از طلاب ما هم تحصیل‌کرده دانشگاه هستند و هم تحصیل‌کرده حوزه هستند، مهم این است که حوزه و دانشگاه در یک جهت حرکت کنند.

حجت‌الاسلام‌ رضا جمالی مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در دانشگاه خلیج‌فارس بوشهر اظهار کرد: آزاداندیشی تفکرات دانشجو و طلبه مبنای هردوی آن‌ها ولایت مداری بیانات مقام معظم رهبری است و یک قاعده اصلی برای همه ما است.

وی با اشاره به مبانی علمی و دینی در شهرستان تنگستان تصریح کرد: یکی از پیشرفت‌های ارزشمند تنگستان مسئله عالم پروری و دلاور خیزی این ملت است شما می‌دانید هر مجموعه‌ای ارزش و بزرگی آن به منابع انسانی است و این قبل از منابع مالی و امکانات آن است.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۵۷۶۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از دانش آموزان برتر یزدی

محمدکاظم رحیمی نژاد مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد  مراسم تجلیل از دانش آموزان برتر گفت: با همت و همدلی دست اندرکاران نظام تعلیم و تربیت و تلاش دانش آموزان یزدی، استان یزد توانست برای سی امین سال پیاپی رتبه اول قبولی در کنکور سراسری را کسب کند.

وی افزود: همچنین دانش آموزان یزدی در کنار کنکور توانستند در مجموعه مسابقات کشوری پنج و هشت گانه دانش آموزی حائز رتبه برتر شوند. 

رحیمی نژاد اظهار داشت: تحقق اسناد چند ساحتی بر اساس سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، موضوع مهم و حرکتی روشن و دقیق است که تاکنون در استان در این زمینه اقدام شده و ادامه دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • آئین تجلیل از خانواده معظم ۲۰شهید روحانی و طلبه ورامین️ برگزار شد
  • عضو هیئت علمی دانشگاه بوعلی سینا به عنوان جوان برتر همدان انتخاب شد
  • پروژه نهضت ملی مسکن در تنگستان سرعت خوبی دارد
  • تلاش برای استخدام طلبه های زن در آموزش و پرورش
  • تجلیل از دانش آموزان برتر یزدی
  • همایش تجلیل از معلمان برگزیده در بوشهر برگزار شد
  • تجلیل از استاد برتر دانشگاه شیراز
  • تجلیل ازمربیان برتر پادگان حر سپاه در خوی
  • شوراهای تنگستان باید مظهر وحدت و همدلی باشند
  • دهیاران و شوراهای اسلامی در تنگستان مفاخر حوزه خود را معرفی کنند